نماینده رسمی تعمیر درایو و اینورتر ABB  و DANFOSS

شرکت مهندسی پایاتکنیک با دارا بودن فضای کارگاهی مجهز و مناسب و همچنین توانایی فنی کارشناسان خود، قادر به ارائه ی   خدمات فني و مهندسي انواع درايو ABB ، اينورتر آب ب ، سافت استارتر و سروو درايوهاي اروپايي و آسيايي و همچنین تعمیرات تخصصی درایوهای کنترل دور موتور می باشد. درایوهای صنعتی ABB جهت کاربردهای صنعتی تولیدی مانند صنایع سلولزی و کاغذ ، فلز و ذوب ، معدن و کنستانتره ، کاشی و سیمان ، تولید نیرو و برق ، پالایشگاه و پتروشیمی ، نفت و گاز طراحی می گردد .
خدمات فنی این مجموعه عبارتند از :
–    تعمير درايو ACS800 ، تعمير درايو DCS ، تعمير Servo، تعمير انواع سافت استارت، تعمير اينورتر ، تعمير سروو درايو ، تعمير كنترل دور موتور ، تعمير برد قدرت ، تعمير برد فرمان و SMD  ، تعميرات درایو و تعویض تريستور و IGBT  ، تعمير اسپيندل درايو ، تعمير SERVO DRIVE CNC ، تعويض IGBT ،
–    تعمير درايو آسانسور ، تعمیر VVVF ، تعمیر 3VF
–    تعميردرايو ABB ، تعمیر اینورتر ABB ،نمایندگی ACS880 ، نمایندگیACS580   ،تعمیرACS800  ، تعمیرACS550  ، تعمیرACS350 ، تعمیرACS150  ، تعمیر ACS355 ، تعمیر ACS600 ، تعمیر DCS400 ، تعمیر DCS500 ، تعمیر DCS600 ، تعمیر DCS800 ، تعمیر سافت استارتر ABB PSR ، تعمیر PSS ، تعمیر PSE ، تعمیر PST ، تعمیر PSTB
–    شرکت سازنده : ABB
–    کشور سازنده : فنلاند
–    کنترل دور موتور ABB : ACS800- ACS850-ACS550
–    درایو ABB : ACS355-ACS150-ACH550

نماینده رسمی تعمیرات اینورترهای دانفوس دانمارک   DANFOSS
درایو مدل    FC 301
مدل FC301، نمونه درایو استاندارد از سری درایوهای VLT Automation است که با قابلیت فراوان جهت استفاده در اتوماسیون صنعتی، طراحی شده و لذا طیف وسیعی از صنایع مختلف را پوشش می دهد.
درایو مدل VLT2800
سری VLT2800 جهت عرضه در بازار درایوهای قدرت پایین در نظر گرفته شده است. این درایو برای نصب پهلو به پهلو، بسیار کم حجم و بصورت ماژولار طراحی شده که به صورت کلی دارای ماژول قدرت و ماژول کنترل می باشد. همچنین عمده استفاده این درایو در مصارف صنعتی است.
درایو مدل  FCD300
درایو  FCD300 دانفوس یک مدل طراحی شده جهت نصب روی دیواره ماشین آلات صنعتی می باشد. این درایو به راحتی قابل نصب بر روی موتور یا بر روی دیواره در نزدیکی موتور می باشد. این مدل درایو دارای IP بالا و بدنه مستحکم می باشد.
درایو مدل Hvac Basic – FC101
درایو مدل VLT®️  HVAC Basic یک محصول با کیفیت دانفوس danfoss است که بطور عمده و تخصصی در صنعت تهویه و تاسیسات استفاده می شود. بطور مثال می توان مورد استفاده این درایو را در کاربردهای فن و پمپ نام برد که برای این صنعت، از لحاظ هزینه و کارایی، بهترین انتخاب می باشد.
درایو مدل HVAC – FC102
درایو HVAC دانفوس ، یکی از کاملترین درایوهای دانفوس  در صنعت تهویه و تاسیسات گرمایشی و سرمایشی است.
درایو مدل AQUA – FC202
درایو ( اینورتر ) دانفوس AQUA – FC202 راهکار نهایی برای صنعت آب، فاضلاب و آبیاری درایو ( اینورتر ) AQUA دانفوس یکی از کاملترین درایوها در صنعت آب و فاضلاب است.
درایو مدل FC 302, DENMARK
مدل FC302، یک نمونه درایو پیشرفته از سوی درایوهای VLT Automation دانفوس است که در کاربردهای مختلف صنعتی، بخصوص در صنایع سنگین، مورد استفاده قرار میگیرد. این مدل تمامی خصوصیات مدل FC301 دانفوس را دارا است.
درایوها و اینورترهای VACON
این مجموعه توانایی سرویس دهی و خدمات تعمیرات به  درایوهای وکن را دارا میباشد. مدل های VACON NXS , VACON NXP , VACON NXC , VACON INDUSTRIAL 100, VACON FLOW 100
ملزومات اتوماسیون صنعتی از جمله:اینورتر؛درایو دی سی ؛ سافت استارتر؛چوک ورودی و خروجی ؛ مقاومت ترمزو … می باشد.

اطلاعات تماس :
آدرس  کارگاه : تهران، چهاردانگه، شهرک صنعتی سهند، بلوار خلیج فارس، سوله های کرم، پلاک 709/4
مشاوره و خدمات : 5448894-0912
مدیر فنی : محسن بیاتی