اجرا نما وجانپناهای شیشه ای در تهران | صنایع شیشه توکل

برای نمای شیشه‌ای، از شیشه‌های معمولی استفاده نمی‌شود، زیرا این نوع نماها، از نظر ایمنی خطرناک هستند چرا که در هنگام شکستن، به قطعات ریز و درشتی خرد شده و احتمال پرتاب شدن شیشه و آسیب دیدن افراد وجود دارد.

شیشه از نوع سکوریت بر عکس شیشه معمولی با این که در موقع شکستن به قطعات ریز تبدیل می‌شود ،ولی پخش نشده و از نظر ایمنی به مراتب بهتر از شیشه معمولی عمل می‌کند.

در شیشه از نوع لمینت هم، این نوع شیشه مانند شیشه ماشین بر اثر ضربه به شیشه خرد و پراکنده نخواهد شد چرا که در لا به لای شیشه لمینت از یک چسب مخصوص استفاده می‌شود.

جان‌پناه به‌عنوان حفاظی است، در برابر جان. فقط به علت استفاده از شیشه موجب زیبایی چند برابر آن و انتخاب افراد خاص از این محصول است. در هنگام ساخت هندریل شیشه ای باید ،به نکاتی از لحاظ امنیتی توجه لازم را نمود. قیمت جان پناه شیشه ای بر اساس متراژ شیشه است. قیمت جان پناه شیشه ای براساس انتخاب فریم که از استیل و یا از آلومینیوم می‌باشد و نوع شیشه، شیشه لمینیت است؛ و یراق‌آلات انتخابی از بست پایه استیل تا شیشه، انتخابی بر قیمت جان پناه شیشه ای تأثیر بسیاری دارد.

شیشه سکوریت علاوه بر داشتن شفافیت از نظر استحکام نیز بسیار قوی است و در برابر فشار و ضربه نیز می تواند بسیار مقاوم باشد. بنابراین هندریل شیشه ای از نظر امنیت بسیار عالی خواهد بود. طراحی اجرای هندریل شیشه ای نیاز به دقت و مهارت بالایی داشته و نیاز است که در هر بخش از آن ظرافت به طور دقیق اعمال شود.

پخش واجرای جانپناهای شیشه ایی

اجرای نمای کرتین وال

اجرای نمای شیشه ای

اجرای شیشه های سکوریت

فرایند سکوریت کردن

اجرای نمای شیشه ای اسپایدر

نصب نرده های روف گاردن

اجرای حصار شیشه ایی

اجرای هندریل شیشه ایی