مقاله ها

شماره قالیشویی تهران – لیست کامل و به روز شماره قالیشوییهای معتبر و با کیفیت

داشتن شماره قالیشویی تهران برای تمامی خانواده های ایرانی یکی از ملزومات زندگی است. چرا که فرش‌ها یکی از مهم‌ ترین و گران‌ ترین وسایل خانه ‌های ایرانی هستند. بنابراین، نگهداری و شستشوی صحیح آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین جهت بسیاری از زنان و مردان ایرانی حتماً شماره قالیشویی تهران را در تلفن خود دارند تا اگر مشکلی برای فرششان پیش آمد، فوراً تماس بگیرند و فرش و قالی های خود را برای شستشو به کارخانه قالیشویی های معتبر در تهران ارسال کنند.

اگر شما هم برایتان مهم است که فرش هایتان سالم و سلامت باشند و هر زمان که کثیف شد آن را در یک کارخانه قالیشویی معتبر و دارای مجوز بشویید، بایستی شماره قالی شویی مد نظرتان را در تلفن همراهتان ذخیره کنید.

اگر می خواهید علاوه بر آشنایی با قالیشویی های معتبر تهران، شماره قالیشویی تهران را نیز داشته باشید و از اهمیت داشتن شماره تماس قالیشویی مطلع شوید، در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

چرا باید فرش های خود را به قالیشویی بدهیم؟

در شهرهای پرجمعیت مانند تهران، نیاز به خدماتی مانند قالیشویی بسیار احساس می‌شود. قالیشویی ‌ها به عنوان مکان‌ هایی که برای شستشوی و تمیزی فرش‌ های قدیمی و گران بها به کار می ‌روند، نقش بسیار مهمی در حفظ و نگهداری این محصولات داشته و دارند.

فرش‌ ها با گذر زمان آلودگی و ذرات مختلفی را در خود جذب می‌ کنند که از جمله آنها می ‌توان به گرد و غبار، مواد غذایی، اشیاء رها شده و حتی مواد شیمیایی اشاره کرد. بنابراین، به منظور حفظ بهداشت و تمیزی، فرش ‌ها نیاز به شستشو دارند.

پس بهتر است تا شماره قالیشویی تهران را داشته باشید که متخصص و ماهر باشند تا بتوانید از تجهیزات تخصصی آن ها برای رفع آلودگی و باکتری های فرش، تنها با یک تماس تلفنی استفاده کنید.

۵ خدمات مهم قالیشویی‌ ها در تهران

  1. شستشو
  2. تمیزکردن
  3. رنگ‌ رزی
  4. تعمیر و رفوی قالی‌ ها
  5. حفظ کیفیت و بافت فرش

از جمله مهم ترین خدمات قالیشویی های تهران هستند. همچنین، برخی قالیشویی ‌ها خدمات اضافی نظیر درست کردن سوراخ ‌ها، سوختگی ها و تعمیرات کوچک دیگر را نیز انجام می‌ دهند. چنین خدماتی رفوگری فرش نامیده می شوند که در کنار قالیشویی ارائه می شوند.

اگر می خواهید فرشتان را رفو کنید و بشویید، لازم است تا شماره تلفن رفوگری فرش و یا شماره قالیشویی تهران را که معتبر  شناخته شده باشد داشته باشید.

بعد از تماس با شماره قالی شویی، خدمات مورد نظرتان را می گویید. اگر قالیشویی مد نظر خدمات شما را نداشته باشد، می توانید با شماره فرش شویی و یا شماره تلفن رفوگری فرش دیگری تماس بگیرید تا خدمات مورد نظرتان را دریافت کنید.

قالیشویی های تهران، خدمات شستشو و تمیز کردن فرش و قالی

فرش و قالی ها به عنوان یکی از مهمترین و با ارزش ترین آثار هنری در ایران شناخته می شوند. این آثار هنری بافته شده از پشم گوسفند، بز و بزرگترین قسمت آنها از پشم شتر است. فرش و قالی ها به دلیل زیبایی، طول عمر بالا، مقاومت در برابر سایش و خراشیدگی و همچنین انعطاف پذیری در کاربرد، برای خیلی از مردم ایران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند.

به همین علت است که قالیشویی ها و فرش شویی های متعددی در تهران و سایر شهرستان ها راه اندازی شده تا اگر فرش شما از هر چنس و رنگی باشد، در صورت خرابی و کثیفی آن ها را بشوید.

شما می توانید بعد از تماس با شماره تلفن قالیشویی تهران نوع فرش، جنس، متراژ و همچنین رنگ آن را بگویید و نوع خدماتی که می خواهید را به کارشناس قالیشویی بگویید. اگر طی تماس شما با شماره فرش شویی همه چیز خوب پیش برود، افرادی برای لوله کردن و همچنین جمع کردن قالی و فرش های شما به خانه می آیند و بعد از شستن و رفو کردن آن ها، فرش و قالی را طی سه الی چهار روز بعد به صورت لوله شده به شما تحویل می دهند.

دریافت مشاوره از کارشناسان قالیشویی ماژیک از طریق شماره تماس قالیشویی تهران

۵ مزیت استفاده از خدمات متنوع قالیشویی های تهران

خدمات قالیشویی در تهران دارای مزایای فراوانی هستند که شامل موارد زیر می ‌شوند:

  1. تمیزی عمیق:

خدمات قالیشویی حرفه ‌ای در تهران به وسیله تجهیزات و فناوری‌ های مدرن، قادرند تا به تمیزی عمیق و کاملی از قالی ‌های شما دست پیدا کنند، حتی در مواقعی که آلودگی ‌ها یا لکه‌ های غیرقابل پاک ‌شدن دیده می ‌شوند.

اگر تمیزی عمیق و عالی می خواهید، می توانید با شماره تماس قالیشویی ماژیک در تهران تماس بگیرید و شستشوی فرش خود را به افرادی ماهر و متخصص بسپارید.

  1. طول عمر بیشتر برای قالی:

با استفاده از خدمات قالیشویی در تهران، می ‌توانید عمر و زندگی قالی ‌های خود را افزایش دهید. شستشوی منظم و مناسب می ‌تواند خاصیت و زیبایی ‌های قالی را حفظ کرده و از فرسایش زودهنگام آنها جلوگیری کند.

طول عمر قالی و فرش هایتان برایتان مهم است؟ ما به شما قالیشویی ماژیک را پیشنهاد می کنیم که با استفاده از دستگاه های به روز و پیشرفته و همچنین مواد شوینده باکیفیت، سلامت فرش و قالی های شما را حفظ می کند.

دریافت شماره تماس قالیشویی و شماره تلفن رفوگری فرش ماژیک از اینجا

  1. بهبود کیفیت هوای منزل:

شستشوی قالی‌ ها به وسیله حذف گرد و غبار، آلودگی و مواد غیر ضروری یکی از روش‌ های بهبود کیفیت هوای داخلی محیط زندگی شماست. این کار می‌ تواند به بهبود سلامت و راحتی شما کمک کند.

گرد و غباری که داخل بافت فرش رفته باشد بسیار آزار دهنده است. شما می توانید فرشتان را در بهترین قالیشویی های تهران بشویید تا هیچ آلودگی و باکتری ناشی از آلودگی هوای منزل روی فرشتان باقی نماند.

به همین منظور می توانید با شماره تلفن قالیشویی ماژیک تماس بگیرید و فرشی تمیز و پاکیزه دریافت کنید.

  1. حذف باکتری ‌ها و آلودگی ‌ها:

قالی ‌ها می‌ توانند محیطی مناسب برای رشد باکتری ‌ها و آلودگی‌ ها فراهم کنند. خدمات قالیشویی در تهران می ‌توانند این آلودگی‌ ها را حذف کرده و به بهبود بهداشت عمومی فضا کمک کنند.

حذف باکتری و کثیفی فرش کار هر قالیشویی و فرش شویی در تهران نیست. ماژیک یکی از بهترین و معتبرترین قالیشویی های تهران است که می تواند این کار را انجام بدهد.

جهت دریافت شماره قالیشویی تهران ماژیک و برقراری ارتباط با کارشناسان قالیشویی اینجا کلیک کنید.

  1. حفظ زیبایی و درخشش:

شستشوی منظم و حرفه ‌ای توسط قالیشویی‌ ها در تهران می ‌تواند درخشش و زیبایی طبیعی قالی ‌ها را حفظ کند و از آنها به عنوان یک عنصر زیبایی داخلی بهره برد.

برقراری ارتباط با شماره قالیشویی تهران ماژیک از طریق شماره 22282024

نکاتی حیاتی در انتخاب بهترین قالیشویی تهران

این نکات شامل تجربه و تخصص قالیشویی، دستگاه‌ های مورد استفاده، محل قرارگیری قالیشویی، نظافت و آراستگی محل و قیمت‌ های مناسب است.

اگر در شرق یا غرب تهران هستید و نمی دانید با کدام قالیشویی مجاز تهران تماس بگیرید، ما به شما ماژیک را پیشنهاد می‌کنیم.

شماره تماس قالیشویی در غرب تهران 44203422 و تلفن قالیشویی در شرق تهران 77556165 می باشد و شما می توانید از این طریق، با کارشناسان فرش شویی ماژیک در ارتباط باشید.

اهمیت تنوع خدمات قالیشویی های تهران

قالیشویی های تهران با استفاده از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته، فرش ها و قالی ها را به صورت کامل تمیز می کنند. این خدمت شامل شستشو، خشک کردن، تعمیر و بازسازی فرش ها و قالی ها است. همچنین، بسیاری از قالیشویی های تهران این خدمت را با تضمین کیفیت ارائه می دهند، به طوری که مشتریان مطمئن هستند که فرش و قالی هایشان به صورت حرفه ای و با کیفیت بالا تمیز می شوند.

بازسازی و تعمیرات قالی و فرش در دسته خدمات رفوگری قرار می گیرند. شما می توانید با دریافت شماره تلفن رفوگری فرش از یکی از فرش شویی های تهران، چنین خدماتی را دریافت کنید.

علاوه بر این، بسیاری از قالیشویی های تهران خدمات دیگری نیز مانند شستشوی پتو، کاور صندلی، روتختی و پرده ها نیز ارائه می دهند. این خدمات به مشتریان کمک می کنند تا همه چیز در خانه خود را به صورت کامل تمیز کنند و نیاز به استفاده از چندین خدمت مختلف نداشته باشند.

اگر می خواهید که پتو یا کاور صندلی خود را بشویید، می توانید با شماره قالیشویی تهرانی تماس بگیرید که این چنین خدمات را ارائه می دهند. قالیشویی ماژیک نیز می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد تا بتوانید رفوگری و شستشوی فرش و قالی های خود را به آن ها بسپارید.

تلفن قالیشویی در شمال تهران 22282024 و شماره فرش شویی ماژیک دفتر مرکزی 66432022 می باشد.

خدمات قالیشویی های تهران با تضمین کیفیت

با توجه به اینکه فرش و قالی های خانگی برای خیلی از مردم ایران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند، قالیشویی های تهران نقش بسیار مهمی در حفظ و نگهداری این فرش ها و قالی ها دارند. با استفاده از خدمات قالیشویی های تهران، مشتریان مطمئن هستند که فرش و قالی هایشان به صورت کامل تمیز شده و در برابر آلودگی و خراشیدگی های مختلف محافظت می شوند.

بسیاری از قالیشویی های تهران خدمات خود را با تضمین کیفیت ارائه می دهند. این به مشتریان کمک می کند تا از کیفیت خدمات قالیشویی ها اطمینان حاصل کنند و مطمئن شوند که فرش و قالی هایشان به صورت حرفه ای و با کیفیت بالا تمیز می شوند.

سعی کنید شماره قالیشویی تهرانی را دریافت کنید که بتواند سلامت و پاکیزگی فرش های شما را تضمین کند و کیفیت کار بالایی داشته باشد.

چطور بهترین قالیشویی تهران را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب یک قالیشویی خوب در تهران، باید به نکات زیر توجه کنید:

  • سابقه و تجربه قالیشویی:

سابقه و تجربه قالیشویی یکی از مهم ‌ترین عواملی است که باید در نظر بگیرید. یک قالیشویی با سابقه و تجربه بالا، معمولاً از تجهیزات و مواد شوینده باکیفیت ‌تری استفاده می ‌کند و خدمات بهتری را به مشتریان ارائه می ‌دهد.

برای دریافت یک شماره فرش شویی بایستی دقت کنید که آیا سابقه فرش شویی بالاست و آیا از تجهیزات و مواد باکیفیتی برای شستشو استفاده می کند یا خیر. سپس اگر در تهران زندگی می کنید، با شماره تلفن قالیشویی تهران آن فرش شویی تماس بگیرید تا سفارش خود را ثبت کنید.

  • نوع فرش:

نوع فرشی که قصد شستشو آن را دارید نیز اهمیت دارد. برخی از قالیشویی‌ ها فقط برای شستشوی فرش‌ های ماشینی و برخی دیگر فقط برای شستشوی فرش‌ های دستباف خدمات ارائه می ‌دهند. پس حواستان باشد که فرش ماشینی یا دستباف خودتان را به کدام قالیشویی می دهید.

داشتن شماره قالیشویی تهرانی که بتواند فرش های دستبافت و ماشینی شما را بشوید، از اهمیت بالایی برخودار است. چرا که اگر هر دو نوع فرش را در خانه خودتان داشته باشید، می توانید تنها با یک شماره قالیشویی تهران تماس بگیرید و تمامی قالی و فرش هایتان را یکجا بشویید.

  • خدمات ارائه شده:

برخی از قالیشویی ‌ها علاوه بر شستشوی فرش، خدمات دیگری مانند رفوگری، رنگ‌ رزی، شیرازه ‌دوزی و … را نیز ارائه می‌ دهند. اگر به دنبال این دست از خدمات هستید، حتماً قبل از انتخاب قالیشویی، از ارائه آنها توسط قالیشویی مورد نظر خود مطمئن شوید.

رفوگری فرشتان را به یک قالیشویی یا فرش شویی بسپارید که از بابت کیفیت آن مطمئن هستید. اگر شماره تلفن رفوگری فرش خوبی در تهران نمی شناسید، می توانید با شماره دفتر مرکزی قالیشویی ماژیک تماس بگیرید و سفارش خودتان را در آنجا ثبت کنید.

در ادامه شماره قالیشویی تهران مجاز و معتبر ماژیک را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

  • قیمت خدمات:

قیمت خدمات قالیشویی ‌ها در تهران متفاوت است. برای همین بهتر است تا قبل از انتخاب قالیشویی، حتماً با شماره قالیشویی تهران تماس بگیرید و قیمت هر کدام را استعلام بگیرید.

همچنین برای دریافت قیمت خدمات رفوگری و فرش شویی می توانید با شماره فرش شویی و شماره تلفن رفوگری فرش مد نظرتان تماس بگیرید و قیمت خدمات هر یک را بپرسید.

شماره قالیشویی تهران، مجاز و معتبر در تمامی مناطق سطح شهر

بهترین و معتبرترین قالیشویی های تهران که از خدمات بسیار حرفه ای و درجه یک برخوردار هستند و شما می توانید برای شستشوی فرش و قالی خود با شماره قالیشویی تهران آن ها تماس بگیرید، عبارتند از:

قالیشویی ماژیک

قالیشویی ماژیک از سال 1331 تاسیس شده و با بیش از 66 سال سابقه، جز یکی از بهترین و معتبرترین قالیشویی های تهران می باشد. پاکیزگی و زیبایی فرش های شما همواره برای قالیشویی ماژیک مهم بوده و به همین سبب، خدمات منحصر به فرد زیر را به تمامی مشتریان خود ارائه می دهد:

  • شستشوی فرش تبریز
  • شستشوی فرش بیجار
  • ترمیم پارگی و بیدخوردگی
  • شستشوی انواع فرش ابریشم
  • شستشوی انواع فرش ماشینی
  • شستشوی انواع فرش دستبافت
  • رفع سوختگی فرش های دستبافت
  • لکه برداری از فرش های دستبافت

قالیشویی ماژیک یکی از بهترین قالیشویی های غرب، شرق و شمال تهران است که کارخانه اختصاصی و ماشین آلات پیشرفته برای شستشو و رفوی فرش و قالی ها برخوردار است. شماره قالیشویی تهران ماژیک واقع در مناطق غرب،شرق، شمال و مرکز تهران برای دریافت مشاوره و استعلام قیمت به شرح زیر هستند:

  • شماره فرش شویی شمال تهران: 22282024
  • شماره تماس قالیشویی تهران شرق ماژیک: 77556165
  • شماره تلفن قالیشویی ماژیک در دفتر غرب تهران: 44203422
  • شماره قالی شویی مرکزی ماژیک: 66432022

شماره تلفن قالیشویی آنلاین در تهران

امروزه، بسیاری از قالیشویی‌ ها خدمات خود را به صورت آنلاین نیز ارائه می ‌دهند. این قالیشویی‌ ها معمولاً دارای وب‌ سایت یا اپلیکیشنی هستند که از طریق آنها می ‌توانید سفارش خود را ثبت کنید. برای پرس و جوی قیمت خدمات قالیشویی هایی که خدمات را آنلاین معرفی می کنند هم می توانید با شماره قالی شویی آن ها تماس بگیرید.

بسیاری از قالیشویی های آنلاین دارای شماره تلفن قالیشویی تهران هستند و شما می توانید بدون نیاز به مراجعه و سایت، از قیمت و انواع خدمات استعلام بگیرید.

برای ثبت سفارش در قالیشویی‌ های آنلاین، معمولاً باید اطلاعات زیر را وارد کنید:

  • نوع فرش
  • ابعاد فرش
  • نوع شستشو
  • آدرس محل تحویل

پس از ثبت سفارش، قالیشویی مورد نظر شما فرش شما را از منزل شما تحویل می‌ گیرد و پس از شستشو، مجدداً به شما تحویل می ‌دهد.

این روند بدون نیاز به تماس با شماره فرش شویی مد نظر انجام شده و برای افرادی که وقت زیادی برای تماس تلفنی ندارند مناسب است.

شماره تلفن رفوگری فرش

اگر فرش شما دچار آسیب شده است، می ‌توانید برای تعمیر آن به یک قالیشویی معتبر مراجعه کنید. بسیاری از قالیشویی‌ ها خدمات رفوگری فرش را نیز ارائه می‌دهند. شماره تلفن رفوگری فرش مد نظرتان را می توانید از طریق جستجوی نام آن در اینترنت پیدا کنید و بعد از تماس، سفارشتان را ثبت کنید.

برای رفوگری فرش، معمولاً باید اطلاعات زیر را به قالیشویی ارائه دهید:

  • نوع آسیب
  • محل آسیب
  • شدت آسیب

قالیشویی مورد نظر شما پس از بررسی فرش شما، هزینه رفوگری آن را به شما اعلام می‌کند. اما چطور؟

برای اینکه هزینه رفوگری را بدانید لازم است تا با شماره قالیشویی تهرانی تماس بگیرید که خدمات رفوگری هم داشته باشد!

دریافت خدمات رفوگری فرش با شماره قالیشویی تهران ماژیک

 

شماره قالیشویی تهران و خدمات شستشوی فرش

وقتی نیاز به شستشو یا نگهداری از فرش ‌های خود دارید، یافتن قالیشویی مناسب و داشتن شماره تماس آن یکی از اولین گام‌هایی است که باید بردارید. شماره تماس قالیشویی مناسب می‌ تواند برای شما تضمینی برای شستشوی درست و حفظ کیفیت فرش ‌هایتان باشد.

در تهران، بیشترین شماره‌ های قالیشویی و شستشوی فرش از طریق تبلیغات روزنامه‌ها، اینترنت، پوستر فروشگاه‌ ها و یا پیشنهاد دوستان و آشنایان یافت می ‌شود. اگرچه امروزه اکثریت قالیشویی ‌ها خدمات خود را تبلیغ کرده و به اشتراک گذاشته‌ اند؛ اما انتخاب یک قالیشویی مناسب بستگی به نیازها، سلیقه‌ ها و کیفیت ارائه خدمات آنها دارد.

بعد از انتخاب یک قالیشویی با کیفیت و معتبر، می توانید شماره تلفن قالیشویی تهران آن را پیدا کنید و برای ثبت سفارش تماس بگیرید.

انتخاب قالیشویی خوب در تهران چه اهمیتی دارد؟

در نهایت، قالیشویی های تهران با ارائه خدمات با کیفیت و حرفه ای به مشتریان خود، به عنوان یکی از بهترین خدمات شستشو و تمیز کردن فرش و قالی در ایران شناخته می شوند. بسیاری از مشتریان مطمئن هستند که با استفاده از خدمات قالیشویی های تهران، فرش و قالی هایشان به صورت کامل تمیز شده و در برابر آلودگی ها و خراشیدگی ها محافظت می شوند. برای دریافت تمامی خدماتی که تا اینجا به آن ها اشاره کردیم، تنها امر مهمی که باید حواستان به آن باشد داشتن شماره قالیشویی تهران، شماره تلفن رفوگری فرش، شماره تماس قالیشویی و شماره فرش شویی مد نظر می باشد!

با استفاده از خدمات قالیشویی های تهران، می توانید فرش و قالی های خود را به صورت کامل تمیز کنید و از آنها برای سال ها استفاده کنید.

اگر شماره قالیشویی تهران را دارید همین حالا تلفن را بردارید و برای قیمت گرفتن و همچنین فهمیدن خدمات هر فرش شویی، با شماره ای که دارید تماس بگیرید.

ثبت آگهی فرش شویی و رفوگری قالی در آگهی ها

شماره قالیشویی تهران، یک مسئله مهم برای دریافت خدمات فرش شویی و رفوگری فرش

با توجه به اهمیت قالیشویی در تهران، توصیه می‌ شود قبل از انجام قالیشویی، مطالعه، تحقیقات و مشاوره های مناسب در رابطه با خدمات و همینطور پیدا کردن شماره قالیشویی تهران در مناطق مختلف را انجام دهید. همچنین، رعایت نکاتی مانند تجربه و تخصص قالیشویی، دستگاه‌ ها و محل قالیشویی می ‌تواند به شما در انتخاب بهترین خدمات کمک کند.

شماره قالیشویی تهران را می‌توانید از طریق اینترنت، دوستان و آشنایان یا از طریق خود قالیشویی ‌ها پیدا کنید. برای انتخاب یک قالیشویی خوب، باید به نکات مختلفی مانند سابقه و تجربه قالیشویی، نوع فرش، خدمات ارائه شده و قیمت خدمات توجه کنید. همچنین، می‌توانید از خدمات قالیشویی تهران و به صورت آنلاین نیز استفاده کنید.

امروزه پیدا کردن شماره تلفن قالیشویی و شماره قالیشویی تهران برای رفوگری فرش و شستشوی آن سخت نیست. تنها با یک جستجوی ساده با عناون “شماره قالیشویی تهران” می توانید هزاران شماره تلفن رفوگری فرش، شماره قالی شویی و شماره فرش شویی در تهران و سایر شهرهای ایران را دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا