لوازم یدکی ابزار بادی در مشهد | پارسا صنعت تعمیرگاه مرکزی پایتخت

مجموعه پارساصنعت با کادری آموزش دیده و با تجربه در خدمت تمامی صنعتگران عزیز می‌باشد و همواره بر شعار خود پایبند خواهد بود .

ابزار‌های بادی یا پنوماتیک دستگاه‌هایی قدرتمند هستند که نیروی هوای فشرده کمپرسور‌ها را به نیروی مکانیکی تبدیل می‌کنند. معمولا در تعمیرگاه‌ها و مراکز تولیدی و مونتاژ برای سوراخکاری، برش، ضربه زدن و باز و بسته کردن پیچ‌ یا کوبیدن میخ و منگنه از ابزار‌های بادی استفاده می‌کنند. مجموعه پارساصنعت در طی یک دهه گذشته تجربیات شایانی در زمینه ابزارهای بادی کسب نموده و آمادگی دارد که با ارائه مشاوره در امر خرید ، ابزاری مناسب با نوع فعالیت خود تهیه بفرمایید . ابزار مناسب باعث بالارفتن راندمان کاری و همچین استهلاک پایین ابزار شما میشود .

مجموعه‌ی پارساصنعت بعد از ۴ سال آموزش و کسب تجربه در زمینه‌ی تعمیرات ابزار بادی ، در سال ۱۳۸۷ اقدام به تأسیس تعمیرگاه ابزار بادی بنام تعمیرگاه مرکزی پایتخت نمود . در یک دهه گذشته همواره تلاش نموده ایم که با شناخت خلأ های موجود در زمینه‌ی تعمیرات ابزار های بادی در کشور ، آنها را به گونه‌ای قابل قبول پوشش دهیم . وظیفه خود می‌دانیم که با شرکت در دوره های آموزشی روز دنیا خود را منطبق با استانداردها و متد روز نگاه داریم تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن،خدمات قابل قبولی به مشتریان خود ارائه دهیم .ما همواره می‌کوشیم در ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن پیش قدم باشیم و با این روش بتوانیم هر چند کوچک در مسیر بهبود صنعت کشور عزیزمان ایران گام برداریم .

سخن آخر ….

مجموعه پارساصنعت با کادری آموزش دیده و با تجربه در خدمت تمامی صنعتگران عزیز می‌باشد و همواره بر شعار خود پایبند خواهد بود .

تعمیر ابزار شما پایان کار ما نیست ، بلکه آغاز یک تعهد است .

تعمیرگاه مرکزی پارسا صنعت در سال 1386، در زمینه تعمیرات تخصصی و خدمات پس از فروش ابزارآلات بادی و برقی شروع به کار کرد. این تعمیرگاه، نمایندگی مجاز سرویس محصولات بادی و برقی جیسون را بر عهده داشته و نیز خدمات پس از فروش ابزارآلات بادی برند‌های پوما، کاوازاکی، اینگرسولرند، شینانو، بتا، تاپ‌تول، دامار، ای‌کرافت، فستن و اطلس کوپکو را نیز انجام می‌دهد. انواع ابزارآلات بادی، اعم از میخکوب، میخ‌زن، منگنه‌کوب، منگنه‌زن، پرچ‌کن، پرچ‌بند، پیچ‌بند، پیچ گوشتی، پیچ گوشتی پرچ، پیچ گوشتی بکس، آچاربکس، بکس تفنگی، بکس مستقیم، بکس جغجغه، سنگ فرز، فرز انگشتی، فرز پردور دریل، چسب زن، پمپ چسب کوپلینگ، سنگ کلت 6 میلیمتری بادی، سنباده اوربیتال، سنباده لرزان، فرز سنباده، لاستیک‌ بر، لاستیک‌ درآر، قلم حکاکی، قلم شماره زنی، تسمه‌کش، گریس پمپ، کف‌ساب، لق کن و بتن کن از جمله محصولاتی هستند که تعمیرگاه مرکزی پارسا صنعت خدمات تعمیر و سرویس آن‌ها را انجام می‌دهد. همچنین از ویژگی‌های این تعمیرگاه می‌توان به بهره‌گیری از کادر آموزش ‌دیده و متخصص، ضمانت تعمیرات و ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن اشاره کرد.

 

ابزار بادی چیست و تعمیرات ابزار بادی کجا و چگونه…..؟

ابزار بادی به وسایلی گفته می شود که با استفاده گاز و تبدیل آن به نیروی مکانیکی نیرو و انرژی زیادی ایجاد کرده و این نیرو برای انجام کارهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. ابزار بادی در انواع مختلف طراحی و ساخته شده است که برخی از آنها عبارتند از: بکس بادی، جغجغه بادی، پرچ کن بادی، دریل بادی، پیچ گوشتی بادی، فرز بادی، میخکوب بادی، منگنه کوب بادی و برخی دیگر. همه ابزارهای بادی ذکر شده بر اساس یک مکانیسم یکسان عمل کرده و چون دارای نیروی زیادی هستند برای کارها و تعمیرات قدرتی مورد استفاده قرار می گیرند. به دلیل استفاده گسترده از این ابزارها نیاز به تعمیرات ابزار بادی هم زیاد بوجود می آید. تعمیرات ابزار بادی باید توسط افراد حرفه ای صورت گیرد تا آسیبی به آنها وارد نشود. شرکت پارسا صنعت یکی از مراکز معتبر تعیمرات ابزار بادی بوده که سال های در این زمینه به فعالیت پرداخته است.

وقتی صحبت از تعمیرات ابزار بادی به میان می آید فقط یک یا دو نوع آن منظور نیست بلکه کلیه ابزارهایی که به این نام شناخته می شوند باید در مواقع لازم مورد تعمیر قرار بگیرند برخی از این ابزارها شامل موارد ذیل هستند:

میخ کوب و منگنه کوب و میخ زن

پرچ کن، منگنه زن و پرچ بند و پیچ بند

پیچ گوشتی، پیچ گوشتی پرچ و پیچ گوشتی بکس

آچار بکس، بکس تفنگی، بکس مستقیم و بکس جغجغه

سنگ فرز و فرز انگشتی و فرز پردور دریل

چسب زن و پمپ چسب کوپلینگ

سنگ کلت شش میلیمتری بادی، سنباده اوربیتال و سنباده لرزان و فرز سنباده

لاستیک بر و لاستیک درآر و قلم حکاکی و قلم شماره زنی

تسمه کش و گریس پمپ، کف ساب و لق کن و بتن کن و برخی دیگر

همه وسایل و ابزارهایی که در بالا به آنها اشاره شد، ممکن است در اثر استفاده دچار اشکال شوند که نیاز به تعمیرات داشته باشند که حتما باید برای تعمیرات ابزار بادی به نمایندگی و تعمیرگاههای مجاز مراجعه شود. و برند پارسا صنعت مرکزی معتبر و البته قابل اعتماد برای تعمیر این ابزارها خواهد بود که با در اختیار داشتن کادری مجرب و حرفه ای می تواند شما را در این زمینه یاری رساند. تعمیرات ابزار بادی بسته به اینکه چه مشکلی داشته باشد و چه وسیله ای باشد با هزینه متفاوتی هم انجام میشود.

تعمیر بکس بادی

تعمیر پیچ گوشی بادی

تعمیر دریل بادی

تعمیرات ابزار بادی

لوزم یدکی ابزار بادی

لوازم یدکی بکس بادی

تعمیر ابزار شما پایان کار ما نیست ، بلکه آغاز یک تعهد است .

تعمیرات انواع ابزار آلات بادی در برندهای مختلف دنیا ‘ نگهداری وسرویس ماهانه انواع ابزار الات بادی ‘ تامین قطعات مناسب واصلی جهت به فعال نگه داشتن دستگاه شما دوستان عزیز

خرید فروشگاه ابزار بادی

تعمیر ونگهداری کلیه ابزار آلات بادی

مشاوره جهت خرید دستگاهی مرتبط با کار مشتری

لوازم یدکی ابزار بادی در مشهد

لوازم یدکی ابزار بادی

تعمیر ولوازم ابزار بادی

لوازم وتعمیرات لوازم ابزار بادی در مشهد

تعمیر باکس بادی ولوازم یدکی ابزار بادی

تعمیر آچار بادی به همراه لوازم یدکی ابزار بادی

تعمیر دریل بادی ولوازم یدکی ابزار بادی