معرفی بهترین ها

پرسود ترین خط تولید درایران + معرفی پرسود ترین قطعات صنعتی

 

پرسود ترین خط تولید درایران کدام است؟ همانطور که از این مسئله اطلاع دارید، داشتن خط تولید یک محصول خاص درآمد بسیار خوبی دارد و می‌تواند کیفیت زندگی افراد را تا حد زیادی تغییر دهد، به همین ترتیب سوالی که ممکن است زیاد پرسیده شود، این هست که پر سود ترین خط تولید در ایران کدام است؟

به همین دلیل امروز و در این مقاله از وب سایت آگهی تایم قصد داریم در ارتباط با پرسود ترین خط تولیدی در ایران اطلاعاتی را پر اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

پس اگر این سوالات برای شما هم به وجود آمده است یا قصد دارید یک کسب و کار پرسود را شروع کنید اما نمی دانید در چه زمینه ای کار خود را استارت بزنید، در ادامه و تا پایان مقاله همراه ما باشید.

اولین مورد انواع پرسود ترین خط تولید درایران: خط تولید چیپس

راه اندازه کارخانه تولیدی چیپس یک دسته‌ از انواع شغل های صنعتی در درآمد در ایران محسوب می‌شود، در این قسمت از مقاله اطلاعاتی را در ارتباط با مراحل خط تولید و دستگاه هایی که بایستی در خط تولید چیپس وجود داشته باشند، وظایف آن ها در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم؛

تا بیش از پیش با این مورد از پرسود ترین خط تولید در ایران آشنا شوید و بتوانید یک انتخاب درست اصولی در ارتباط با سود آورترین کارهای تولیدی در ایران داشته باشید.

سورت و نگهداری سیب زمینی

خوب است اطلاع داشته باشید که در اولین مرحله از خط تولید سیب زمینی بایستی سیب زمینی های با کیفیت بر اساس سایز و سلامتشان انتخاب شوند، این کار با کمک دستگاه سورتینگ انجام می شود، سپس سیب زمینی ها پر شرایطی نور و رطوبت مناسب در یک محیط کاملا بهداشتی و به دور از هرگونه رطوبت نگهداری می شوند.

گرفتن خاک سیب زمینی

وقتی از مرحله قبلی عبور می کنیم زمان آن می رسد که با کمک دستگاه سرند خاک و آلودگی ها از پوست سیب زمینی زدوده شود.

شست و شوی سیب زمینی

در این مرحله سیب زمینی ها با کمک دستگاه های شست و شوی میوه تمیز و شسته می شوند، به این ترتیب مشکلی از لحاظ بهداشتی در تولید چیپس به عنوان یک نوع از انواع پر سود ترین خط تولید درایران نخواهیم داشت.

پوست گیری سیب زمینی

پس از گذشتن از مراحل فوق تنها نیاز است، پوست سیب زمینی ها را با کمک یک سری دستگاه به نام دستگاه های پوست گیر جدا کنید، به. این ترتیب یک پله به تولید چیپس هایی خوشمزه و با کیفیت نزدیک تر خواهید شد.

برش سیب زمینی

حال نوبت به آن می رسد که با کمک اسلایسر سیب زمینی ها را به برش هایی که مد نظرتان هست تقسیم کنید، خوب است بدانید دستگاه های اسلایسری که این روز ها تولید می شوند، قابلیت این را دارند که سیب زمینی ها را با زخامت مد نظرتان برش بزنند.

نشاسته گیری سیب زمینی

همانطور که اطلاع دارید سیب زمینی نشاسته زیادی دارد، به این ترتیب نیاز است با کمک دستگاه بلانچر نشاسته آن گرفته شود.

خشک کردن سیب زمینی

در این مرحله با کمک نوار نقاله آب گیری، سیب زمینی ها به حالت خشک در می آیند، خوب است بدانید در بسیاری از موارد، در این مرحله بازبینی و بررسی چیپس ها نیز به صورت همزمان با آبگیری آن انجام می شود.

 

پختن سیب زمینی

حال نوبت به یکی از اصلی ترین مراحل تولید چیپس می رسد و آن هم ریختن آن در روغن و پخت آن است، مسئله مهم در این مرحله این هست که سیب زمینی ها بایستی در مدت زمان های معین و به یک اندازه در روغن سرخ شوند.

طعم دار کردن چیپس

در این مرحله چیپس های پخته شدت قسمت قبلی با کمک دستگاه طعم زن، طعم دار می‌شوند، به این ترتیب شما خواهند توانست چیپس هایی با طعم های متناسب با هر سلیقه تولید کنید و از آن لذت ببرید.

بسته بندی

حال که از تمام مراحل فوق عبور کردیم نوبت به آخرین مرحله، یعنی بسته بندی چیپس ها می رسد، برای این کار نیز شما نیاز به دستگاه های مخصوص بسته بندی خواهید داشت.

دومین مورد انواع پرسود ترین خط تولید درایران: خط تولید قهوه و نسکافه

قهوه یا نسکافه جزئی از آن دسته از موادی محسوب می شوند که این روز ها افراد زیاد آن ها را مصرف می کنند و خوب است بدانید که قهوه پس از آن دومین مایعی است که بیش از همه نوشیده می شود.

به همین ترتیب می توان گفت تولید قهوه و مشتقات آن می توان یکی از سودآورترین کارهای تولیدی در ایران باشد، به همین ترتیب در این قسمت از مقاله اطلاعاتی را در ارتباط با این شغل در اختیارتان قرار خواهیم داد.

فرایند تولید قهوه

خوب است بدانید در این نوع از انواع پرسود ترین خط تولید در ایران به منظور تولید قهوه می‌توان از سه روش مختلف استفاده کرد،

در روش اول از فرایند خشک یا طبیعتی استفاده می شود، در روش دوم از فرایند مرطوب یا شسته شده و در روش سوم از فرایند نیمه شسته یا خمیری استفاده می شود.

که اگر شما قصد راه اندازه این نوع از انواع پر سود ترین خط تولید در ایران را دارید، بایستی در ارتباط با هر کدام از این فرایند ها تحقیقات بیشتری به عمل آورده و یکی را انتخاب کنید.

دستگاه های مخصوص تولید قهوه و نسکافه در ایران

خوب است بدانید برای شروع کار تولید قهوه و نسکافه که یکی از انواع پرسود ترین خط تولید درایران محسوب می شود، شما حداقل به دستگاه بوجاری قهوه، دستگاه آسیاب قهوه، دستگاه ساشه و یک میکسر صنعتی بزرگ نیاز خواهید داشت.

سومین مورد انواع پرسود ترین خط تولید درایران: خط تولید آب معدنی

اگر تا به حال حداقل یکبار به این مسئله دقت کرده باشید، که در هفته یا در ماه چندین بار به خرید آب معدنی می پردازید، خواهید دانست که داشتن خط تولید آب معدنی یکی از مهم ترین انواع شغل های صنعتی پر درآمد محسوب می شود،

در این قسمت از مقاله اطلاعاتی را در ارتباط با این نوع خط تولید در اختیارتان قرار خواهیم داد؛ تا بیش از پیش با سودآورترین کارهای تولیدی در ایران آشنا شوید، بتوانید بهترین آن ها را انتخاب کنید و از این راه درآمد زیادی کسب کنید.

هزینه های مرتبط با راه اندازی خط تولید آب معدنی چقدر است؟

خوب است بدانید مواردی که بایستی در هنگام راه اندازی یک خط تولید آب معدنی هزینه هایی برای آن در نظر گرفته شود، در این قسمت به ذکر ان ها می پردازیم.

این هزینه ها شامل هزینه های ایجاد تصفیه خانه آب معدنی، محیط تولید، هزینه های ایجاد آزمایشگاه، دریافت مجوز کار و تولیدی هزینه های مرتبطین خط پرکن و تجهیزات بسته بندی و هزینه های خرید دستگاه هایی مانند شیرینگ پک می باشد.

همچنین نباید هزینه های  نوار نقاله، بطری باد کن و سایر دستگاه های مورد نیاز، هزینه برق، سوخت مصرفی و سایر مواد مصرفی، هزینه های خرید لوازم اداری، زنیه های استخدام کارمندان، کارگران، متخصصین و درنهایت هزینه های مربوط به مواد و منابع اولیه را از یاد برد.

 

دستگاه های مورد نیاز برای خط تولید آب معدنی

خوب است بدانید دستگاه های مورد نیاز برای این نوع از سودآورترین کارهای تولیدی در ایران یعنی همان تولید آب معدنی زیاد زیاد نیستند و از جمله مهم ترین آن ها می توان به شیرینگ پک و دستگاه بطری بادکن اشاره کرد.

چهارمین مورد انواع پرسود ترین خط تولید درایران: خط تولید دستمال کاغذی

تا این قسمت اطلاعات متنوعی در ارتباط با چند مورد از مهم ترین و پرسود ترین خط تولید درایران پرداختیم، اما اگر نتوانسته اید تا به این قسمت یکی از آن ها را انتخاب کنید.

توجه شما را به خط تولید دستمال کاغذی و راه اندازی آن‌جلب می کنیم؛ در این باره خوب است بدانید دستگاه های تولیدی دستمال کاغذی بسیار زیاد هستند به این ترتیب شما نیاز به سرمایه هنگفتی برای این کار خواهید داشت، البته خوب است بدانید این هزینه تا حد زیادی نیز به نوع دستمال کاغذی تولیدی بستگی دارد.

دستگاه های مورد نیاز در خط تولید دستمال کاغذی

از جمله این دستگاه ها می توان به،دستگاه بسته بندی جعبه ای دستمال کاغذی ،دستگاه بسته بندی کارتنی دستمال کاغذی، دستگاه بسته بندی دستمال توالت و حوله آشپزخانه،دستگاه بسته بندی دستمال جیبی، دستگاه تولید دستمال کاغذی اتوماتیک دستگاه بسته بندی دستمال کاغذی خانگی و دستگاه های متعدد دیگری اشاره کرد.

که بایستی برای هرکدام از ان ها هزینه هایی جداگانه در نظر گرفت تا بتوان این نوع از سودآورترین کارهای تولیدی در ایران را راه انداخت.

ششمین مورد انواع پرسود ترین خط تولید درایران: خط تولید ادویه جات

ادویه های مختلف از جمله زرد چوبه، فلفل و نمک موادی هستند که در کنار کوچک بودن تاثیرات بسیار بزرگی بر کیفیت غذایی که میخوریم میگذارند، به این ترتیب باید گفت ایجاد یک خط تولید ادویه جات می‌تواند در لیست شغل های صنعتی پر در آمد جای بگیرد، دراین قسمت در ارتباط با این شغل صحبت هایی خواهیم داشت.

نکات مهم در راه اندازی خط تولید ادویه جات

به عنوان اولین نکته در این باره خوب است بدانید با توجه به تنوع بسیار زیاد این گونه مواد غذایی احتمالا شما به سرمایه بسیار زیادی به منظور خریداری پرسود ترین قطعات صنعتی برای تولید هر یک از این انواع مختلف خواهید داشت.

همینطور خوب است بدانید در این نوع کار تولیدی نیاز است بهداشت مواد غذایی را به خوبی رعایت کنید تا پروسه تولید ادویه جات و بسته بندی آن عاری از هرگونه آلودگی باشد

دستگاه های مورد نیاز در خط تولید ادویه جات

اگر بخواهیم در ارتباط با دستگاه هایی که در خط تولید ادویه جات از آن ها استفاده می شود، توضیحاتی را ارائه دهیم باید بگوییم.

این دستگاه ها شامل دستگاه شست و شوی سبزی، خشک کن سبزی، بالاتر پودری، بالابر Z، دستگاه آسیاب، بالابر کاسه ای،دستگاه بسته بندی پودری، نوار نقاله بسته بندی،دستگاه قوطی پر کن پودری، دستگاه میکسر صنعتی، دستگاه شیرینگ پک و چندین دستگاه دیگر خواهد بود.

هفتمین مورد انواع پرسود ترین خط تولید درایران: خط تولید سالاد الویه

همانطور که میدانید، سالاد الویه سیب زمینی یکی از خوشمزه ترین و لذیذ ترین سالادهایی است که ایرانی ها علاقه زیادی به مصرف آن دارند، به این ترتیب می‌توان گفت خط تولید سالاد الویه می تواند جزئی از شغل های پر درآمد صنعتی باشد.

دستگاه های مورد نیاز برای خط تولید سالاد الویه، از جمله دستگاه های مورد نیازی که در خط تولید سالاد اولیه از آن ها استفاده می‌شود می‌توان به نوار نقاله و بالابر اولیه سیب زمینی، دستگاه شست و شوی میوه، دستگاه بالابر Z خواهند بود.

همچنین خوب است بدانید به منظور راه اندازی این نوع از انواع پرسود ترین خط تولید درایران  به دستگاه پوست کن سیب زمینی، میز دست چین و بازبینی، دستگاه اسلایر، بلانچر(این دستگاه در خط تولید چیپس نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد)، نیز نیاز خواهیم داشت .

از سایر انواع این دستگاه ها می توان به دستگاه طعم زن، میکسر، میز قصابی،دستگاه فرم فیل سیل، تابلوی فرمان، شیرینگ لیبل یا پرینتر، ترولی، پمپ انتقال الویه و وکیوم سیل اشاره کرد، که بایستی تمام آن ها خریداری و سپس این شغل راه اندازی گردد.

هشتمین مورد انواع پرسود ترین خط تولید درایران: خط تولید قند

قند، خوراکی که اکثر ما ایرانیان آن را به همراه چای مصرف می کنیم و به خوردن آن علاقه زیادی داریم، به این ترتیب می توان گفت یکی از انواع در سود ترین خط تولید در ایران تولید قند است.

این خوراکی محبوب خط تولید به ظاهر ساده ای دارد، اما در این قسمت در ارتباط با پیچیدگی های آن و پرسود ترین قطعات صنعتی که در هنگام تولیدش از آن ها استفاده می شود، صحبت خواهیم کرد.

انواع صنعت تولید قند

همانطور که اطلاع دارید، قند ها می توانند به شکل های گوناگونی تولید شوند، که بر اساس ویژگی های آن ها بایستی یکی از انواع این روش ها برای این نوع از پرسود ترین خط تولید درایران انتخاب شود.

این نوع خط های تولید شامل خط تولید قند شکسته،خط تولید قند حبه ای،خط تولید کله قند از روش پخت،خط تولید قند کبریتی،خط تولید قند شمشی و خط تولید قند پرسی وجود خواهد بود.

شما به عنوان فردی که قصد دارید این نوع از انواع پرسود ترین خط تولید درایران را راه اندازی کنید میتوانید در ارتباط با مزایا و معایب هر یک از این انواع صنعت تولید قند اطلاعاتی کسب کنید و سپس یکی از آن ها را انتخاب کنید.

دستگاه هایی که در خط تولید قند مورد استفاده قرار میگیرند.

از جمله دستگاه هایی که باید از آن ها در این نوع از انواع پرسود ترین خط تولید درایران  یعنی خط تولید قند استفاده نمود و وجود آن ها به منظور راه اندازی یک خط تولید اصولی ضروری است میتوان به دستگاه های تولید قند، خشک کن و رطوبت گیر، قند خرد کن، بسته بندی قند و چهار توزین اشاره کرد.

مناسب ترین نوع شکر برای خط تولید قند

سوال رایجی که افراد زیادی در هنگام تحقیق برای راه اندازی این نوع از پر سود ترین خط تولید در ایران می پرسند، این مسئله هست که، از چه نوع مواد اولیه و چه نوع شکری برای تولید این ماده استفاده می شود؟

در پاسخ  خوب است ازاین مسئله اطلاع داشته باشید که بهترین ماده اولیه برای تولید قند چغندر قند خواهد بود، اما میتوان از مواد اولیه دیگری مانند شکر قهوه ای، شکر های گیاهی و حتی میوه هایی مانند خرما نیز استفاده کرد.

نهمین مورد انواع پرسود ترین خط تولید درایران: خط بسته بندی آرد

آرد، ماده ای که وجود آن برای تولید نان(مهم ترین واصلی ترین خوراکی مصرفی افراد) ضروری است؛به این ترتیب میتوان گفت یکی از انواع پرسود ترین خط تولید درایران بسته بندی آرد خواهد بود.

دستگاه مورد نیاز برای بسته بندی آرد

خوب است بدانید تنها دستگاه مورد نیاز به منظور بسته بندی آرد، دستگاه پرکن غلات است، این دستگاه بایستی یک سری ویژگی های به خصوص داشته باشد، تا بتوان از آن در راستای این نوع از انواع پرسود ترین خط تولید درایران استفاده کرد.

از جمله  ویژگی های آن می توان به داشتن توزین دیجیتال، دارا بودن نمایشگر وزن، آسان بودن نصب، مجهز بودن به حجم مخزن توزین ۱۰۰ لیتری، مجهز به کیسه پرکن با دقتی بسیار بالا ‌و در نهایت توانایی اتصال به دستگاه لیفت پودر اشاره کرد.

انواع دستگاه های کیسه پرکن آرد

در قسمت قبلی به این موضوع اشاره کردیم که دستگاه مورد نیاز برای شروع این نوع از پرسود ترین خط تولید درایران دستگاه پرکن آرد است، در این باره خوب است بدانید این دستگاه انواع مختلفی دارد، که در این قسمت این انواع مختلف را به شما معرفی میکنیم، تا بتوانید خیلی بهتر از میان آنها انتخاب کنید و کار خود را آغاز کنید.

 

پرکن آرد با کیسه های دهان باز

اولین نوع دستگاه مورد استفاده در این نوع شغل های صنعتی پر درآمد که به معرفی آن می پردازیم، دستگاه دهان باز است، که همانطور که از نامش مشخص است برای پر کردن کیسه هایی با دهان باز به وجود آمده است.

درنهایت نیز خوب است بدانید این دستگاه ها دارای یک سری PLC بسیار قدرتمند هستند که از آن ها می توان به بهترین نحو در راستای انجام فرآیند کار کمک گرفت.

دستگاه پرکن کیسه سوپاپ

این دستگاه برای پر کردن کیسه هایی با وزن ۵ الی ۱۰ کیلو گرم به وجود آمده است، خوب است بدانید این نوع دستگاه از طریق مارپیچ انتقال پودر به میکسر صنعتی یا سیلو متصل خواهد شد.

به این ترتیب میتوان به بهترین وجه از ان در راستای ایجاد پرسود ترین خط تولید درایران استفاده کرد و به کسب درآمد پرداخت.

دستگاه ساشه پودری

این دستگاه یکی دیگر از دستگاه های معروف و محبوب برای انجام این شغل از انواع شغل های صنعتی پر درآمد محسوب می شود، این دستگاه برای بسته بندی های سه طرف دوخت مورد استفاده است و علاوه بر آرد گندم و سایز غلات  از آن میتوان در راستای بسته بندی موادی مانند شکر، شیر خشک و ادویه جات نیز استفاده کرد.

ماشین آلات صنعتی را از کجا خریداری کنیم؟

 

تا به این قسمت تلاش کردیم اطلاعات متنوعی در ارتباط با انواع پرسود ترین خط تولید درایران یا سود آور ترین کارهای تولیدی در ایران در اختیار شما عزیزان قرار دهیم،

اما سوالی که ممکن است ذهن شما را درگیر کند، این هست که تمام این کسب و کارهای تولیدی نیاز به دستگاه دارند، این دستگاه ها باید از کجا خریداری شود؟

در ‌پاسخ باید بگوییم، فروشگاه های متعددی هستند که شما می توانید از آن مکان ها به خرید پرسود ترین ماشین آلات صنعتی بپردازید.

اما خوب است بدانید در بسیاری از این فروشگاه ها ممکن است اجناس یا برند های فیک به فروش برسد؛ به این ترتیب بدیهی است که شما بایستی در ارتباط با خرید این دستگاه ها دقت زیادی به خرج دهید و بهترین فروشگاه را انتخاب کنید،تا بتوانید بهترین نوع آن ها را خریداری کنید.

اما اگر در خرید این نوع دستگاه ها تجربه زیادی ندارید و نمی دانید بهترین مکان برای خرید پرسود ترین قطعات صنعتی کجاست، سری به وب سایت آگهی تایم بزنید، زیرا با رفتن به این وب سایت خواهید توانست به لیستی از فروشگاه های ماشین آلات صنعتی دست پیدا کنید و به خرید ماشین آلات صنعتی دست دوم و یا نو اما با بهترین کیفیت بپردازید.

سخن پایانی

در این مقاله تلاش کردیم در ارتباط با سود آور ترین کارهای تولیدی در ایران، خرید پرسود ترین قطعات صنعتی، چگونگی راه اندازی این کسب و کارهای سود و مواردی از این قبیل با یک دیگر صحبت کنیم،

امید است این اطلاعات مفید واقع شده باشد و بتوانید با استفاده از آن ها بهترین کسب و کار را راه اندازی کنید و سود بیشتری از این راه به دست بیاورید.

در پایان لازم می دانیم یک با دیگر به این مسئله اشاره کنیم که اگر هنوز نمی دانید، خرید دستگاه های مرتبط با شغل های صنعتی پر درآمدی که معرفی کردیم را از کجا انجام دهید به وب سایت آگهی تایم سر بزنید، مطمئن باشید از سر زدن به این وب سایت و سپس انجام خرید خود پشیمان نخواهید شد.

همچنین خوب لست بدانید با کمک گرفتن از این وب سایت خواهید توانست مقایسه ای بین بهترین دستگاه ها انجام دهید و بهترین را از میان بهترین ها انتخاب کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا