فروش فله ایی پودر لباسشویی 

با ورود پودر های شوینده خارجی در اوایل دهه 30شمسی و استقبال مردم و به تدریج جایگزینی این فرآورده شیمیایی و صنعتی بجای شوینده های دستی باعث شد؛شرکت های داخلی در این زمینه فعالیت خود را شروع کنند. رقابت در بین محصولات متنوع بر سر کیفیت و همچنین قیمت مناسب باعث شد، پیشرفت های زیادی در این زمینه مشاهده گردد، تا جایی این فعالیت ها گسترش یافته که اکنون شاهد فروش فله ای پودر لباسشویی به صورت اینترنتی و به آسانی هستیم.

فروش فله ای پودر لباسشویی مقرون به صرفه برای مصرف کنندگان:

همانطور که میدانیم با افزایش روزافزون قیمت اقلام مصرفی خانگی،مقرون به صرفه است تا از هر چیز ممکن فله ای آن را خریداری کنیم.پودر لباسشویی نیز جزء همین اقلام است که می توان با خرید فله ای پودر لباسشویی در هزینه های خانگی صرفه جویی کرد.فروش فله ای پودر لباسشویی به ما این فرصت را میدهد تا بتوانیم با خیال آسوده تری از بابت هزینه  خرید خود را انجام دهیم.

فروش فله ای پودر لباسشویی در واقع این اجازه را به خریدار میدهد تا با هزینه کمتر و مقدار بیشتر خرید خود را انجام دهد.

پودر لباسشویی با مایع لباسشویی:

بهتر است در زمان هایی که لباس ها خیلی چرک اند یا لکه های چربی و لکه های سخت دارند از پودر لباسشویی استفاده شود، و زمان هایی که لکه های کمی وجود دارند یا فقط برای از بین بردن بوی لباس ها میخواهیم شستشو انجام گیرد از مایع لباسشویی استفاده شود.از آنجایی که پودر لباسشویی حاوی پاک کننده های قوی تری هستند می توانند در تمیزی بهتر لباس ها به ما کمک کنند. با فروش فله ای پودر لباسشویی میتوانیم بهترین پودر لباسشویی را برای از بین بردن سخت ترین لکه ها داشته باشیم.

تفاوت های پودر دستی و ماشینی :

پودر دستی و ماشینی هرکدام حاوی ترکیبات خاص خود هستند که باید در جای مناسب خود استفاده شوند.اگر پودر دستی را در ماشین لباسشویی بریزیم؛چون پودر دستی مدت زمانی لازم دارد تا در آب بصورت کامل حل شوند و کارایی کامل خود را داشته باشد، قبل از حل شدن کامل این پودر کار شستشوی ماشین تمام میشود و لباس ها به خوبی تمیز نمی شوند. علاوه بر این پودر دستی با کف زیادی که میکند ممکن است به بخش الکتریکی ماشین لباسشویی شما آسیب برساند. حال اگر از پودر ماشینی بجای پودر دستی استفاده کنیم، ترکیبات پودر ماشینی به دست ما آسیب میرساند.

با این حال خریدن چند نوع پودر در خانه هزینه زیادی نیاز دارد، فروش فله ای پودر لباسشویی به شما این اجازه را می دهد تا با کمترین هزینه تمامی انواع پودر لباسشویی را خریداری کنید.

قبل انتخاب پودر لباسشویی باید به موارد زیر دقت داشت:

1.سختی آب

2.نوع الیاف پارچه

3.دمای آب

4.رنگ و جنس لباس

5.آنزیم های موجود در پودر

آنزیم های پودر لباسشویی:

اضافه شدن آنزیم ها به پودر لباسشویی باعث ایجاد تغییر چشمگیری در پودر لباسشویی شد.آنزیم ها علاوه بر قدرت پاک کنندگی بالا؛دارای فواید زیست محیطی با کاهش مصرف انرژی، زمان شستشوی کمتر در مصرف برق و آب باعث صرفه جویی می کند.

پروتئاز اولین آنزیم استفاده شده است در پودر لباسشویی است. که توانایی از بین بردن انواع لکه های پروتئینی  مانند چمن،خون، تخم مرغ و عرق موثر است.علاوه بر اینها باعث بهبود عملکرد پودر لباسشویی در دماهای پایین میشود

علاوه بر آنزیم پروتئاز؛ آنزیم هایی مانند لیپاز و آمیلاز نیز،در جهت شستشوی بهتر در دما کمتر و همچنین Ph پایین می توانند کمک کنند.

آنزیم سلولاز برای مراقبت ویژه مانند؛ نو و سالم نگه داشتن ظاهر پارچه بسیار مؤثر است و از کدر شدن لباس های سفید جلوگیری میکند.

آنزیم لیپاز برای از بین بردن لکه های چربی لباس موثر است.

آنزیم آمیلاز قدر پاک کنندگی لکه های نشاسته ای مانند: پاستا، ماکارونی، سیب زمینی و.. دارد.

آنزیم ماناناز قدرت از بین بردن لکه های سس، بستنی و مواد غذایی دارند.

 فروش فله ای پودر لباسشویی کمک کننده به افرادی که حساسیت بیشتری خرید میکنند:

فروش فله ای پودر لباسشویی به صورت اینترنتی نیز رایج است، و با توجه به پیشرفت فروشگاه های اینترنتی امروزه  می توان با خیال راحت یک خرید مطمئن داشت تا هم از مزیت های آسانی خرید اینترنتی و هم از قیمت مناسب فروش فله ای پودر لباسشویی، استفاده کرد.

فروش فله ایی پودر لباسشویی

پودر لباسشویی

فروش فله ای پودر لباسشویی مقرون

فروش فله ایی پودر لباسشویی مقرون به صرفه برای مصرف کنندگان