کلینیک دامپزشکی محدوده غرب تهران

تشخیص و درمان بیماریهای داخلی، پوستی، تغذیه ای،
آزمایشات تخصصی، رادیولوژی
جراحی های تخصصی بافت نرم، ارتوپدی، زیبایی توسط جراح متخصص
دندانپزشكي تخصصي
کاشت میکروچیپ و صدور گواهینامه سلامت و شناسنامه و گواهی خروج از کشور
واکسیناسیون، انگل تراپی و معاینات دوره ای
اصلاح و شستشو توسط آرایشگر مجرب
بستری و پانسیون حیوانات خانگی در فضای مجزا
فروش لوازم جانبی حیوانات خانگی
برطرف کردن مشکلات رفتاری حیوان شما توسط مربی مجرب
ارائه خدمات در محل

در واقع دامپزشکی به سلامت مردم کمک می کند. زیرا افراد زیادی امروزه در منازل شان از حیوانات نگهداری می کنند. کلینیک دامپزشکی محدوده غرب با برند آفاق به درمان بیماریهای حیوانات شما می پردازد. سلامت این حیوان ها، در واقع سلامت انسان است .

اگر حیوان بیماری داشته باشد، بیماری اش به افراد خانه سرایت می کند. به همین دلیل سلامت حیوانات از اهمیت خاصی برخوردار شده است. تشخیص به موقع، پیشگیری و درمان حیوانات در واقع مانع از سرایت بیماری به انسان می شود.

دامپزشکی جزو پر طرفدارترین رشته های پزشکی است . برای ورود به این رشته  در ایران و سایر کشورها، تراز بالای علمی باید داشته باشیم .

بنابراین سلامت حیوانات نیز به همان اندازه مهم می باشد. مجهزترین کلینیک دامپزشکی در بلوار فردوس با برند آفاق، خدماتی مانند ارتوپدی حیوانات خانگی و خدمات دامپزشکی در محل انجام می دهد. دندانپزشکی، انجام آزمایشات تشخیصی، جراحی بافت نرم از دیگر خدمات این کلینیک می باشد.

بهترین دامپزشکی در بلوار فردوس با برند آفاق، گواهینامه سلامت و شناسنامه برای حیوانات صادر می کند. همچنین لوازم مورد نیاز حیوانات خانگی را به متقاضیان ارائه می دهد. واکسیناسیون یکی دیگر از کارهایی است که این کلینیک انجام می دهد.

آفاق بهترین دامپزشکی در بلوار فردوس

سلامتی حیوانات خانگی خود را با کلینیک دامپزشکی آفاق تضمین کنید. بهترین دامپزشکی در بلوار فردوس  با بهترین خدمات برای درمان بیماریهای حیوانات آماده پذیرش انواع سگ و گربه می باشد.   آفاق مجهزترین کلینیک دامپزشکی در بلوار فردوس است.

اگر بهترین خدمات درمانی حیوانات را می خواهید به کلینیک دامپزشکی محدوده غرب تهران مراجعه کنید . این کلینیک حتی مشکلات رفتاری حیوانات خانگی شما را بررسی و برطرف می کند. این کلینیک مطالعات تخصصی در این رابطه دارد.

کلینیک دامپزشکی آفاق  دارای آزمایشگاه تخصصی است که با بهترین امکانات ، انواع بیماری های حیوانات را تشخیص می دهد.

کلینیک دامپزشکی محدوده غرب تهران

آفاق بهترین دامپزشکی در بلوار فردوس

ارائه خدمات دامپزشکی در محل

دامپزشکی در بلوار فردوس

فروش لوازم جانبی حیوانات خانگی

مجهزترین دامپزشکی