واردات انواع بلبرینگ صنعتی کشاورزی

مدیریت شركت مهندسی فیدار كوشا بارمان (مسولیت محدود) كه از دانش آموختگان رشته مهندسی مكانیك از دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی می باشد پس از حدود یك دهه فعالیت در حوزه های صنعتی و مهندسی، به جهت تلاش در تامین قطعات باكیفیت مورد نیاز صنایع كشور عزیزمان با رویكردی علمی به حوزه بیزینس وارد شده  و اكنون با بیش از یك دهه فعالیت مستمر در حوزه تامین قطعات و ملزومات صنعتی واحدهای تولیدی، با بهره مندی از  تجارب حاصله در خصوص بازرگانی خارجی و داخلی، این شركت را هم ردیف شرکت های برتر در زمینه واردات انواع بیرینگها (بلبرینگ ، رولبرینگ ، نیدلبرینگ و … )، لاینر، بال اسكرو، زنجیر صنعتی، ساچمه و کاسه نمد قرار داده است.
این شركت با برخورداری از تیم متبحر و متخصص بازرگانی خارجی و با اشرافیت به اصول فنی و مهندسی موضوعی و با استفاده از توانمندی موجود حاصل از تجربیات فنی و بازرگانی تلاش وافر خود را در زمینه رفع موانع و معضلات جاری بازرگانی كشور مصروف كرده و در این خصوص امكان ارائه مشاوره فنی ، كاربردی و بازرگانی به واحدهای تولیدی در زمینه انتخاب و تامین اقلام صنعتی مورد نیاز به ویژه در زمینه گروه بیرینگ و ملزومات تخصصی با زیر مجموعه بیرینگهای صنعتی ، ماشینی ، كشاورزی را دارد.
به دلیل تعامل حداكثری با قوانین جاری كشور و دارا بودن مجوزهای گمرکی، بازرگانی و مالیاتی از بدو تاسیس، هزینه های سربار عملیاتی خدمات بازرگانی ارائه شده این شركت كاهش چشمگیری داشته و توانسته است در این زمینه رضایت مشتریان محترم را به شقوق مختلف كسب نماید.
همچنین به جهت لزوم استفاده از منابع مشاوره ای داخلی و برون مرزی در جهت حفظ و افزایش پتانسیلهای موجود همواره از متخصصین این حوزه بهره برده و بازخوردهای دریافتی از مشتریان را به نحو احسن آنالیز نموده و تجارب حاصله را به كار بسته است.
با عنایت به پتاسیل فنی موجود و اشرافیت  علمی و عملی و تجربیات حاصله، این شرکت آمادگی خود را جهت تامین نیازمندیهای صنایع كشور عزیزمان ایران  با کیفیت مطلوب فنی و استانداردهای لازمه با شرایط منطقی و قابل رقابت اعلام میکند.

مزیتهای رقابتی
۱- قیمت رقابتی به دلیل واردات مستقیم
۲- امکان ارائه ضمانت نامه بانکی به جهت حسن انجام قرارداد به مشتریان محترم.
۳-امکان تامین محصولات متناسب با نیاز فنی تولید با ارائه  گارانتی.
۴- ارائه اطلاعات فنی به مشتری در تمامی فرآیندهای مورد نیاز مرتبط.
۵- حذف هزینه های سربار اضافی به منظور کاهش قیمت تمام شده کالاهای وارداتی
۶-لذت خرید آسان و بی واسطه در سایت شرکت به آدرس                                           WWW.FIDARTAMIN.COM و ارائه اطلاعات جامع گروه بیرینگ و ملزومات موضوعی به صورت آنلاین بدون نیاز به کاتالوگهای کاغذی و PDF

واردات ساچمه گرد و استوانه ای
واردات رولبرینگ سوزنی و استوانه اي
واردات رولبرینگ و بلبرينگ خود تنظیم