مقاله ها

محاسبه آنلاین هزینه نقاشی ساختمان در زمستان 1402

هر کسی ممکن هست در یک عصر زیبا وقتی در حال نوشیدن چایی است، به این فکر بیوفتد که دیوار های خانه ای که در آن زندگی می کند، نیاز به نقاشی دارد، در این میان فرآیندی به نام محاسبه آنلاین هزینه نقاشی ساختمان می تواند کمک شایانی به او بکند.

زیرا همانطور که می دانید، مهم ترین چیزی که هر فرد در هنگام فکر کردن به ایجاد تغییرات در خانه اش به آن می اندیشد، هزینه آن هست، حال فکر کنید چقدر عالی می شود که افراد بتوانند همان لحظه آن هزینه را محاسبه کنند و برای انجام دادن یا ندادن آن تغییر در منزلشان دست به کار شوند.

پس، بر اساس صحبت های فوق تصمیم گرفته ایم امروز در این مقاله در ارتباط با محاسبه آنلاین هزینه نقاشی ساختمان، چگونگی آن، عوامل تاثیر گذار در آن و مواردی از این قبیل با یک دیگر صحبت کنیم، در ادامه و تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

محاسبه آنلاین هزینه نقاشی ساختمان
محاسبه آنلاین هزینه نقاشی ساختمان

عوامل تاثیر گذار در محاسبه آنلاین هزینه نقاشی ساختمان

مسلم هست که عوامل متعددی می تواند در هزینه نقاشی ساختمان و در ادامه آن محاسبه آنلاین هزینه نقاشی ساختمان تاثیر بگذارد، به همین دلیل اولین قسمت از مقاله خود را به این مسئله اختصاص داده ایم.

اولین عامل تاثیر گذار: متراژ

بدیهی است که مجموع متراژ سطوحی که قرار است نقاشی ساختمان برای آن ها انجام شود می تواند بر روی محاسبه هزینه آنلاین نقاشی ساختمان تاثیر بگذارد.

به این ترتیب که هر چقدر متراژ دیوارها و سقف هایی که قرارهست رنگ شوند بیشتر باشد، در هنگام محاسبه آنلاین هزینه نقاشی ساختمان باید مقدار پول بیشتری پرداخت شود.

دومین عامل تاثیر گذار: دستمزد

همانطور که ممکن است از این موضوع اطلاع داشته باشید، دستمزد افرادی که به نقاشی ساختمان می پردازند، بر اساس توانایی و حرفه ای بودن آن ها یا هر عامل دیگری ممکن هست متفاوت باشد، به همین دلیل از این مسئله نیز می توان به عنوان یکی از عوامل تاثیر گذار در محاسبه آنلاین هزینه نقاشی ساختمان یاد کرد.

سومین عامل تاثیر گذار: وسایل مورد استفاده

اگر شما هم قصد محاسبه آنلاین هزینه نقاشی ساختمان خود را دارید، باید بدانید که کیفیت، نوع و مصالح مورد استفاده در نقاشی ساختمان شما نیز بر روی هزینه نهایی تاثیر می گذارد.

به طور مثال مسلم هست که وقتی دیوار و یا سقفی قبل از رنگ آمیزی نیاز به بتن کاری و یا سمباده زدن داشته باشد، در هنگام محاسبه آنلاین هزینه نقاشی ساختمان باید هزینه بیشتری پرداخت گردد.

یا اگر فردی قصد داشته باشد از بهترین نوع رنگ موجود در بازار برای رنگ آمیزی ساختمان خانه اش استفاده کند، در محاسبه هزینه آنلاین نقاشی ساختمان  به عدد بیشتری می رسد، پس در هنگام برآورد هزینه به این نکته نیز توجه کنید.

چهارمین عامل تاثیر گذار: نوع سطح

همانطور که می دانید، خیلی از مواقع ممکن هست افراد قصد داشته باشند قسمت های دیگری از ساختمانشان مانند پنجره ها و یا نرده ها را رنگ آمیزی کنند، در این حالت ممکن هست مجبور به پرداخت مبلغ بالاتری در هنگام محاسبه آنلاین هزینه نقاشی ساختمان شوند.

از علل بالاتر رفتن مبلغ دریافتی این موارد در هنگام محاسبه هزینه نقاشی ساختمان نیز می توان به متفاوت بودن ابزار و رنگ های مورد استفاده و همچنین سخت تر بودن اجرای رنگ اشاره کرد.

خوب است ذکر شود، اگر سطحی که قرار هست رنگ شود خرابی و ترک بیشتری داشته باشد، فرد باید زمان بیشتری برای رنگ آمیزی آن بگذارد و هزینه بیشتری را نیز در هنگام محاسبه آنلاین هزینه نقاشی ساختمان دریافت می کند.

پنجمین عامل تاثیر گذار: مدت زمان

خیلی از مواقع افراد نیاز دارند که در مدت زمان بسیار کوتاهی به نقاشی ساختمان خود بپردازند، که مسلما این کار مستلزم پرداخت مبلغ بیشتر در هنگام محاسبه هزینه نقاشی ساختمان است.

علت این هزینه بیشتر در هنگام محاسبه آنلاین هزینه نقاشی ساختمان نیز این هست که در زمان کوتاه تر فرد نقاش باید سختی کار بیشتری را متحمل شود و همچنین ساعات طولانی تری را کار کند، پس بدیهی است که دستمزد بیشتری را نیز به ازای هر ساعت کار دریافت کند.

ششمین عامل تاثیر گذار در محاسبه هزینه نقاشی ساختمان: ایاب و ذهاب

اگر نقاشی که قرار هست برای رنگ آمیزی ساختمان شما به محل زندگی تان بیاید فاصله زیادی با شما داشته باشد، هزینه دیگری به عنوان هزینه ایاب و ذهاب در هنگام محاسبه آنلاین هزینه نقاشی ساختمان شما باید پرداخت گردد.

پس اگر مبلغ پرداختی در هنگام محاسبه هزینه نقاشی ساختمان شما برایتان اهمیت دارد، بهتر هست از افراد متخصصی در این زمینه کمک بگیرید که به محل زندگی شما و یا محل ساختمانتان نزدیک تر هستند.

هفتمین عامل تاثیر گذار در محاسبه آنلاین هزینه نقاشی ساختمان: نوع رنگ زیرین

جالب هست بدانید، حتی نوع رنگی که در سطح زیرین دیوار، سقف و یا هر قسمت دیگری از ساختمان شما قرار دارد، می تواند بر روی مبلغی که در هنگام محاسبه آنلاین  هزینه نقاشی ساختمان پرداخت می کنید، تاثیر بگذارد.

به طور مثال اگر نیاز باشد رنگ زیرین کار شما تراشیده شود ، فرد نقاش زمان بیشتری را صرف خواهد کرد و به این ترتیب مقدار مبلغی که شما در هنگام محاسبه آنلاین هزینه نقاشی ساختمان باید پرداخت کنید بیشتر خواهد شود.

روش های مختلف محاسبه هزینه نقاشی ساختمان

برای محاسبه هزینه آنلاین نقاشی ساختمان، روش های متعددی وجود دارد، که لازم می دانیم در ادامه این روش ها را نیز ذکر کنیم، تا بتوانیم اطلاعات شما را در این زمینه بالا تر ببریم.

روش اول محاسبه آنلاین هزینه نقاشی ساختمان: کنترات

در این روش که یکی از روش های محبوب محاسبه هزینه نقاشی ساختمان هست، شما وارد جزئیات هزینه نمی شوید.

به عبارت دیگر در محاسبه آنلاین هزینه نقاشی ساختمان، به شکل کنترات افراد به جای این که از جزء به جزء علت هزینه های پرداختی آگاه شوند، تنها به پرداخت یک مبلغ واحد می پردازند، این مبلغ پس از دریافت متراژ و نوع رنگی که قرار هست استفاده شود برای آن ها محاسبه می گردد.

 روش دوم محاسبه آنلاین هزینه نقاشی ساختمان: به شکل جزئی

در این روش محاسبه هزینه نقاشی ساختمان، مبلغ نهایی به شکل جزء جزء و بر اساس برآورد متراژ ساختمان ذکر می گردد.

البته لازم هست ذکر شود در این روش، ممکن است خطاهایی صورت بگیرد و عدد واقعی هزینه به دست نیاید و علت ان هم غالبا ارائه اشتباه و یا اندازه گیری نادرست، متراژ در هنگام محاسبه آنلاین هزینه نقاشی ساختمان است.

به همین دلیل توصیه می شود، یا از این روش محاسبه هزینه نقاشی ساختمان کم تر استفاده شود و یا این که از اندازه گیری های دقیق اطمینان حاصل گردد، تا بتوان به یک برآورد منطقی از هزینه نقاشی ساختمان رسید.

محاسبه آنلاین هزینه نقاشی ساختمان با رنگ  روغن

رنگ روغن، یک دسته از انواع رنگ هایی است که می توان از ان در نقاشی ساختمان استفاده کرد، که البته در هنگام محاسبه هزینه نقاشی ساختمان از قیمت بیشتری نسبت به سایر سبک های نقاشی و سایر رنگ ها بر خورداراست.

علت بالاتر بودن قیمت رنگ روغن در هنگام محاسبه آنلاین هزینه نقاشی ساختمان نیز مزایای این رنگ نسبت به سایرین هست، این نوع رنگ قابل شست و شو است و استحکام بالایی دارد .

همچنین باید گفت دیر خشک شدن و اجرای سخت این رنگ نیز از  ویژگی های آن محسوب می شود که می تواند علت دیگری برای بالا بودن قیمت آن در هنگام محاسبه هزینه نقاشی ساختمان باشد.

محاسبه آنلاین هزینه نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک

در هنگام محاسبه هزینه نقاشی ساختمان رنگ اکریلیک نسبت به رنگ روغن هزینه بسیار کم تری دارد، همچنین لازم به ذکر هست که از این نوع رنگ بیش از انواع دیگر در نقاشی ساختمان استفاده می شود.

از علل بالاتر بودن قیمت رنگ اکریلیک نسبت به رنگ پلاستیک در هنگام محاسبه هزینه نقاشی ساختمان می توان به قابلیت شست و شو و اجرای آسان آن اشاره کرد.

اما از معایبی که باعث شده این رنگ در هنگام محاسبه هزینه نقاشی ساختمان قیمت کم تری نسبت به رنگ روغن داشته باشد، می توان به پوست پوست شدن و تغییر رنگ دادن آن اشاره کرد.

محاسبه آنلاین هزینه نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک

رنگ پلاستیک، آخرین رنگی است که در نقاشی دیوار ها و سقف از آن استفاده می شود و ما قصد معرفی آن را داریم، این رنگ کم ترین قیمت را در هنگام محاسبه هزینه نقاشی ساختمان دارد.

از معایبی که باعث شده است رنگ پلاستیک کم ترین هزینه را در روند محاسبه آنلاین هزینه نقاشی ساختمان از آن خودش کند می توان به قابل شست وشو نبودن آن و همچنین سخت بودن اجرایش اشاره کرد.

سایر خدمات نقاشی ساختمان و محاسبه هزینه نقاشی ساختمان

خوب هست بدانید، در برخی از موارد ممکن هست افرادی که به نقاشی ساختمان می پردازند از ابزار دیگری مانند سمباده، بتونه، غلطک یا قلمو نیز استفاده کنند، که این ابزار نیز در هنگام محاسبه آنلاین هزینه نقاشی ساختمان باید در نظر گرفته شوند.

مزایای محاسبه هزینه نقاشی ساختمان

تا این قسمت اطلاعات زیادی را در ارتباط با محاسبه هزینه نقاشی ساختمان ذکر کردیم، اما ممکن هست از خود بپرسید، تا زمانی که می توان از متخصصین دعوت کرد تا برای محاسبه قطعی هزینه نقاشی ساختمان به منزلتان بیایند، چرا بایدبه محاسبه آنلاین بپردازید؟

در این قسمت با ذکر مزایای محاسبه آنلاین هزینه نقاشی ساختمان به این سوال پاسخ خواهیم داد، تا اطلاعات شما را تکمیل کرده باشیم.

تصمیم گیری راحت تر در زمان محاسبه هزینه نقاشی ساختمان

وقتی شما به محاسبه آنلاین هزینه نقاشی ساختمان خود می پردازید، می توانید خیلی راحت تر در ارتباط با بودجه خود و توانایی تان برای انجام دادن یا ندادن نقاشی ساختمان تصمیم بگیرید.

سرعت بیشتر در زمان محاسبه آنلاین هزینه نقاشی ساختمان

وقتی شما از روش محاسبه هزینه نقاشی ساختمان برای برآورد مبلغی که باید بپردازید، استفاده می کنید، سرعت بیشتری به روند کارهایتان می دهید.

به این ترتیب که با یک سرچ ساده و چند کلیک می توانید در عرض چند ثانیه از مبلغی که باید بپردازید آگاه شوید؛ این در حالی است که اگر از روش محاسبه هزینه نقاشی ساختمان استفاده نکنید، این کار چندین روز طول می کشد.

اطلاعات بیشتر در زمان محاسبه هزینه نقاشی ساختمان

در زمان استفاده از روش محاسبه آنلاین هزینه نقاشی ساختمان شما از قیمت و ویژگی های انواع رنگ هایی که می توانید برای نقاشی منزلتان از آن ها استفاده کنید آگاه تر می شوید.

و در مرحله بعدی با اطلاعاتی که دارید می توانید خیلی راحت تر به مقایسه راه هایی که پیش رو دارید، بپردازید، پس به این مزیت از مزایای محاسبه هزینه نقاشی ساختمان نیز دقت کنید.

محاسبه آنلاین هزینه نقاشی ساختمان

همانطور که در قسمت های قبل به این موضوع اشاره کردیم، محاسبه آنلاین هزینه نقاشی ساختمان به موارد متعددی بستگی دارد و نمی توان یک عدد یکسان و ثابت را برای آن در نظر گرفت.

اما می توان با داشتن یک سری اطلاعات، اعم از متراژ و نوع رنگ مورد استفاده حدود این هزینه را تعیین کرد، برای محاسبه هزینه نقاشی ساختمان نیز شما می توانید از اطلاعات زیر که توسط سایت آگهی تایم جمع آوری شده است استفاده کنید.

هزینه اجرای رنگ روغن: از حدود 25000 الی 35000 تومان به ازای هر متر مربع

هزینه اجرای رنگ پلاستیک: از حدود 19000 الی 28000 تومان به ازای هر متر مربع

هزینه اجرای رنگ اکریلیک: از حدود 24000 الی 34000 تومان به ازای هر متر مربع

سخن پایانی

در قسمت های قبل، تلاش کردیم، شما را مبحث محاسبه آنلاین هزینه نقاشی ساختمان آشنا کنیم، تا اگر قصد دارید، یکی از اجزای منزلتان را نقاشی کنید، بتوانید راحت تر و با استرس کم تری این کار را انجام دهید.

امید است مطالب فوق برای شما مفید واقع شوند و بتوانید از آن ها استفاده کنید.

اگر به دنبال خدمات نقاشی ساختمان هستید، یا نقاش ساختمانی هستید که این خدمات را ارائه میدهد، می توانید با مراجعه به سایت ثبت آگهی رایگان اینترنتی آگهی تایم، آگهی های مربوط به نقاشی ساختمان را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا