وارد کننده رنگbehrامریکا

همانطور که میدانید  امروزه در صنعت ساختمان سازی استفاده بسیاری  از چوب در فضای خارجی مشاهده می شود که زیبایی خاصی را به نما ساختمان میبخشد. اما در طول سالیان ممکن است بر اثر کشیده شدن جسمی یا  برخورد جسم دیگر با چوب نما خط و خش بر روی  آن ایجاد شود یا بر اثر اشعه UV رنگ و جلو و زیبایی اولیه خود را از دست بدهد.شما در این موقعیت چه کاری انجام می دهید قطعا به دنبال استاد ماهر برای درست کردن آن می گردید. این کار هزینه و وقت بسیاری را میطلبد تا انجام شود و هزینه های بسیاری را نیز به دنبال دارد. شما میتوانید به جای این که وقت و هزینه خود را صرف پیدا کردن استاد ماهر کنید  از رنگ گیاهی چوب فضای خارجی استفاده نمایید این گونه هم در وقت و هم در هزینه های خود مقدار زیادی صرفه جویی کرده اید استفاده از رنگ  گیاهی چوب فضای خارجی بسیار آسان است و همچنین باعث افزایش طول عمر چوب فضای خارجی شما می شود

مزایای استفاده از رنگ گیاهی چوب فضای خارجی

در رنگ کردن چوب فضای خارجی از انواع مختلفی استفاده می شود یکی از آنها رنگ گیاهی چوب فضای خارجی است که در آن از روغن های گیاهی استفاده می شود در سال های گذشته بیشتر از مواد شیمیایی همچون سیلر و کیلر و نیم پلی استر استفاده می کردند اما امروزه استفاده از رنگ گیاهی چوب فضای خارجی بیشتر مورد استفاده قرار گرفته است.امروزه رنگ گیاهی بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است زیرا رنگ های شیمیایی باعث ایجاد یک لایه ی محافظتی بر روی چوب می شود و باعث تغییر طرح و نقش چوب می شوند ولی در مقابل اشعه ی   UV      و گرما و سرما  مقاومتی ندارد و بعد از مدتی جلوه خود را از دست می دهند اما رنگ گیاهی اینگونه نیست طرح و نقش چوب را تغییر نمی دهند به آسانی در چوب نفوذ می کند و در مقابل اشعه   UV       و گرما و سرما مقاومت خوبی دارد.   در استفاده از رنگ گیاهی چوب فضای خارجی نیاز نیست شما حتما از استاد ماهر بخواهید آن را برای شما رنگ کند یا خودتان با تمام اصول رنگ کاری آشنا باشید در همین حد که با رنگ ها و اجزای آن آشنایی داشته باشید کفایت می کند در ضمن رنگ را مطابق با شرایط آب و هوایی منطقه خود خریداری نمایید. استفاده از زنگ گیاهی نیز بسیار آسان است شما می توانید با یک قلمو نیز به آسانی سازه ی خود را رنگ کرده و به آن جلو و زیبایی  را برگردانید و همچنین عمر آن را نیز طولانی تر کنید و در وقت و هزینه ی خود مقدار زیادی صرفه جویی کنید.

مهم ترین مزایای رنگ گیاهی چوب فضای خارجی

 

رنگ های گیاهی مزایای زیادی دارد که در بالا به ان اشاره نمودیم در اینجا میخواهیم مهم ترین مزایای ان را توضیح بدهیم :

یکی از مهم ترین مزایای رنگ های گیاهی  کار کردن  بسیار آسان با ان است که نیاز به استاد ماهر ندارد و حتی یک فرد مبتدی هم میتواند از ان استفاده نماید و سازه ی خود را رنگ کند یکی دیگر از مزایای مهم ان از نظر اقتصادی است که قیمت مناسبی دارد و نیاز به رنگ کار ندارد و برای خریدار خیلی به صرفه تر است یکی دیگه از مزایای ان مقاومت خوبی که در مقابل اشعه  UV و گرما و سرما دارد و عمر چوب را طولانی تر می کند.

خرید و فروش رنگ چوب فضای خارجی

همانطور که گفتیم  رنگ چوب گیاهی فضای خارجی آسان و از نظر اقتصادی از نمونه های دیگر خیلی به صرفه تر است و مشکلاتی را که رنگ های شیمیایی دارا هستند ندارد و عمر کالای شما را طولانی تر می نماید برای خرید این این نوع رنگ ها در مارک های متفاوت میتوانید به نمایندگی های موجود مراجعه نمایید.شرکت پاسارگاد اولین وارد کننده BEHR آمریکا در ایران است محصولات ان برای رنگ چوب فضای خارجی و چوب ترمووود, نانو چوب و. . .  می باشد. رنگ های ترموود 95 طیف رنگی دارند و مقاوم و با کیفیت هستند  و دارای خاصیت کشسانی و ضد کپک و خزه و عایق حرارت و رطوبت و اکلتریسیته هستند.

نمایندگی رنگ چوب ترموود