واردات و خرید و فروش سگ آپارتمانی چاو چاو

نژاد سگ چاو چاو به دشت های مغولستان و شمال چین تعلق دارد و از اصیل ترین نژادهای دنیا محسوب می شود. این سگ ها در گذر زمان با همراهی قبایل کوچ نشین به سمت مناطق جنوبی چین نقل مکان کردند. اگر دقت کنید تصاویری از سگ چاو چاو در نقوش سفالی و نقاشی های بر جا مانده از امپراتوری هان (Han) که از پیش از میلاد مسیح بر چین حکومت داشته است، قابل رویت است. این نشان می دهد که این نژاد از سگ ها بسیار قدمت دارند. امروزه واردات و خرید و فروش سگ آپارتمانی چاو چاو با نژاد خرسی، بسیار پرطرفدار است.

گاهی واردات و خرید و فروش سگ آپارتمانی چاو چاو در رنگ های کرم، مشکی و بلو با جنسیت نر همراه با مدارک از کشور روسیه انجام می شود.

این نژاد از سگ ها برخلاف ظاهر تزئینی و جذابی که دارند وظیفه نگهبانی از اموال و دارایی های صاحبانشان را بر عهده داشته اند. در گذشته همچنین از موی نرم آنها برای تزئین لباسها استفاده می شده است.

بعضی از وبسایت ها به واردات و خرید و فروش سگ آپارتمانی چاو چاو سوپر چمپیون 100 درصد اصیل از کشور اکراین اقدام می کنند.

آیا سگ چا و چاو گزینه مناسبی برای پرورش در آپارتمان است؟

باید بگوییم که این سگ کاملا مناسب زندگی در آپارتمان است تنها باید به این نکته توجه داشته باشید که تحرک مناسب و کافی در طول روز داشته باشد. نگران نباشید این سگ همانطور که ظاهر موقری دارد در خانه آرام است و باعث دردسر برای شما نمی شود. دمای محل زندگی سگ چاو چاو مانند هاسکی بسیار اهمیت دارد و این نژاد به گرما حساس است.

نکته جالب توجه این است که اگر توله سگ چاو چاو خریداری کنید و آن را کنار بچه ها و سایر حیوانات خانگی پرورش دهید با آنها بازی می کند و به آنها خو می گیرد و در نهایت سگ چا چاو مهربانی خواهید داشت.

واردات و خرید و فروش سگ آپارتمانی چاو چاو با آخرین استانداردهای جهانی و در محیط استرلیزه انجام می شود.

این نوع سگ ها همانطور که نژاد اصیلی دارند، در زمره سگ های اشرافی و گران ترین انواع سگ های دنیا قرار می گیرند. بسیار پشمالو و دوست داشتنی هستند و به خوبی با فضای زندگی آدم ها خو می گیرند.

واردات و خرید و فروش سگ آپارتمانی چاو چاو همراه با خدماتی همانند مربی تربیت سگ و دکتر دامپزشک برای رسیدگی به واکسن و پیگیری امور بهداشتی انجام می شود.

چاو چاو با اینکه ظاهری اخم آلود دارد اما نمی توان گفت تهاجمی یا خجالتی است.  به امور مربوط به خودش مشغول می شود و کارهای دردسرسازی انجام نمی دهد. سگ چاو چاو مستقل و خودخواه عمل می کند و تنها زمانی با مهمان مهربان می شود که احساس کند صاحبش آنها را دعوت کرده است و در غیر این صورت اگر افراد غریبه بدون دعوت صاحب خانه  به او نزدیک شوند پرخاشگری می کند. او در واقع از خانه اش دفاع می کند.

بهترین راه برای اینکه یک سگ چاو چاو آرام و مهربان داشته باشید این است که از تولگی آن را  به خانه بیاورید و پرورش دهید و به تدریج با موقعیتها و  افراد جدید و محیط زندگی شما آشنا شود. گفتنی است که این سگ ها بسیار هوشیارند و از اطرافیان در برابر هر گونه مزاحمت خارجی محافظت می کنند.

واردات و خرید و فروش سگ آپارتمانی چاو چاو بصورت زمینی و هوایی به تهران و سراسر ایران انجام می شود.

 آیا واردات و خرید و فروش سگ آپارتمانی چاو چاو اقدام مناسبی است؟

در ارتباط با سگ آپارتمانی چاو چاو باید آرام و خونسرد عمل کنید و انتظار زیادی برای فرمان پذیر بودن او نداشته باشید این نژاد تا حدودی خود محور و کله شق است بنابراین باید با این ویژگی کنار بیایید. چاو چاو با یک یا تمام اعضای خانواده ارتباط خوب و محکمی برقرار می کند و به بقیه بدبین است. این سگ ها گزینه مناسبی برای زندگی در آپارتمان هستند اما باید به ورزش روزانه آنها اهمیت ویژه بدهید.

این روزها وبسایت های مختلفی در فضای مجازی اقدام به فروش این نژاد می کنند و با اندکی تحقیق می توانید بهترین مرکز واردات و خرید و فروش سگ آپارتمانی چاو چاو از چین و اکراین را بیابید و بهترین نژادهای سالم را خریداری کنید. پیش از خرید سگ چاو چاو شرایط و ویژگی های محل زندگی خود را به دقت بررسی کنید و ببینید آیا می تواند با خلق و خوی این نژاد هماهنگ باشد؟ اگر کودک خردسال در خانه دارید با مشاوران مرکز فروش سگ چاو چاو در مورد خوگیری آنها با کودکان بیشتر صحبت کنید. سعی کنید از مراکز اصلی واردات و خرید و فروش سگ آپارتمانی چاو چاو این نژاد را بخرید که سابقه طولانی در واردات این نوع سگ ها دارند و اطلاعات کاملی در اختیار شما قرار می دهند.

واردات و خرید و فروش سگ آپارتمانی چاو چاو

بهترین خریدار و فروشنده سگ آپارتمانی تهران

فروش سگ آپارتمانی پامرانین قیمت مناسب

واردات و خرید و فروش سگ آپارتمانی