وارد کننده الکترو موتور | سپهر موتور

وارد کننده الکتروموتور، پیشرفت علم  و تحقیقات در دنیای صنعت باعث شد تا تغییرات گسترده ای  در طراحی تجهیزات  صنعتی و الکترونیکی به وجود بیاید.بسیاری از تجهیزات و قطعات با تغییرات جدید کاربردی تر شدند.الکتروموتورها  نمونه هایی از أنواع ماشین ها و تجهیزاتی هستند که  در اثر تغییرات به وجود آمدند. الکتروموتورها  در حقیقت نوعی ماشین هستند که انرژی الکتریکی را به مکانیکی تبدیل می کنند. ایده ساخت الکتروموتور ها بر این اساس بود که وقتی یک هدایت کننده جریان الکتریسیته  در میدان مغناطیسی قرار می گرفت، نیرویی از طرف میدان به آن وارد می شد که اساس کار الکتروموتور ها می باشد. بیشتر موتورهای الکتریکی دوار هستند ولی نمونه های خطی هم در آنها وجود دارد. یک وارد کننده الکتروموتور بر اساس نوع نیاز بازار باید جزئیات مهمی را مورد توجه قرار دهد.

الکتروموتور ها بر اساس نوع کاربرد به انواع متفاوتی تقسیم می شوند:

1-الکتروموتورهای AC

2- الکتروموتور DC

3-الکتروموتور القایی

این نوع الکتروموتور خود شامل دو مدل متفاوت دیگر می باشد:

  • الکتروموتور تکفاز
  • الکتروموتور سه فاز

الکتروموتورهای تکفاز و سه فاز از انواع الکتروموتورهای جریان متناوب هستند و کاربرد بیشتری در صنعت  نسبت به نمونه های جریان مستقیم دارند. با توجه به نوع کاربردی که از الکتروموتور انتظار می رود از نمونه تک فاز و یا سه فاز استفاده می شود. در کارهایی که نیاز به استفاده از دستگاهها و تجهیزاتی با توان بالاست از انواع سه فاز استفاده می شود.از موارد مهمی که یک وارد کننده الکتروموتور باید به آن توجه کند اینست که واردات خود را بر اساس نیاز بازار مصرف قرار دهد. ممکن است یک نوع الکتروموتور خاص در دنیا استفاده زیادی داشته باشد اما همان نمونه زیاد در ایران کاربردی نباشد. جزئیاتی که وارد کننده الکتروموتور برای انتخاب الکتروموتور باید در نظر بگیرد شامل موارد زیر می باشد:

  1. نوع برق مصرفی الکتروموتور
  2. توان مورد نیاز هر صنعت
  3. دور موتور دستگاه
  4. کاربرد الکتروموتور
  5. شرایط نصب
  6. کیفیت تولید
  7. قیمت دستگاه

آیا واردات الکتروموتور چینی برای وارد کننده الکتروموتور عاقلانه است

شرکت های بزرگی در سراسر دنیا به تولید انواع الکتروموتورهای صنعتی و غیر صنعتی می پردازند، در سالهای اخیر شرکت های بزرگی در کشور چین اقدام به استفاده از استانداردهای اتحادیه اروپا در تولید الکتروموتور نموده و نمونه های با کیفیتی از الکتروموتور چینی راروانه بازار نموده اند. یکی از این نمونه های با کیفیت الکتروموتور گوانگلو سه فاز می باشد. از مشخصات الکتروموتور گوانگلو می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

1-امکان استفاده در بخش های صنعتی و ساختمانی

2- مناسب برای کار مداوم

3- استفاده از عایق مناسب در تولید دستگاه برای جلوگیری از خوردگی آن

  1. لرزش کم دستگاه
  2. مصرف انرژی بسیار کم
  3. قدرت بالا
  4. استفاده از خط تولید پیشرفته در تولید آن
  5. برخورداری از قطعات با کیفیت

با توجه به موارد ذکر شده واردات این نوع از الکتروموتور چینی بسیار مقرون به صرفه و کاربردی است. شرکت سپهر موتور یک وارد کننده الکتروموتور منبع معتبر و مناسبی برای صنایعی است که به دنبال استفاده از محصولات با کیفیت و قیمت مناسب می باشند. کارشناسان فروش این گروه آماده راهنمایی و مشاوره در زمینه خرید این محصول به شما می باشند. از آنجا که تولید تجهیزات الکترونیکی توسط شرکت های معتبر دنیا هزینه های بالایی به همراه دارد و با توجه به شرایط تحریم، یکی از بهترین انتخاب ها استفاده از الکتروموتورهای چینی می باشد .

گیربکس حلزونی و موتور ویبره چه کاربرد هایی دارد

گیربکس حلزونی و موتور ویبره از نمونه های پرکاربرد تجهیزات صنعتی می باشند. شرکت سپهر موتور  یکی از شرکت های ارائه دهنده انواع با کیفیت از این تجهیزات می باشد. گیربکس حلزونی به نام گیربکس 90 درجه نیز شناخته می شود. و به دلیل راحتی بودن در نصب و استفاده بسیار مورد توجه کاربران می باشد.موتور ویبره ها تولیدات کاربردی برای انواع صنایع می باشد. هر صنعتی که نیاز به ایجاد ارتعاش  و ویبره در جریان کار داشته باشد می تواند از انواع نمونه های موتور ویبره با توجه به توان خروجی و نوع کاربردی و وزن آن می تواند برای أنواع کارهای صنعتی مختلف استفاده کرد.  از کاربردهای خاص موتور ویبره می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. استفاده در صنایع
  2. صنایع غذایی و خشکبار
  3. استفاده در صنعت آرد و نان
  4. کاربرد فراوان در صنعتی سیمان
  5. استفاده در خطوط انتقال نیرو

کشور چین با بهره مندی از نیروی کار ارزان و استفاده از استانداردهای روز دنیا توانسته است نمونه های مناسبی از این محصولات را تولید و روانه بازار نماید.

الکتروموتور چینی
گیریبکس حلزونی
موتور ویبره
الکتروموتور گوانگلو
الکتروموتور سه فاز
الکتروموتور تکفاز
پمپ پنتاکس
گیریبکس پارس
الکتروموتور ایدآل