تولید و عرضه مارک های فلزی

معمولا به این صورت است که انتخاب نهایی مشتری برای خرید، بعد از مقایسه برند های مختلف انجام می­پذیرد و برند های مختلف از طریق مارک­ها و لیبل ها به دیگران نشان داده می­شوند، لذا استفاده از مارک ها و لیبل ها برای تمایز محصولات از یکدیگر لازم و ضروری است.

به دلیل استفاده از فلز برای ساخت مارکهای فلزی ، این مارکها ظاهری براق به برند و لوگو داده و چشم مشتری را بدان جذب می­کنند. تولید و عرضه مارک های فلزی سبب می­شود که برند محصول تا مدت زمان بیشتری بر روی محصول قابل مشاهده باشد. در تمامی مدتی که محصول مورد استفاده مشتری است، مارک و لیبل آن به قوت خود باقی است. مانند امضایی که نشان دهنده هویت یک فرد است تولید انواع مارکهای فلزی به مثابه ثبت این امضا بر روی محصولات شماست. هنگام خرید مجدد نیز مارک و لیبل محصول به مشتری کمک می­کند تا مجدد بتواند همان محصول را بیابد. تولید مارک های فلزی مبلمان، برند تولید کننده مبل را در معرض دید افراد بسیاری قرار خواهد داد، این شیوه­ای است که امروزه بسیار مورد توجه تولید کنندگان مبلمان قرار گرفته است.

گیتی پلاک، تولید و عرضه مارک های فلزی را در انواع مختلفی همچون مارک آلومینیومی، مارک اسید­کاری و مارک کریستالی محقق می­کند.

ساخت پلاکهای صنعتی و تولید برچسب فلزی اموال

از دیگر خدمات گیتی پلاک، ساخت و عرضه پلاکهای صنعتی است .پلاک های صنعتی وسیله ای برای شناسایی دستگاه های صنعتی است که مشخصات دستگاه بر روی این پلاکها درج می­شود تا سهولت استفاده را برای کاربر محقق کند و اطلاعات لازم را در اختیار وی بگذارد. بعد از گذشت سالها نیز جهت تعمیر و یا نیاز به اطلاعات این پلاک ها در دسترس و قابل استفاده اند زیرا متریال استفاده شده در آنها فلز بوده و به سادگی مستهلک نمی­شوند لذا استفاده از آنها در بسیاری از دستگاه­ها ضروری است.

از دیگر کاربردهای مارکها و پلاک های فلزی استفاده از آنها جهت شماره گذاری و مشخص نمودن اموال است که مورد استفاده شرکتها و سازمانهای بسیاری است. گیتی پلاک با ساخت و عرضه پلاکهای صنعتی این مهم را نیز به انجام می­رساند. استفاده از مارک های فلزی برای اموال روش مناسب­تری است زیرا این اموال عمدتا به دلیل استفاده زیاد دچار خدشه و آسیبهای فراوانی می­شوند که فلزی بودن برچسب تا حد زیادی از بوجود آمدن مشکلات آتی در سازمان جلوگیری می­کند. همچنین استفاده از مارک های فلزی به دلیل دوام بالا در صرفه جویی هزینه ها نیز موثر خواهد بود و از اختصاص هزینه مجدد برای لیبل ها و برچسب­های کاغذی جلوگیری خواهد کرد.

ساخت انواع مارک های فلزی مبلمان

امروزه با رشد صنعت مبلمان ، محصولات بسیاری به این بازار عرضه می­شود که می­توانند در ظاهر شباهت بسیاری به یکدیگر داشته باشند اما در واقع ساخت هر یک منحصر به فرد است و برند تولیدکننده، مشخصه های منحصر به فرد خود را برای تولید محصولات در نظر گرفته است . با استفاده از مارک و لیبل، این برندها و محصولات به ظاهر مشابه از یکدیگر مجزا شده و شکل ظاهری آنها با لیبل مورد استفاده، تغییر خواهد کرد و به آن برند اختصاص خواهد یافت. مشتری به لیبل برند توجه نموده و حتی در صورتی که به خرید وی منجر نشود، نام و لوگوی برند در ذهن ایشان ثبت می­شود . همچنین اشخاصی که بعدا در محل مشتری از این مبلمان استفاده می­کنند نیز این برند را از طریق مارک و لیبل آن در ذهن خود درج خواهند نمود. طبیعی است این امر تاثیر فراوانی بر شناسانده شدن برند و افزایش فروش و اعتبار(که بسیار حائز اهمیت است)، می­شود. گیتی پلاک با تولید مارک های فلزی مبلمان به شما این امکان را میدهد تا محصولات را تحت برند خود به شیوه­ای مدرن و شکیل به بازار نشان دهید. فلزی بودن مارک مبلمان در جلوه آن تاثیر زیادی دارد و در چشم مشتری ظاهر آن را به مبلی شیک و اصل و نصب دار تغییر میدهد که تا سالها میتواند معرف شرکت تولید کننده آن باشد . این مارکها در انواع مختلف سبکهای مبلمان مورد استفاده قرار میگیرد، در مبلمان کلاسیک و مدرن و حتی مینیمال و … سبب می­شود به زیبایی محصول افزوده شود.

در صورتیکه قصد خرید عمده مارکهای فلزی را دارید و  یا به دنبال شرکتی هستید که ساخت و عرضه پلاکهای صنعتی را انجام دهد، گیتی پلاک از ارائه مشاوره و خدمات به شما خرسند خواهد شد.

تولید و عرضه مارک های فلزی

تولید مارک های فلزی مبلمان

ساخت و تولید پلاک های فلزی

ساخت و عرضه پلاک های صنعتی