مرکز جوانسازی وزیبایی در شهران

کلینیک پوست و لیزر
مجتمع پزشکی حضرت زهرا(س)

لیزر موهای زائد بدون درد وسوختگی. در محیطی کاملا بهداشتی
میکرودرم. میکرونیدلینگ. رتینول تراپی
مزو تراپی. برداشت خال
بوتاکس. (صورت. رفع تعریق زیر بغل)

جراحی سرپایی (لیپوم. کیست پیلار. کشیدن ناخن. درمان لک.)

درمان جوشهای مقاوم. رفع منافذ باز. رفع اسکار….

مرکز جوانسازی و زیبایی در شهران با ارائه ی برترین خدمات پوستی ، موجبات زیبایی و طراوت پوست شما را فراهم می کند .

از گذشته تا به امروز ، افراد به دنبال زیبایی و جوانی بوده اند چرا که فطرت آدمی با زیبایی عجین شده است. از همین رو ، راه های زیادی برای زیبایی و به تعویق انداختن پیری، به وجود آمده و در اختیار بشریت قرار گرفته است .

جوانی و زیبایی یکی از مهمترین دغدغه های افراد در طول تاریخ محسوب می شد که با از بین رفتن سلول های بنیادی ،دیگر عمل کلاژن سازی توسط پوست ،صورت نگرفته و خطوط و چین و چروک هایی روی پوست ایجاد می شود .

مرکز جوانسازی و زیبایی در شهران ،افتخار این را دارد تا برای متقاضیان زیبایی ،بهترین خدمات پوستی را به همراه بروز ترین متد های روز ، ارائه دهد .که افراد و متقاضیان می توانند با مراجعه به مرکز جوانسازی و زیبایی در شهران از این خدمات بهره مند شوند . که واقع در مجتمع پزشکی حضرت زهرا(س) می باشد

امروزه با پیشرفت های علم و تخصص های پوستی در زمینه ی جوانسازی پوست ، می توان با استفاده از این علوم ، مراقبت هایی ویژه در جهت جوانسازی پوست بعمل آورد .

مرکز جوانسازی و زیبایی در شهران، با به کارگیری علوم تخصصی در زمینه ی پوست ، روش های مناسب و تحت استاندارد های پزشکی را برای زیبایی ارائه می دهد.

انواع خدمات و روش های مرکز جوانسازی و زیبایی در شهران

همان طور که می دانیم روش های متعددی برای زیبایی وجود دارد که مرکز جوانسازی و زیبایی در شهران روش های زیبایی متعددی را ،ارائه می دهد : تزریق چربی و ژل ، بوتاکس ،لیزر ،هایفوتراپی ،کربوکسی تراپی ، از انواع روش های زیبایی هستند .

تزریق چربی

در این روش ، بخشی از بافت چربی بدن ،از طریق روش لیپوساکشن برداشته و به بخش های مورد نظر پوست تزریق می شود . این روش بسیار مناسب بوده چرا که، از چربی خوده بدن برای جوانسازی پوست استفاده می شود و عوارض کمتری دارد .

تزریق ژل

یکی دیگر از روش های جوانسازی تزریق ژل است که می توان از آن برای از بین بردن چین و چروک و خطوط اخم یا خنده استفاده کرد و همچنین نوع ژل انتخابی ،برای تزریق بسیار حائز اهمیت است چرا که ژل های تقلبی و بی کیفیت عوارض و صدمات جبران ناپذیری خواهد داشت. مرکز جوانسازی و زیبایی در شهران با بکارگیری ژل های استاندارد، سلامت افراد را مد نظر داشته است .

تزریق بوتاکس که روشی رایج برای جوانسازی پوست است ، به نوعی باعث فلج عضلات صورت شده تا عضلات صورت، دیگر نتوانند تا مدتی خطوط ناشی از چروک را ایجاد نمایند که برای این روش می بایست یک مرکز مناسب ، انتخاب شود که با انتخاب مرکز جوانسازی و زیبایی در شهران، سلامت و زیبایی افراد فراهم می شود.

لیزر درمانی

یکی دیگر از روش های جوانسازی پوست است که به دو طریق تهاجمی و کم تهاجمی مورد استفاده قرار می گیرد که در روش تهاجمی زخم هایی روی پوست ایجاد شده و باعث از بین بردن چربی های اضافه ی زیر پوست می شود .و در روش کم تهاجمی با ورود فیبر لیزر به پوست ،منجر به تحریک و کلاژن سازی پوست می شود .

هایفو تراپی

در هایفو تراپی از امواج فراصوت برای جوانسازی استفاده می شود . انرژی موجود در این امواج بر بخشی از پوست متمرکز و موجب تحریک و کلاژن سازی می شود .که هرچه کلاژن موجود در پوست بیشتر باشد موجب لیفت و جوانسازی بیشتر پوست می شود .

کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی روش جوانسازی پوست ، با استفاده از گاز دی اکسید کربن است به این صورت که با تزریق گاز کربن دی اکسید به زیر پوست منجر به افزایش خونرسانی به پوست و تحریک آن شده و موجب جوانسازی پوست می شود که از جمله خدمات مرکز جوانسازی و زیبایی در شهران ، است .

مرکز جوانسازی و زیبایی در شهران ،با ارائه ی خدمات تخصصی با تیم متخصص در زمینه ی پوست ،سلامت و زیبایی و طراوت را برای شما فراهم کرده است .

مرکز جوانسازی وزیبایی در شهران

مجتمع پزشکی حضرت زهرا(س)