فروش و تولید انواع آینه کنسول و مجسمه

تولید و پخش آینه کنسول مجسمه های دکوری و مجسمه های باغ تالاری و آینه های آرایشگاهی در رنگ و تنوع مختلف نوع جنس فایبر گلاس نشکن و قابل شستشو.

فروش و تولید انواع آینه کنسول و مجسمه در گالری کوروش که یکی از تولید کننده ها و عرضه کننده های لوازم دکوری و لوکس است با جدید ترین مدل ها و نازل ترین قیمت امکان خرید این کالای لوکس را به خریداران می دهد که جنسی مرغوب و با کیفیت با قیمت مناسب تهیه نمایند.

انواع مجسمه های دکوری باغ تالاری و هتل ها

تندیس و مجسمه های دکوری از گذشته جز لوازم لوکس و دکوری پر طرفدار و شیک بوده اند. که علاوه بر کابرد در منزل در مکان های شیک و لوکس مانند هتل ها، برخی فروشگاه ها و باغ تالارها نیز کاربرد دارند. امروزه نیز برای جذب مشتری بیشتر و داشتن ظاهر متفاوت و زیباتر و شیک تر در هتل ها و باغ تالارها سعی می کنند تا از وسایل تزیینی متفاوت تر و خاص تری استفاده کنند. مجسمه های دکوری نیز یکی از لوازمی است که باعث شیک تر به نظر رسیدن ظاهر باغ تالار و یا هتل ها می شود. همچنین در باغ تالارها  و در جشن های عروسی نیز در عکاسی بسیار جلوه زیبا و متفاوتی به تصویر می بخشد. به همین دلیل فروش و تولید انواع آینه کنسول و مجسمه بسیار کاربردی و مناسب این جور مکان ها است. و حتی هتل ها و باغ تالارها با توجه به مکان خود و یا تم خاصی که در نظر دارند می توانند ایده خود را به مکان های فروش و تولید انواع آینه کنسول و مجسمه مانند گالری کوروش بدهند و محصولی سفارشی برای هتل و باغ تالار خود سفارش دهند که مناسب سلیقه و مکانشان باشد. در بیشتر هتل های لوکس و باغ تالارهای خاص و ویژه شاهد انواع مجسمه های زیبا و دکوری هستیم که بسیار به چشم می آیند و جلوه خاصی به محیط می بخشند. 

فروش و تولید انواع آینه کنسول و مجسمه از جنس فایبر گلاس

مجسمه و تندیس و آینه کنسول باعث شیک تر به نظر رسیدن منزل شما می شود و جلوه خاصی به محیطتان می بخشد. آینه کنسول نیز علاوه بر اینکه چشم اندازی لوکس به منزل می دهد. نیز بسیار کاربردی است و هم از آینه اش  و هم از کنسول آن برای قرار دادن برخی لوازم بر روی و داخلش می توانید استفاده کنید. همچنین برای عروس داماد ها نیز بسیار مناسب است. فروش و تولید انواع آینه کنسول و مجسمه در گالری کوروش با جنس فایبر گلاس تهیه می شوند و بر روی آن رنگ های بسیار شیک و زیبا زده می شود. فایبر گلاس از مواد نفتی و پشم شیشه تهیه می شود و از ویژگی های آن سبک بودن و در عین حال مستحکم بودن آن است که برای ساخت مجسمه و آینه کنسول و لوازم تزیینی بسیار مناسب است. فروش و تولید انواع آینه کنسول و مجسمه با این جنس با قیمتی نازل و مناسب و کیفیتی بالا عرضه می شوند که متقاضیان این کالاهای تزیینی و شیک که به دنبال داشتن خانه و یا هتل و …. شیک با ظاهری متفاوت هستند می توانند کالای خود را از آنجا تهیه نمایند.

فروش و تولید انواع آینه کنسول و مجسمه

انواع مجسمه های دکوری باغ تالاری و هتل ها

فروش و تولید انواع آینه کنسول و مجسمه از جنس فایبر گلاس

آینه های آرایشگاهی

تولید و پخش آینه کنسول

گالری کوروش

مجسمه های دکوری و مجسمه های باغ تالاری