قیمت جک و قالب نو | جک و قالب پاسارگاد صنعت فرهاد

قیمت جک و قالب نو با توجه به مشخصات آنها نظیر ارتفاع، جنس، ضخامت و همچنین کاربرد آنها متفاوت می باشد. قالب بندی یکی از مهمترین بخش های ایجاد یک سازه بتنی بوده و برای این بخش مهم به انواع قالب و برای نگهداری قالب ها به انواع جک نیازاست که جک و قالب رئیسی با تأمین تمامی انواع جک و قالب بتن نو(حتی قالب هایی با اشکال خاص)  قادر به رفع تمامی نیازهای شما با بهترین کیفیت می باشد

انواع قالب بتن نو

  1. قالب فلزی بتن نو لبه 5
  2. قالب فلزی بتن نو لبه 6
  3. قالب کنج فلزی بتن نو

ویژگی های قالب بتن نو

قالب بتن نو سازه ای است که برای بتن ریزی به صورت موقت یا گاهی دائم مورد استفاده قرار می گیرد که وظیفه اصلی آن تحمل بارهای ناشی از بتن و اجرای آن تا زمانی است که خود بتن بتواند بارهای وارده از جمله وزنش را تحمل کند. قالب بتن نو باید بهاندازه کافی مقاومت داشته باشد و بدون آسیب رساندن به بتن از آن جدا شود. از دیگر وظایف آن می توان به حفاظت بتن در برابر صدمات مکانیکی، جلوگیری از کم شدن رطوبت بتن و نشت شیره آن، ایجاد عایقی مناسب در برابر سرما و گرمای محیط و نگه داشتن میلگردها و سایر اجزایی که در بتن قرار می گیرند را در محل خود اشاره کرد. برای ساخت قالب های فلزی از فولاد به صورت گرم نورد شده و سرد خم شده استفاده می شود. در کارهای بزرگ بتنی به دلیل استفاده زیاد برای چندین دفعه، استفاده از قالب های فلزی به صرفه تر می باشد. از مهم ترین مزایای قالب های فلزی می توان به طول عمر بالا، سطح صاف، سرعت اجرایی بالا و عدم احتراق اشاره کرد. ورق فولادی اصلی ترین ماده تولید قالب فلزی است پس هرچه مرغوب تر باشد کیفیت آن هم بالاتر می رود. در این بین ورق های فولاد مبارکه بدون موج بوده و ضخامت آن در تمام طول ورق یکسان می باشد و کیفیت بهتری دارند. قابل توجهاینکه تمامی قالب های رئیسی مشخصات فوق الذکر را دارا می باشد.

انواع جک سقفی نو

  1. جک سقفی نو 3.5 متری
  2. جک سقفی نو 4 متری
  3. جک سقفی نو 5 متری

ویژگی های جک سقفی

هنگام کفراژبندی سقف های دال بتنی و تیرچه بلوک ازجک های سقفی به عنوان پایه های موقت استفاده می شود. جک های سقفی از دو لوله داخلی و بیرونی تشکیل شده اند که قطر لوله داخلی ۵ سانتی متر و  قطر لوله خارجی ۶ سانتی متر است. روی لوله داخلی سوراخ هایی در فواصل ۱۰ سانتی متری جهت تنظیم ارتفاع وجود دارد. همان طور که از نام جک سقفی کاملامی توان حدس زد، جک هایی که برای نگهداری ثابت و تحمل میزان باری که سقف ایجاد می کند، مورد استفاده قرار می گیرند را جک سقفی می گویند. این محصول برای تمامی سقف های ساختمان مانند طاق ضربی، تیرچه بلوک، یونولیت، وافل و  به کار برده می شود که برحسب مکان مورد استفاده و نوع پروژه تفاوت هایی در نوع آن ایجاد می شود. تمامی سقف ها برای پایداری و مقاومت بالا نیاز به یک نگه دارنده دارند که جک ساختمانی می تواند این کار را انجام دهد. جک های ساختمانی کاربرد بسیاری دارند و برای انجام پروژه های عمرانی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. فرقی نمی کند شما یک خانه کوچک می سازید یا یک مجتمع چند طبقه یا برج های بزرگ و بلند مرتبه،  این محصول برای هر پروژه ساختمانی نیاز مبرم است. این محصول برای کفراژبندی سقف ها و همچنین نگه داشتن بار سقف تا پایان ساخت آن طبقه مورد استفاده قرارمی گیرد. کاربرد اصلی این محصول نگه داری سقف به صورت موقت است. آن چه که برای این محصول بسیار مهم است کیفیت خوب آن می باشد که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. کیفیت این محصول به خاطر این که بتواند میزان بار و فشار سقف را تحمل کند و دوم این که در زمین های سست و ناهموار بتواند بایستد شایان توجه است. یعنی جک به اعماق زمین فرو نرود که خود مشکلات بیشتری به وجود می آورد. تمامی انواع جک های اشاره شده را میتوانید از شرکت جک و قالب رئیسی تهیه فرمایید.

انواع قالب بتن نو

ویژگی های قالب بتن نو

ویژگی های جک سقفی

انواع جک سقفی نو

قیمت جک و قالب نو

شماره تماس

03133690099

03133633333