عرضه مستقیم تخم کتان و قره ماش

تخم کتان از جمله موادی است که به طور چشم گیری برای کاهش چربی شکم مورد استفاده قرار می گیرد. این دانه با ۶ اثر معجزه گر به شما کمک می کند تا شکم صاف داشته باشید و کاهش وزن خوبی را تجربه کنید.
تخم کتان یکی از دانه هایی است که مصرف آن فواید بسیار زیادی دارد. همچنین تخم کتان می تواند کمک زیادی به کاهش وزن کند.

امروزه گیاه کتان در منطقه وسیعی از اروپا و آُسیا می روید. از گیاه کتان استفاده های زیادی بعمل می آید. از الیاف کتان برای یافتن پارچه استفاده می شود. پارچه کتان برای البسه مخصوصا در تابستان نوعی مناسب بشمار می رود.
کتان گیاهی است که از قدیم الایام شناخته شده و بکار میرفته است. حتی پرورش آن  در مصر در حدود پنج قرن قبل از میلاد مسیح معمول بوده است.
همچنین
ماش گیاهی بومی هندوستان است امادر نقاط دیگر جهان مانند ایران نیز کشت می‌شود. در ایران این گیاه پس از برداشت جو یا گندم کاشته شده و در فصل پاییز و هنگامی که دانه‌های آن سفت و غلاف‌های آن زرد یا سیاه شد، محصول آن را در چند نوبت برداشت می‌کنند. نام انگلیسی ماش از یک لغت هندی به معنی «دانه سبز» مشتق شده‌است. سابقه کشت و استفاده از ماش به چهار هزار سال پیش و در جنوب هند باز می گردد.

فروش(دان پرنده) تخم کتان و قره ماش ، جودشت مغان ، اردبیل در تهران و سایر شهرستانها

فروش(دان پرنده ) تخم کتان ، قره ماش ، جو محلی ، دشت مغان اردبیل به صورت عمده و خرده در تهران و حومه و سایر استانها مستقیم از تولید به مصرف زیر قیمت بازار
( فروش(دان پرنده) تخم کتان و قره ماش ، جودشت مغان ، اردبیل در تهران و سایر شهرستانها )

با مدیریت آقای کسرایی

عرضه مستقیم تخم کتان و قره ماش

ارزان ترین قیمت دان پرنده

بهترین فروشنده تخم کتان و قره ماش

بهترین فروشنده دان پرنده

پخش عمده تخم کتان

پخش عمده قره ماش

عرضه مستقیم تخم کتان و قره ماش

فروش عمده حبوبات و غلات