لوله باز کنی و تخلیه چاه و فنر زنی شبانه روزی

فنر زنی محمدی

☸خدمات فنی لوله بازکنی ☸

با کادر مجرب کار بلد بیش از ۲۰سال تجربه کاری
⏬سرویس دهی تمام نقاط تهران
ارسال نیرو بمدت 20دقیقه

✔با رعایت تمام پروتکلهای بهداشتی ✔

☸%35تخفیف تماس با این آگهی

☸ارزانتر از همه جا زیر نرخ اتحادیه

☸%100تضمینی سراسر تهران شبانه روزی

%توجه %       %توجه %

↩لوله بازکنی فاظلاب لوله حمام توالت آشپزخانه  پشت بام و غیره با دستگاه پیشرفته  ژنراتور برقی قوی بدونه خراب کاری بدونه کثیف کاری
حتی لوله های سخت سفت سیمانی
با فنرهای فولادی فنر سر پره ای مته الماسی تراش سنزام الماسی تراش
انواع  فنرهای از ۵ متر تا 80 متر
رفع گرفتگی رفع بوی لوله

تخلیه چاه با ماشین بزرگ کوچک پمپ های مکنده لجنکش ساکش

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه کامپیوتری و ترمیم کار

مشکل گرفتگی لوله یا پرشدن چاه یکی از مشکلاتی است که ممکن است برای سیستم آب و فاضلاب موجود منزل اتفاق بیفتد. برای رفع مشکل گرفتگی لوله و مجاری آب معمولاً از فنر و برای تخلیه چاه از پمپ ساکشن یا ماشین تخلیه چاه استفاده می شود. مجموعه­ها یا افراد مختلفی می توانند این خدمات را انجام دهند که یکی از آنها لوله بازکنی و تخلیه چاه و فنرزنی شبانه روزی محمدی است. برای برطرف­کردن گرفتگی لوله ها، خدمات لوله بازکنی و فنرزنی محمدی از فنرهای بلندی که برای اینکار درنظر گرفته شده است، استفاده می کند.این فنرها که فلزی بوده و از جنس مرغوب و محکم می باشد، به صورتی است که می­تواند چند متر در لوله یا مجرای گرفته شده قرار بگیرد و با چند بار عقب و جلوکردن آن در مسیر لوله مشکل گرفتگی لوله به طور کامل حل می شود. یکی از مواردی که باید به آن توجه کرد داشتن مهارت کافی در فرستادن فنر داخل لوله و عقب و جلوکردن آن است؛ به صورتی که باعث شکستگی یا آسیب به مجرای آب نشود. خدمات فنرزنی محمدی به این مسئله توجه داشته و از نیروهای باتجربه و حرفه­ای برای انجام کار استفاده می کند که قادرند مشکل شما را در محل به خوبی و در سریع­ترین زمان ممکن برطرف کنند.اگر مشکل از مجراهای لوله نباشد و احیاناً چاه فاضلاب پر شده باشد، باید از خدمات فنی محمدی مربوط به تخلیه چاه استفاده کرد. توجه داریم تخلیه چاه به یکی از دو روش استفاده از پمپ­های معمول یا پمپ­های ساکشن و تانکر مخصوص حمل فاضلاب می تواند انجام می­شود، به صورتیکه مزیت روش اول در تخلیه سریعتر و راحت­تر چاه می باشد. خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و فنرزنی شبانه روزی محمدی می تواند از هر دو روش برای اینکار استفاده کند که این مورد بستگی به نظر مشتری دارد. در ادامه به چند مورد از علت­های گرفتی لوله اشاره می شود.

مشکلات شایع گرفتگی لوله

گرفتگی لوله­ ها و مجاری آب در ساختمان ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد، از جمله:

1)جمع­شدن رسوب و آشغال در دهانه، کف یا مسیر لوله­ ها

) تجمع روغن سوخته غذا و چربی در مجاری لوله

3) بسته­شدن بخشی از لوله بعلت تجمع دستمال کاغذی و یا نوار بهداشتی

4) گرفتگی بعلت جمع­ شدن موهای زیاد

5) افتادن و جمع شدن اشیا کوچک در لوله

در این مواقع معمولاً آب در لوله پایین نمی رود یا به سختی پایین می رود و  ممکن است موجب ایجاد بوی ناخوشایند در ساختمان شود. گاهی نیز پایین نرفتن آب در لوله به خاطر این است که چاه شما پر شده و باید تخلیه شود. به هر حال برای بررسی این مورد می توانید از خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و فنرزنی شبانه روزی محمدی کمک بگیرید. اگر مشکل از گرفتگی لوله باشد و این مشکل حاد نباشد، راه­کارهای ساده­ای برای رفع مشکل وجود دارد که در ادامه به آنها می پردازیم.

رفع ساده مشکل گرفتگی لوله و مجاری آب

در مواقعی که با گرفتگی لوله مواجه می­شویم، می­توان یکی از روش­های زیر را بکار برد.

1) سیم بلند فلزی با قلابی در سر آن

برای بیرون کشیدن موهای اضافه که در ابتدای مجاری لوله قرارگرفته یا درآوردن دستمال و نوار بهداشتی که از بیرون لوله پیداست، این روش را می توان بکار برد.

2) پودر و یا مایع راه گشای لوله

در مواردی که مشکل ناشی از تجمع رسوب، آشغال و یا جمع شدن چربی و روغن سوخته در مجاری باشد، از موادی به شکل پودر یا مایع شیمیایی می توان استفاده کرد که به آن پودر یا مایع راه گشا می گویند. در این حالت ماده موردنظر در لوله یا مجرای مربوطه ریخته شده و بعد از مدتی مشکل برطرف می شود.

3) استفاده از شلنگ آب  با فشار زیاد

برای اینکار ابتدا شلنگ آبی را که در منزل دارید، به شیر آب گرم ساختمان متصل ­کنید، سپس سر دیگر لوله را در مجرایی که احتمال می­دهید گرفته باشد فرو کرده و به اندازه کافی پایین ببرید. در ادامه لوله را محکم در دست گرفته و به یکباره شیر آب گرم را باز کنید تا آب با فشار وارد لوله شود. سپس در زمانی کوتاه شیر آب را ببندید. این کار را باید چند بار پشت سر هم انجام دهید تا تمام اشغال و رسوب از جای خود کنده شود و به داخل چاه منتقل شود.

به هر حال اگر با چاره­ جویی ­های فوق مشکل شما حل نشد بهتر است با ما تماس بگیرید و از خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و فنرزنی شبانه روزی محمدی برای این کار استفاده کنید. نیروهای ما همیشه در کل شبانه­روز آماده خدمت­رسانی به شما می باشند.

44491525
44767637
44170404
22110795
22007689
22914072
77034509
88585011
88971921
88529492
66050774
66379164

بامدیریت محمدی
09126956267

لوله باز کنی و تخلیه چاه و فنر زنی شبانه روزی

فنر زنی محمدی

خدمات فنی لوله بازکنی

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه کامپیوتری و ترمیم کار

تخلیه چاه با ماشین بزرگ کوچک پمپ های مکنده لجنکش ساکش

رفع ساده مشکل گرفتگی لوله و مجاری آب

مشکلات شایع گرفتگی لوله

لوله بازکنی شبانه روزی

تخلیه چاه شبانه روزی

فنر زنی شبانه روزی

تخلیه چاه شبانه روزی محمدی