مجری تخصصی سقف کناف

اجرای کلیه سقفهای کناف
دیوار کناف
دیوار تی وی
بازسازی از صفر تا صد
لمینت و‌قرنیز
سنگهای انتیک
دیوارپوشهای پی وی سی و ام دی اف
نمایندگی رسمی کناف ایران
با بهترین قیمت و بروز ترین طراحیها

شرکت نوین کاران، مجری تخصصی سقف کناف

شرکت های زیادی به عنوان مجری تخصصی سقف کناف در سطح استان ها مشغول به فعالیت هستند اما شرکت نوین کاران با داشتن تخصص و تجربه در زمینه اجرای مدرن ترین سقف های کناف به عنوان مجری تخصصی سقف کناف آماده ارائه خدمات در این زمینه به مشتریان خود می باشد.

سقف کناف شیوه ای جدید در طراحی و ساخت سقف منازل است که داشتن ویژگی های ظاهری مدرن آن را به یکی از شیوه های اجرای سقف پرطرفدار تبدیل کرده است. کناف به صفحات روکش داری گفته می شود که قسمت روی آن از گچ است و به نوعی نسل جدیدی از سقف های گچی محسوب می شود.

اتمام و ساخت سقف هایی که از نوع کناف هستند سریعتر از سقف ها با متریال و سازه های دیگر بوده و طرح های خاص تر و زیباتری را می توان به وسیله این نوع سقف اجرا نمود.

همچنین هزینه تمام شده در این نوع سازه کمتر از سقف هایی است که صرفا از گچ ساخته می شوند.  شرکت نوین کاران مجری تخصصی سقف کناف در کشور توانسته است با ارائه خدمات خود به مشتریان و طراحی و اجرای سقف کناف با جدیدترین و به روز ترین شیوه های طراحی، رضایت مشتریان خود را کسب کند.

این شرکت دانش و تخصص را در کنار طراحی زیبا و کارآمد انواع سقف های کناف به همراه داشته و سبک های جدید و متنوعی از این نوع سقف را به مشتریان ارائه می دهد.

شرکت نوین کاران با بهره مندی از نیروهای متعهد و با سابقه ی خود به عنوان مجری تخصصی سقف کناف فعالیت می کند و ضمانت اجرای طرح های خود را به مراجعه کنندگان و مشتریان خود می دهد.

اجرای سقف کناف توسط مجری تخصصی سقف کناف

همانطور که اشاره شد، هزینه ی اجرای این نوع سازه از سقف هایی که صرفا گچی هستند کمتر خواهد بود، زیرا در سقف گچی هزینه هایی همچون رابیتس کاری، جوشکاری، میلگرد و دیگر هزینه ها وجود دارد و این امر در کارهایی همچون فلت و دکوراتیو ملموس خواهد بود.

ضمن آنکه حمل و نقل کناف به علت سبکی وزن بسیار آسانتر از سایر متریال ها خواهد بود. اجرای طراحی های به روز و مدرن تر کارهای دکوراتیو نیز از دیگر ویژگی های این نوع سازه است که امکان اجرای طرح های متنوع و مناسب با سلیقه های گوناگون را به مجریان خود می دهد.

شرکت نوین کاران، مجری تخصصی سقف کناف دارای مجموعه ای از افراد و نیروهای متخصص و کارآمد بوده که تاکنون توانسته است اجرای طرح های متنوع زیادی را در سطح کشور برای ساخت سقف کناف به مشتریان خود ارائه دهد.

برخی شرکت ها و مراکز با عنوان مجری تخصصی سقف کناف در سطح کشور اقدام به ساخت سقف هایی از این نوع سازه می کنند که متاسفانه به علت عدم تخصص و تجربه نمی توانند رضایت مشتریان خود را فراهم کنند.

آنچه که در ساخت این سقف ها باید مورد توجه قرار گیرد، اجرای آن توسط گروهی متخصص و با سابقه است تا بتوان به نتیجه دلخواه دست یافت. با توجه به تخصصی بودن اجرای این نوع سقف، شرکت نوین کاران به عنوان مجری تخصصی سقف کناف اقدام به ارائه خدمات خود به مشتریان کرده است تا بتواند رضایت مشتریان را فراهم آورد.

مجری تخصصی سقف کناف

اجرای کلیه سقفهای کناف

نمایندگی رسمی کناف ایران