گروه صنعتی فراز کنترل | نماینده رسمی فروش اینورترهای ADT کره جنوبی

این اینورترها ساخت کشور کره جنوبی می باشند و کارخانه آن در شهر سئول واقع شده است . اینورترهای ADT در حال حاضر در ایران در 2 مدل U1 و A1 موجود می باشد . اینورترهای سری U1 معادل سری IG5A از برند LS و با کیفیت بسیار خوب (سخت افزاری و نرم افزاری) می باشند و دارای 18 ماه گارانتی کامل حتی IGBT می باشد . اینورترهای سری A1 معادل IS7 برند LS بوده با کیفیت ترین قطعات الکترونیکی در آن استفاده شده و دارای 18 ماه  گارانتی کامل حتی IGBT می باشد . در ضمن این اینورترها مجهز به برد الکترونیکی منحصر به فردی می باشند که توانایی تنظیم  زمان کارکرد اینورتر و عمل STOP در تاریخ مشخص و قابل تنظیم را دارند . قابل توجه مشتریان یا مصرف کننده هایی که از اینورترهای LS در پروژه های خود استفاده میکنند و از کیفیت آن راضی هستند ، این اینورترها بهترین جایگزین برای برند LS میباشند . سری تکفاز U1 از توان 400 وات تا توان 2.2 کیلووات میباشد و سری سه فاز U1 از توان 400 وات تا توان 3.7 کیلووات میباشد . سری A1 دارای دو مدل میباشد سه فاز 220 ولت که فقط شامل توان های 5.5 و 7.5 کیلووات میشود و سری سه فاز 380 ولت که از توان 5.5 کیلووات تا توان 132 کیلووات داخل ایران موجود میشود و مابقی توان ها بنا به درخواست مشتری میباشد . گروه صنعتی فراز کنترل به عنوان نماینده رسمی فروش اینورترهای iMasterADT در ایران توانسته است بابت این برند با کیفیت مشتریان فراوانی در سراسر ایران جذب کرده و با ارائه بهترین خدمات رضایت مشتریان را جلب کند .

گروه صنعتی فراز کنترل و عرضه اینورترهای ساخت کره

اگر به درایو و اینورتر با کیفیت نیاز دارید که قیمت مناسبی داشته باشد، می توانید از انواع اینورتر سنگین کار کره ای، اینورتر ADT سری U1، اینورتر ADT سری A1، درایو تکفاز ADT، درایو سه فاز ADT، درایو iMaster  دیدن کنید.

گروه صنعتی فراز کنترل به کمک فروشندگان حرفه ای که در این زمینه دارند راهنمایی های لازم را به شما ارائه می دهند تا دستگاهی متناسب با نیاز خود تهیه و خریداری کنید. درایو کره ای ADT دارای دفترچه راهنمای اینورتر ADT است که برای نصب، نحوه کار و خدمات پس از فروش این دستگاه های کاربردی در صنعت به شما کمک می کند.

می توانید از کاتالوگ اینورتر ADT استفاده کنید و بهترین مورد را انتخاب کرده و به گروه فراز کنترل سفارش دهید. در این صورت با قیمت مناسب و کیفیتی عالی یک دستگاه کره ای مرغوب دریافت خواهید کرد. این دستگاه ها دارای طول عمر بالایی هستند و هزینه های جانبی کار شما مانند نگهداری و تعمیرات را کاهش می دهند. به همین علت محصولاتی مقرون به صرفه برای یک تولید کننده حرفه ای دستگاه های صنعتی محسوب می شود.

فراز کنترل برندی است که انواع درایو با کیفیت از اینورتورهای کره ای ADT را وارد و به بازار عرضه می کند. گروه صنعتی فراز کنترل مدل های مختلفی از این محصولات را به عنوان وارد کننده اینورتر ADT و نماینده فروش اینورتر ADT عرضه می کند. اگر به دنبال درایو ارزان قیمت هستید می توانید از فروشنده درایو ADT معتبر بهره ببرید. فروشنده اینورتر ADT در نمایندگی های فروش محصولی اصل و با قیمت مناسب که مطابق با لیست قیمت اینورتر ADT است به شما عرضه می کند. گروه صنعتی فراز کنترل این امکان را برای شما فراهم کرده است تا مطمئن خرید کنید.

جهت مشاهده لیست قیمت ، کاتالوگ ، دفترچه راهنما ، عکس و توضیحات کامل اینورترها از کانال تلگرامی ما بازدید کنید . کانال تلگرامی گروه صنعتی فراز کنترل با نام 《مرکز فروش اینورتر》 میباشد و لینک آن در زیر آمده است .

گروه صنعتی فراز کنترل | نماینده رسمی فروش اینورترهای ADT کره جنوبی

گروه صنعتی فراز کنترل و عرضه اینورترهای ساخت کره

نماینده رسمی فروش اینورترهای ADT کره جنوبی