راهنمای خرید

خرید بلبرینگ آنلاین: راهنمای کامل برای مبتدیان

خرید بلبرینگ آنلاین، مسئله ای که ممکن است به دلیل استفاده زیاد از این ابزار در صنعت، افراد با آن درگیری هایی داشته باشند؛ پس به همین دلیل و بر اساس این مسئله تصمیم داریم در ادامه اطلاعاتی را در ارتباط با خرید عمده بلبرینگ و به طور کلی بلبرینگ و انواع آن در اختیار شما قرار دهیم.

پس اگر قصد خرید بلبرینگ دارید یابه داشتن اطلاعات بیشتر در این باره علاقه مندید، در ادامه و تا پایان این مطالب همراه ما باشید، امیدواریم اطلاعات مفیدی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

بلبرینگ چیست؟

اولین سوالی که ممکن است افرادی که اطلاعات زیادی در این باره ندارند، پس از شنیدن عبارت خرید بلبرینگ آنلاین به ذهنشان برسد، این هست که اصلا بلبرینگ چیست؟

در پاسخ باید بگوییم، بلبرینگ قطعه ای است که برای جلوگیری از ساییده شدن قطعات یا به عبارت دیگر کاهش اثر اصطکاک به وجود آمده است.

به این ترتیب یک بلبرینگ به کمک ساچمه هایی که دارد، به انتقال نیرو با حداقل اصطکاک کمک می کند، که این مسئله می تواند مزایای زیادی داشته باشد و به بالا رفتن عمر مفید دستگاه های مختلف کمک می کند.

قسمت های مختلف یک بلبرینگ

بهتر است پیش از اقدام برای خرید بلبرینگ آنلاین اطلاعاتی در ارتباط با ساختار آن کسب کنید، به همین دلیل در ادامه اجزای مختلف یک بلبرینگ را شرح می دهیم، تا شما بیشتر با این ابزار مفید و دوست داشتنی آشنا شوید.

کنس (رینگ)

اولین جزء از یک بلبرینگ که قصد معرفی ان را داریم، رینگ یا کنس آن است، رینگ ها غالبا از فولاد ساخته می شوند ، خوب است ذکر شود در هر بلرینگ دو رینگ وجود دارد که در دو قسمت اخرجی ان واقع شده است.

رول( ساچمه)

ساچمه ها قسمت های حیاتی دیگری در انواع بلبرینگ هستند، همانطور که در قسمت های قبلی به این نکته اشاره کردیم، این ابزار به کاهش اصطکاک کمک شایانی می کنند و غالبا نیز از جنس فولاد ساخته می شوند.

قفسه(کیج)

بخش بعدی در انواع بلبرینگ قفسه و یا کیج آن است این قسمت به منظور جلوگیری از تماس رول ها به وجود آمده است و همچنین اجازه حرکات افقی را به ساچمه ها نمی دهد، این قسمت میتواند از فیبر، فدلاد یا برنج ساخته شده باشد.

کاسه نمد

آخرین قسمت و درواقع یکی از مهم ترین قسمت ها در یک بلبرینگ کاسه نمد آن است، این کاسه نمد از خروج روغن هیدرولیکی از قسمت های ساچمه و دورن کیج جلوگیری می کند .

علاوه بر آن این قسمت مانع از ورود آب به داخل بلبرینگ، این ابزار کارآمد نیز می شود، کاسه نمد هم می تواند در دو طرف بلبرینگ و هم می تواند در یکی از قسمت های داخلی یا خارجی بلبرینگ قرار بگیرد.

انواع بلبرینگ

دسته دیگری از اطلاعاتی که باعث می شود شما بتوانید یک تجربه خوب ازخرید عمده بلبرینگ داشته باشید، این است که انواع بلبرینگ را بشناسید و در ارتباط با آن ها اطلاعات کسب کرده باشید، پس در این قسمت نیز همراه ما باشید.

البته خوب است بدانید می توان دسته بندی های متعددی را برای انواع بلبرینگ طبقه بندی کرد، که در این قسمت به ذکر اطلاعاتی در ارتباط با دو دسته از مهم ترین آن هامی پردازیم، امید است با این کار بتوانیم راهنمای خوبی برای شما در مسیر خرید بلبرینگ آنلاین باشیم.

انواع بلبرینگ بر اساس چگونگی اعمال بار

بر اساس این مسئله انواع بلبرینگ به دو دسته بلبرینگ های شعاعی و محوری طبقه بندی می شوند، در بلبرینگ های شعاعی ساچمه ها یا همان رول ها در داخل شیار هایی هم قطر خودشان قرار می گیرند از مزایای بلبرینگ های شعاعی می توان به کاهش بسیار زیاد اصطکاک، حفظ سرعت انتقال بار در هنگام انجام کار و تحمل بار بسیار زیاد اشاره کرد.

بلبرینگ های محوری نوع بعدی در این دسته بندی هستند، همانطور که از نامش بر می آید بلبرینگ های محوری امکان تحمل باری را دارند که به صورت محوری به آن وارد می شود، به این بلبرینگ ها بلبرینگ های کف گرد نیز گفته می شود.

انواع بلبرینگ بر اساس نوع شفت مرکزی

در این دسته بندی که جزء دیگر دسته بندی های مهم انواع بلبرینگ محسوب می شود،  بلبرینگ ها به دو دسته تماس زاویه ای و تماس عمودی تقسیم می شوند.

خوب است ذکر شود در بلبرینگ های تماس زاویه ای قسمت خارجی و داخلی با حرکت هایی زاویه ای که نسبت به یک دیگر دارند تحمل بار شعاعی و محوری را به صورت همزمان خواهند داشت، از این نوع بلبرینگ می توان در گریبکس انواع ماشین های سواری استفاده کرد.

علاوه بر موارد فوق جالب است بدانید ممکن است به منظور بالا برند کیفیت این نوع بلبرینگ در هنگام ساخت از دو ردیف ساچمه در آن استفاده کنند.

در بلبرینگ های تماس عمودی قسمت داخلی و خارجی بلبرینگ نسبت به یک دیگر حرکات عمودی خواهند داشت که بر اساس این ویژگی در مکان های دیگری ا این نوع بلبرینگ استفاده می شود.

کاربرد بلبرینگ خودرو

با توجه به این نکته که هر زمان حرف از خرید بلبرینگ آنلاین به میان می آید نام بلبرینگ خودرو در ذهن افراد نقش می بندد، لازم می دانید چند کلمه ای در ارتباط با این نوع بلبرینگ نیز صحبت کنیم.

باید بگوییم کاملا شبیه به هر ابزار دیگری در انواع خودرو نیز یک سری بلبرینگ وجود دارد که به انتقال بهتربار کمک می کنند و ب توجه به این که جلوگیری از اصطکاک و انتقال درست انرژی در ماشین ها اهمیت زیادی دارد، بلبرینگ خودرو یک ابزار مهم محسوب می شود.

نکات مهم در خرید بلبرینگ آنلاین

اگر قصد دارید بهترین تجربه را از خرید بلبرینگ آنلاین برای خودتان رقم بزنید،یک سری نکات وجود دارد که با رعایت آن ها می توانید به تحقق این مسئله کمک کنید.

در اولین مرحله پیشنهاد می کنیم پیش از اقدام برای خرید عمده بلبرینگ، نوع بلبرینگ مورد نیاز خودتان را انتخاب کنید و بر اساس انتخابی که انجام داده اید پیش بروید.

البته اگر در انتخاب نوع بلبرینگی که قصد خرید آن را دارید دچار مشکل هستید می توانید از متخصصین و کسانی که تجارب کاری بالایی در این زمینه دارند کمک بخواهید.

در مرحله بعد نیز پیشنهاد می کنیم بهترین مکانی که می توان پیدا کرد را برای خرید انتخاب کنید، همچنین فراموش نکنید که به هیچ عنوان نباید سراغ  برند ها و انواع فیک بلبرینگ بروید.

زیرا درست است که هزینه ی کم تری برای برند های تقلبی می پردازید، اما بلبرینگ فیک مدت زمان بسیار کمی برای شما کارایی خواهد داشت و نمی توانید از آن بهترین استفاده را بکنید.

قیمت بلبرینگ

پس از این که نکات مهمی را در ارتباط با خرید بلبرینگ آنلاین ذکر کردیم، سوالات زیادی در ارتباط با این که قیمت بلبرینگ چقدر است؟ در ذهن افراد شکل می گیرد که در پاسخ به آن باید بگوییم با توجه به این که عوامل متعددی در قیمت یک بلبرینگ تاثیر می گذارند نمی توان یک عدد یکسان را به عنوان قیمت بلبرینگ ذکر کرد.

اما می توان گفت عوامل بسیار زیادی در هزینه تمام شده بلبرینگ هنگام خرید آنلاین بلبرینگ تثیر می گذارد، اولین عامل تاثیر گذار در این مسئله نوع و برند بلبرینگ مورد نظر شماست.

هر چقدر برند بلبرینگی که ما خریداری می کنید مطرح تر و با کیفیت تر باشد باید هزینه بیشتری را برای خرید بپردازید، جالب است بدانید عامل تاثیر گذار دیگر در قیمت تمام شده بلبرینگ این مسئله است که شما به خرید چه تعداد بلبرینگ می پردازید.

به طور مثال اگر شما خرید عمده بلبرینگ را انجام دهید، هزینه ای که برای یک بلبرینگ می پردازید، بسیار کم تر از حالتی خواهد بود که یک بلبرینگ را خریداری می کنید.

خرید بلبرینگ آنلاین را از کجا انجام دهیم؟

در قسمت های قبلی چندین بار به این نکته اشاره کردیم که مکانی که از آن خرید بلبرینگ آنلاین را انجام می دهید، تاثیر زیادی در کیفیت خرید شما دارد.

اما در ارتباط با این مسئله باید بگوییم بهتر است شما خرید آنلاین خود را از فروشگاهی انجام دهید که افراد تجربه ی خوبی از خرید  از آن فروشگاه دارند، علاوه بر آن فروشگاهی بهترین مکان برای خرید کلی بلبرینگ است که انواع برند ها  در آن موجود باشد.

اما در ارتباط با این مسئله باید بگوییم، با توجه به این که امکان خرید بهترین بلبرینگ ها با قیمت هایی منصفانه در سایت آگهی تایم وجود دارد می توانید تجربه بهترین خرید بلبرینگ آنلاین را برای خودتان در این وب سایت رقم بزنید.

سخن پایانی

در قسمت های قبلی تلاش کردیم، اطلاعات نسبتا زیاد و مناسبی در ارتباط با خرید کلی بلبرینگ آنلاین، انواع آن، قیمت بلبرینگ و مواردی از این قبیل در اختیار شما قرار دهیم، تا اگر قصد دارید خرید این ابزار را انجام دهید، بتوانید به بهترین نحو این کار را انجام دهید.

اما در پایان یک بار دیگر پیشنهاد می کنیم، پیش از این که برای خرید کلی بلبرینگ از مکان مورد نظرتان اقدام کنید، یک سری به آگهی های وب سایت آگهی تایم بزنید و این خرید را از آن جا انجام دهید، مطمئن باشید که از این سر زدن ساده به این سایت پشیمان نمی شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا