کلینیک دامپزشکی پاستور در مشهد

برند کلینیک دامپزشکی پاستور در شهر مشهد یکی از جامع ترین کلینیک های ارائه خدمات دامپزشکی می باشد که علاوه بر خدمات درمانی و جراحی و پانسیون، دارای آزمایشگاه برای تشخیص انواع بیماری ها و همچنین در این مرکز انواع لوازم و غذای حیوانات و پرندگان و انجام پیرایش حیوانات و شستشوی آن ها انجام می شود.

خدمات کلینیک دامپزشکی پاستور | مشهد

این کلینیک در بخش های مختلفی فعالیت می کند از جمله: بخش جراحی که با نیروهای متخصص و با مهارت و دارا بودن تمامی امکانات جهت انجام جراحی هایی نظیر:

جراحی بافت نرم: در این نوع جراحی انواع خدمات نظیر: عقیم سازی حیوانات نر و ماده، سزارین کردن، خروج اجسام خارجی از معده و روده، جراحی دستگاه گوارش، جراحی دستگاه ادراری و خارج کردن سنگ های مثانه، جراحی چشم، ترمیم زخم ها و جراحی های ترمیمی، برداشتن زگیل و خال های پوستی توسط دستگاه الکتروکوتر بدون درد، ترمیم خونریزی و بخیه می باشد.

جراحی ارتوپد: ترمیم انواع شکستگی ها و اصلاح کردن انواع بدشکلی های استخوانی انواع حیوانات، ترمیم پارگی رباط صلیبی و اصلاح دررفتگی کشکک زانو و لنگش های ناشی از مشکلات مفصل زانو، اصلاح کردن شکستگی در حیوانات کوچک و پرندگان می باشد. جراحی چشم: ترمیم پارگی قرنیه، اصلاح بیرون زدگی غده اشکی چشم، درمان زخم های قرنیه، درمان آب ریزش چشم که ناشی از برگشتگی پلک به داخل یا خارج است، برداشتن مژه هایی که نابجا هستند توسط دستگاه الکترولیز و تمامی جراحی های مربوط به نواقص چشمی از دیگر بخش های کلینیک دامپزشکی پاستور، بخش داخلی است که اقداماتی نظیر : صدور شناسنامه و گواهی سلامت، درمان بیماریهای داخلی، واکسیناسیون، درمان ضد انگلی، کاشت میکروچیپ،  سرم تراپی و غیره می باشد. از دیگر خدمات بی نظیر برند کلینیک دامپزشکی پاستور در مشهد می توان به  بخش رادیولوژی اشاره کرد که در این بخش انواع تصویر برداری تشخیصی و رادیولوژی و سونوگرافی انجام می شود. بخش دیگر دندانپزشکی است که درمان بیماریهای لثه و کشیدن دندان و … نیز در برند کلینیک دامپزشکی پاستور در مشهد مورد انجام واقع می شود.

کلینیک دامپزشکی پاستور در مشهد

خدمات کلینیک دامپزشکی پاستور | مشهد

بهترین کلینیک دامپزشکی در مشهد

خدمات کلینیک دامپزشکی درمشهد

کلینیک دامپزشکی پاستور