فروش گاو و گوساله در قوچان

اگر قصد دارید گاوداری خود را گسترش و رونق دهید با مقاله بهترین گوساله هلشتاین قوچان همراه باشید. یکی از اهداف اصلی و مهم دامداری ها ایجاد امنیت غذایی مربوط به تولیدات گوشتی و لبنی در کشور است به همین دلیل پرورش گاو در انواع گوشتی و شیری به صنعتی بزرگ در کل دنیا تبدیل شده است. در ابتدا لازم است بدانید که کلیه گاوهایی که در جهان وجود دارند به دو دسته ی اصلی نژاد گاوهای شیری و نژاد گاوهای گوشتی تقسیم می شوند که معیار اصلی در این تقسیم بندی کارایی نژادهای مختلف در زمینه تولید شیر و گوشت و دیگر اهداف اقتصادی  می باشد. نژادهای شیری برای تولیدات لبنی و نژادهای گوشتی برای تولید پروتئین حیوانی پرورش داده می شوند.

در ادامه ی مقاله بهترین گوساله هلشتاین قوچان به مشهورترین گاوهای شیری و گوشتی می پردازیم. در ابتدا لازم به ذکر است که اخیرا برای افزایش تولیدات شیر و گوشت و دیگر تولیدات دامی اصلاحات نژادی صورت می گیرد. هلشتاین، جرسی، ایرشایر، گرنزی و براون جزو مشهورترین نژاد های گاوه در تولید محصولات شیری می باشند و همچنین مشهورترین گاوهای نژاد گوشتی سیمینتال، شورت هورن، براهما، هرفورد، آنگوس، برانگوس، گالوی و لیموزین می باشند. گاو مارکت اصلی ترین مرجع فروش گوساله سیمینتال اصل قوچان می باشد. با مراجعه به سایت این مجموعه می توانید اطلاعات لازم مربوط به فروش را کسب کنید.

شما می توانید بهترین گوساله هلشتاین قوچان را نیز از این سایت تهیه کنید. اگر چه این دسته از گاوها در نقاط بسیاری از جهان پرورش داده و در مناطق بسیاری یافت می شوند اما خاستگاه و وطن اصلی آنها کشور هلند می باشد. این گاوها به دو دسته ی اصلی هلشتاین فریژن و فریژن هلندی تقسیم می شوند. رنگ گاو فریژن هلندی ترکیبی از سفید و سیاه می باشد اما گاو هلشتاین فریژن علاوه بر رنگ های سفید و در کنار آن سیاه، دارای رنگ مشکی یکدست نیز می باشد. به طورکلی گاوهای این نژاد در پیشانی خود دارای لکه ای به رنگ سفید می باشند. این گاوها با قد ۱۴۰ تا ۱۶۰ سانتیمتر یافت می شوند. وزن این دسته از گاوها بین ۶۸۰ تا ۱۰۰۰ کیلوگرم می باشد که گاوهای نر از وزن بیشتری برخوردارند. لازم به ذکر است که فروش گوساله نر در قوچان نیز توسط این مجموعه انجام می شود.

فروش گاو و گوساله نژاد اصیل در قوچان

گاو مارکت با داشتن مجموعه ای بزرگ مرجع اصلی در فروش بهترین گوساله هلشتاین قوچان می باشد. شما مشتریان گرامی برای خرید انواع گاو های نژاد هلشتاین و سمینتال در ایران می توانید به سایت فروش این مجموعه مراجعه کرده و یا شماره های موجود در داخل سایت تماس حاصل فرمایید. اگر چه گاوهای نژاد هلشتاین توانایی تولید شیر زیادی دارند اما آن ها تا حد زیادی تحت تاثیر شرایط اقلیمی و آب و هوایی می باشند با این حال به علت تطبیق پذیری خوبی که گاوهای هلشتاین دارند در اغلب نقاط جهان توسط دامداران بسیاری  نگهداری و پرورش داده می شوند. به طور کلی این دسته از گاوها را برای مقاصد تولید شیر پرورش می دهند اما لازم به ذکر است که این گاوها برای تولید شیر در حد زیاد، به میزان بسیاری از مواد غذایی مغذی نیاز دارند تا بتوانند به میزان ظرفیت خود شیر تولید کنند.

بهترین گوساله هلشتاین قوچان و همچنین گوساله های نژاد سمینتال را از گاو مارکت بخواهید. امروزه نژاد هلشتاین درصد بالایی از تعداد گاو های اصیل را به خود اختصاص داده است و این به آن دلیل است که میزان شیردهی این نوع گاو بیشتر از سایر هم نوعان خود است. از همین روی از آن ها در صنعت تولید انواع لبنیات استفاده می شود. این گاوها در دامداری های مختلف صنعتی، نیمه صنعتی و روستایی نگهداری و پرورش داده می شوند اما به دلیل هزینه های زیاد مربوط به خوراک و درمان بسیاری از دامداران به نگهداری نژادهای کم هزینه تر پرداخته اند؛ در این زمینه گاوهای نژاد سمینتال به عنوان یک نژاد دو منظوره گوشتی-شیری وجود دارند. با مراجعه به مرکز اصلی فروش گاو و گوساله در قوچان می توانید اقدام به خرید  هر دو نوع نژاد گاو کنید.

شما می توانید بهترین گوساله هلشتاین قوچان را با میزان تولید شیر حدود ۱۱۸۰۰ کیلوگرم در سال را از سایت این مجموعه در هر تعداد راس و در وزن های  مختلف خریداری کنید. اگرچه در حال حاضر گاوهای نژاد سیمینتال به دلیل مقاومت بالای آنها در مقابل بیماری ها مورد توجه بیشتری قرار گرفته اند اما می توانید بهترین گوساله های هلشتاین را نیز در قوچان و از سراسر ایران با تماس با شماره های موجود در سایت تهیه بفرمایید.

بهترین گوساله هلشتاین قوچان

فروش گوساله نر در قوچان

فروش گوساله سیمینتال اصل قوچان