چاپ مستقیم فلت بد روی شیشه

آشنایی با چگونگی چاپ مستقیم فلت بد روی شیشه

در دنیای امروز چاپ هر نوع متن و یا تصویر دیجیتالی بر روی شیشه به منظور تبلیغات و دکوراسیون فروشگاه ها و نمایشگاه ها بسیار پر کاربرد می باشد چون جذابیت بصری فوق العاده ای دارد، ما در این مقاله تلاش می کنیم تا با چگونگی چاپ مستقیم فلت بد روی شیشه آشنا شویم.

چاپ مستقیم فلت بد روی شیشه بر روی چه نوع شیشه هایی امکان پذیر است؟

این نوع چاپ اغلب روی شیشه های سکوریت امکان پذیر است چون تنها این شیشه ها هستند که در زمان تولید دماهای بالایی را از سر گذرانده اند و به همین دلیل در طول چاپ مستقیم فلت بد روی شیشه از نظر حرارتی و ضربه پذیری آسیبی به شیشه و متن چاپ شده روی آن وارد نمی شود.

سطحی که این نوع چاپ روی آن امکان پذیر است باید دارای ضخامت ده سانتی متر به بالا باشد و برای شیشه باید ضخامت مورد نظر حداقل 12 سانتی متر باشد.

همچنین باید گفت که شیشه های سکوریت در برابر انواع ضربه و خدشه بسیار مستحکم تر از دیگر شیشه ها می باشند.

کارایی اشعه یووی در چاپ فلت بد

به منظور چاپ مستقیم فلت بد روی شیشه باید از ابزار خشک کننده خاصی استفاده کرد، اهمیت خشک شدن جوهر برای چاپ تصاویر و متون روی کاغذ و پارچه به اندازه روی شیشه نمی باشد.

در هنگام چاپ مستقیم فلت بد روی شیشه باید همزمان با چاپ از اشعه یووی نیز برای خشک شدن استفاده کرد تا جوهر شروع به سر خوردن و پخش شدن نکند.

اشعه یووی علاوه بر خشک کردن متن روی شیشه سبب استحکام آن، شفافیت و ماندگاریش نیز می شود.

چون فرایند چاپ مستقیم است باید قبل از چاپ، شیشه به خوبی تمیز و شسته شود. زمانی که جوهر با استفاده از اشعه یووی روی شیشه چاپ می شود می توان شیشه را در برابر نور آفتاب و هر نوع تغییرات آب و هوایی قرار داد چون دیگر آسیبی به آن وارد نمی شود.

گفتنی است که بعد از خشک شدن جوهر روی شیشه از پوشش های مقاوم کننده و ضد خش هم برای شیشه استفاده می شود تا ماندگاری چاپ بیشتر شود.

دستگاه فلت بد نیز دارای تنوع رنگی بسیار زیادی است به همین دلیل تمامی رنگ ها و طرح ها با استفاده از این دستگاه روی شیشه های سکوریت و هر سطح صاف و یکنواخت دیگر چاپ می شود.

از این نوع تبلیغات برای هر ساختمان و فروشگاهی که دارای شیشه سکوریت است اعم از درب و پنجره فروشگاه ها تا درب و پنجره منازل مسکونی و مجتمع های تجاری می توان استفاده کرد.

مزایای استفاده از چاپ مستقیم فلت بد روی شیشه

* سرعت و دقت در انجام کار

* مقاوم در برابر نور آفتاب

* مقاومت و ماندگاری در برابر رطوبت

* شفافیت فوق العاده

* قابل شست و شو بودن شیشه بعد از چاپ

یادآوری می شود استفاده از دستگاه فلت بد برای هر نوع سطح صافی اعم از سنگ، سرامیک، چوب، آیینه و فلز امکان پذیر است.

مراکز زیادی در سراسر کشور در زمینه چاپ مستقیم فلت بد روی شیشه فعالیت می کنند، اما مجتمع چاپ یووی پرینت با پیشرفته ترین دستگاه ها در حال ارائه خدمات در زمینه چاپ تبلیغات و آگهی به مردم سراسر کشور می باشد.

این مجتمع با دارا بودن نیروهای متخصص و مشاوران حرفه ای در زمینه چاپ انواع بنر و فلکسی، می تواند انواع سفارش ها را از سراسر کشور بپذیرند و در سریعترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت ها تحویل دهند.

چاپ مستقیم فلت بد روی شیشه

چاپ روی شیشه قیمت مناسب

چاپ فلت بد روی شیشه با ضمانت

چاپ یووی روی انواع شیشه