نصب و تعمیر سیستم های حفاظتی

گروه فنی و مهندسی آریا در با بیش از 15 سال سابقه کاری با کادری مجرب و مسلط به تمامی برندهای ایتالیایی و آلمانی ، چینی و ایرانی ( فک ، فادینی ، دیتک، پروتوکوو، بی اف تی ،  v2 کالیپو و موو ، زومر ، سوزوکی، یوروتک، یوروماتیک و..)موجود در بازار مفتخر است که کلیه خدمات خود را از قبیل تولید، فروش، نصب و تعمیرات و سرویس و تعویض قطعات را با بهترین کیفیت و ضمانت معتبر ارائه نماید.

گروه فني و مهندسي آريادر| سيستم‌هاي حفاظتي

سيستم‌هاي حفاظتي؛ مجموعه‌اي از تجهيزات و محصولاتي هستند كه براي محافظت و امنيت اشخاص و اموال و اماكن به كار گرفته مي‌شوند. حوادثي مانند حريق (خواه به دست انسان رخ دهد،‌ خواه مربوط به نواقص فني ابزار مورد استفاده در يك مكان اتفاق افتد)،‌ سالانه خسارات زيادي براي شهروندان به بار مي‌آورد. علاوه‌بر حوادث، سرقت نيز از ديگر عواملي است كه امنيت جاني و مالي افراد را به خطر مي‌اندازد؛ هر جا كه وسيله باارزشي باشد، سارقين هم در كمين‌اند. كلية بانك‌ها، فروشگاه‌ها، موزه‌ها، منازل و خودروها در معرض سرقت قرار دارند.

سيستم‌هاي حفاظتي جهت پيشگيري از سرقت

سيستم‌هاي حفاظتي متفاوتي به تناسب شرايط توصيه مي‌شود؛ براي مثال دزد‌گيرهاي اماكن جهت حفاظت از منازل، فروشگاه‌ها‌، دفاتر، بانك‌ها، موزه‌ها و… وجود دارد. دزدگير خودرو براي حفاظت از وسايل نقليه به كار مي‌رود. انواع گيت و دزدگير فروشگاه‌ها جهت امنيت اموال موجود در فروشگاه‌هاي بزرگ در طول روز پيشنهاد مي‌شود. انواع مكان‌ياب‌ها و ردياب‌هاي خودرو براي حفاظت از خودروها به كار مي‌روند و ردياب‌هاي شخصي نيز براي مراقبت از خردسالان و كهن‌سالان موجود است. گروه فني و مهندسي آريادر؛ با بهره‌مندي از كادري مجرب و توانمند، مفتخر به توليد، نصب و تعمير انواع سيستم‌هاي حفاظتي مورد نياز متقاضيان است. 

ساير توليدات گروه فني و مهندسي آريادر

با توجه به فضاي موجود در پاركينگ‌هاي ساختمان، درب‌هاي اتوماتيك پاركينگي (تك لنگه و دو لنگه) وجود دارد. كركره برقي، نوع ديگري از درب‌هاي جديد براي انواع ساختمان است كه شامل ديواره‌اي از تيغه‌هاي كركره است كه به كمك يك موتور محرك و با استفاده از ريموت كنترل به سمت بالا يا پايين حركت مي‌كند. ريموت كنترل وسيله‌اي براي باز و بسته نمودن جك درب پاركينگ و يا كركره برقي به كار مي‌رود؛ فابريك بودن اين وسيله به معناي ضمانت امنيت درب‌هاست؛ چرا كه مانع تنظيم‌شدن ريموت‌هاي فيك روي برد كنترل جك‌ها شده و به آنها اجازه كپي‌برداري نمي‌دهند. اين ريموت‌ها به نسبت نوع قلابي آن از عمر بالاتري برخوردار بوده، بدنه زيباتر دارند و از كيفيت مرغوب‌تري بهره‌مندند. گروه فني و مهندسي آريادر؛ ارائه‌دهنده درب‌هاي پاركينگي، كركره‌هاي برقي و ريموت‌هاي فابريك به مشتريان گرامي است.

نصب و تعمیر سیستم های حفاظتی

گروه فني و مهندسي آريادر| سيستم‌هاي حفاظتي

ساير توليدات گروه فني و مهندسي آريادر

سيستم‌هاي حفاظتي جهت پيشگيري از سرقت

انواع درب های اتوماتیک

بهترین سیستم های حفاظتی

تجهیزات سیستم های حفاظتی

فروش و نصب دربهای اوتوماتیک

نصب و تعمیر سیستم های حفاظتی