پخش و اجرای جانپناهای شیشه ای در محمود آباد | صنایع شیشه توکل    جان پناه به‌عنوان حفاظی است در برابر جان، فقط به علت استفاده از شیشه موجب زیبایی چند برابر آن و انتخاب افراد خاص از این محصول است. در هنگام ساخت هندریل شیشه ای باید به نکاتی از لحاظ امنیتی توجه لازم را نمود. قیمت جان پناه شیشه ای، بر اساس متراژ شیشه است. قیمت جان پناه شیشه ای براساس انتخاب فریم که از استیل و یا از آلومینیوم می‌باشد و نوع شیشه و یراق‌آلات انتخابی از بست پایه استیل تا شیشه انتخابی بر قیمت جان پناه شیشه ای تأثیر بسیاری دارد.

یکی از محصولات نو در زمینه نرده و حفاظ، هندریل شیشه‌ای است. هندریل به دلیل شفافیت شیشه، دارای قابلیت هماهنگی با اکثر فضاها و سبک‌های معماری بوده و با ایجاد ساختاری یکپارچه و شفاف مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. این هندریل‌ها دارای طرح‌های بسیار متنوعی هستند و درعین‌حال، امکان استفاده از طیف گسترده‌ای از یراق‌آلات و شیشه‌های سکوریت، شیشه لمینت و خم در آن‌ها وجود دارد. این عوامل سبب شده که هندریل شیشه‌ای علاوه بر زیبایی بصری، ایمنی بسیار بالایی را تأمین کند.

شیشه سکوریت  علاوه بر داشتن شفافیت از نظر استحکام نیز بسیار قوی است و در برابر فشار و ضربه نیز می تواند بسیار مقاوم باشد. بنابراین هندریل شیشه ای از نظر امنیت بسیار عالی خواهد بود. طراحی اجرای هندریل شیشه ای، نیاز به دقت و مهارت بالایی داشته و نیاز است که در هر بخش از آن ظرافت به طور دقیق اعمال شود

جان پناه شیشه ای

هندریل شیشه ای

قیمت جان پناه شیشه ای

پخش واجرای جانپناهای شیشه ای

انواع نمای شیشه ای

درب وپنجره pvc

انواع درب وپنجره آلومنیوم

سقف متحرک پوشش استخر

پنجره آلومنیوم ترمال بریک