قالیشویی محدوده شهران

آیا تاکنون درباره بهترین قالیشویی محدوده شهران چیزی به گوشتان خورده است؟ بیشتر افراد پس از مدتی استفاده از فرش های ماشینی و دستباف به دنبال شستشوی آن ها می باشند و به دلیل افزایش تعداد قالیشویی ها و ارائه خدمات با کیفیت کمتر کسی، خود اقدام به شستشوی فرش می کند. در شهر تهران و در محدوده شهران خدمات حرفه ای شستشوی فرش و موکت وجود دارد که یکی از این مراکز قالیشویی پاپیون می باشد که سال های زیادی در این زمینه فعالیت می کند و توانسته است با استفاده از روش های مدرن شستشو و ترمیم فرش مشتریان بسیاری را کسب کند. در زیر بیشتر با خدمات و ویژگی انواع قالیشویی های محدوده شهران آشنا می شویم.

معرفی قالیشویی محدوده شهران

بیشتر مراکز قالیشویی محدوده شهران نظیر قالیشویی پاپیون مجهز به مدرن ترین دستگاه های قالیشویی مکانیزه می باشند و بیشتر خدمات شستشو توسط دستگاه های مکانیزه و اتوماتیک انجام می شود. استفاده از این دستگاه های در شستشوی فرش باعث بهره وری و ثبات کیفیت فرش می باشد. در قالیشویی و ترمیم فرش محدوده شهران علاوه بر شستشو فرش، ترمیم فرش نیز به صورت کاملاً حرفه ای انجام می شود و انواع خدمات رفوکاری، قلم زنی، لکه برداری، رنگ برداری، ریشه زنی، شیرازه دوزی، چرم دوزی و …به بهترین شیوه ممکن انجام می شود. برای تضمین ارائه خدمات به نحو احسن فقط کافی است یک بار خدمات خود را به این مجموعه بسپارید تا حسن دقت و کیفیت آن برای شما ثابت شود.

ویژگی های قالیشویی محدوده شهران

از ویژگی های بارز قالیشویی محدوده شهران می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ۳۰ درصد تخفیف برای شستشوی فرش های ماشینی معمولی
  • ۳۰ درصد تخفیف برای شستشوی فرش چله ابریشم
  • ۳۰ درصد تخفیف برای شستشوی فرش دستباف معمولی
  • ۳۰ درصد تخفیف برای شست و شوی فرش گل ابریشم
  • ۳۰ درصد تخفیف برای شستشوی موکت
  • ضمانت تمامی فرش ها از لحاظ کیفیت و رنگ
  • شستشوی فرش ها در سریع ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت
  • نداشتن محدودیت در متراژ فرش برای شستشو
  • ۲۰ درصد تخفیف برای تمامی خدمات ترمیم و رفوگری

انواع خدمات قالیشویی محدوده شهران

قالیشویی محدوده شهران خدمات خود را برای تمامی شهروندان در تهران ارائه می دهد. قالیشویی پاپیون در محدوده شهران انواع خدمات شستشوی فرش ماشینی، دستباف، ابریشم و موکت را انجام می دهد. این مرکز علاوه بر شستشوی فرش، خدمات ترمیم و رفوگری فرش های آسیب دیده را نیز به بهترین نحو انجام می دهد. ارائه خدماتVIP از دیگر مزایای پاپیون می باشد. به علاوه اینکه این قالیشویی، با داشتن کادری مجرب و حرفه ای و استفاده از دستگاه های روز دنیا توانسته است مشتریان خود را طی سالیان گذشته راضی نگه دارد.

قیمت قالیشویی محدوده شهران

تعرفه تعین شده برای شستشوی فرش در قالیشویی محدوده شهران با توجه به نوع فرش و سایز آن متفاوت استهمچنین قیمت خدمات رفوگری که نیازمند دقت و مهارت بالایی است با توجه به میزان آسیب فرش و نوع آن متفاوت می باشد. به صورت کلی قالیشویی پاپیون برای تمامی خدمات شستشو خود ۳۰ درصد تخفیف و برای خدمات ترمیم و رفوگری ۲۰ درصد تخفیف را در نظر گرفته است که در کاهش قیمت و مقرون به صرفه بودن بسیار تأثیر گزار است.

قالیشویی محدوده شهران

قیمت قالیشویی محدوده شهران

انواع خدمات قالیشویی محدوده شهران

ویژگی های قالیشویی محدوده شهران

معرفی قالیشویی محدوده شهران

۳۰ درصد تخفیف برای شستشوی فرش ها

بهترین قالیشویی محدوده شهران

قالیشویی محدوده شهران

مدرن ترین دستگاه های قالیشویی