فروش پنل عایق صوتی

به دنبال اجراي عايق سقف در تهران هستید؟ آيا مراكز يا شركت هايي را سراغ داريد كه بتوان از طريق آن به مناسب ترين و با كيفيت ترين فعاليت در اجراي عايق سقف در تهران بپردازد؟ امروزه يكي از اساسي ترين مشكلات در سازه ها كه به چشم مي خورد نم و رطوبت و ارتعاشات صدا مي باشد. مهمترين راهكارهاي ارائه شده در اين راستا اجراي عايق سقف در تهران مي باشد. همانطور كه مي دانيد در يك دسته بندي دقيق و مناسب از نظر كاربرد و اجراي عايق سقف در تهران به 4 دسته كلي به نام هاي ( صوتي، حرارتي، رطوبتي و آتش) تقسيم مي گردند. نوع و نحوه اجراي عايق سقف در تهران تاثير مستقيمي بر راندمان هر كدام از اين فعاليت ها دارد. يكي از مهم ترين و به صرفه ترين راه هاي كاهش مصرف انرژي و صدا نحوه درست و مناسب اجراي عايق سقف درتهران مي باشد. اهميت و تاثير اين پروژه به هيچ كس پوشيده نمي باشد. شايان ذكر است كه بدانيد اجراي عايق سقف در تهران به عوامل مهمي بستگي دارد: طراحي سقف ساختمان، شرايط آب و هوايي منطقه، ميزان فضاي كافي براي عايق كاري سقف.

بنابراين با توجه به اينكه شرايط و طراحي سقف چگونه مي باشد. نوع عايقي مورد استفاده شده در اجراي عايق سقف در تهران متفاوت بوده و  به سه روش قابل اجرا ميباشد و اين امر به نوبه خود به نوع بام بستگي دارد:

* 1: بام هاي تخت با شيب بسيار كم

* 2: بام هاي با شيب زياد و شيب آن ها از زير سقف قابل رويت مي باشد.

* 3: بام هاي شيبدار كه زير آنها سقف دو پوشه ( محيط زير شيرواني) وجود دارد.

انجام پروژه عايق كف

يكي از مهمترين دغدغه هاي سازندگان ساختمان ها كه ذهن آنان را همواره به خود مشغول نموده است انجام پروژه عايق كف مي باشد. مجموعه انديشه نو در زمينه انجام پروژه عايق كف و اجراي عايق سقف در تهران آماده ارائه هرگونه خدمات به همشهريان عزيز و گرامي مي باشد. انجام پروژه عايق كف در سه مرحله صورت مي گيرد كه عبارتند از:

  1. مراحل قبل از نصب
  2. مرحله نصب سيستم گرمايشي از كف ساختمان
  3. در نهايت آخرين مرحله بعد از نصب سيستم مي باشد.

فروش پنل صوتي عايق كف

بيشترين فروش پنل صوتي عايق كف مربوط به اماكني مي باشد؟ بهترين تعريفي كه در مورد پنل صوتي عايق كف مي توان بيان نمود اين است كه به هر نوع وسيله يا ماده اي كه مانع جذب هرگونه صدا و كاهش آلودگي صوتي در ساختمان بوده ، گفته مي شود. بيشترين كاربرد و فروش پنل صوتي عايق كف در محيط هايي همچون خانه ها، سينماها، سالن هاي ورزشي، آمفي تئاتر و … مي باشد. امروزه در صنعت ساخت و ساز (علی الخصوص شهر تهران ) مشكلات فراوان و گسترده اي ديده مي شود. مسلماً علل مهم و اساسي اين گونه مشكلات استفاده از مصالح نامرغوب و بي كيفيت در ساختمان سازي بوده، يا اينكه نحوه اجراي عايق سقف در تهران و در نهايت پنل صوتي عايق مناسبي در آن به كار گرفته نشده است.

انواع پنل صوتي عايق در كف و سقف كه مي توان نام برد: آكوستيك، فايبرگلاس و مواد معدني، پانل گچي، ويسكوالاستيك

عايق صوتي آكوستيك: اين نوع عايق به صورت فوم يا ابر توليد و در بازار عرضه مي گردد. در حقيقت مهمترين وظيفه آنها جذب صوت، كاهش ارتعاش صداها و در نهايت از بين بردن هر نوع آلودگي صوتي مي باشد.

عايق صوتي فايبرگلاس و مواد معدني: در حال حاضر يكي از رايج ترين و پر كاربرد ترين عايق هاي مورد استفاده مي باشد. به صورت رولي ( از خورده الياف شيشه، سنگ و پنبه) تهيه مي شود. اصلي ترين وظيفه آن کاهش انتقال صدا مي باشد.

عايق صوتي پانل گچي: تمام اين نوع عايق ها از هسته هاي گچي مي باشند. مهم ترين ويژگي هاي منحصر به فرد آن نصب آسان، مقاومت در برابر آتش و صدا، دوام بالا و قيمت هاي مقرون به صرفه مي باشد.

عايق صوتي ويسكوالاستيك: ماده به كار گرفته شده در آن موجب مي شود تا تبديل انرژي مكانيكي ناشي از ارتعاشات صوتي به انرژي گرمايي تبديل گردد. بيشترين كاربرد آن در كف، ديوار و .. مي باشد.

فروش پنل صدا تهران

تيم حرفه اي و با تجربه شركت انديشه نو با سال ها تجربه در حيطه خريد و فروش پنل صدا تهران همچنين اجراي عايق سقف در تهران به صورت كاملاً ماهرانه و تخصصي با ويژگي هاي منحصر به فردي همچون طراحي خاص، عملكرد بالا، كيفيت بالا و قيمت هاي مقرون به صرفه آماده ارائه هر نوع خدمات در زمينه هاي اجراي عايق سقف در تهران به تمام عزیزان در سراسر كشور مي باشد. اين تيم تخصصي، ماهر و خبره آرامش از دست رفته در منزل و محيط كاري را به شما هموطنان گرامي باز خواهد گرداند.

جمع بندي

ما در اين متن شما را با انواع عايق هاي رايج كف ساختمان و اجراي عايق سقف در تهران آشنا نموديم. عايقكاري مناسب در قسمت هاي مختلف ساختمان ( سقف، كف و …) موجب مي شود تا راندمان انرژي به طرز چشمگیری افزايش يابد. بهتر است كه براي عايق بندي اماكن و اجراي عايق سقف در تهران از متخصصان ماهر و خبره كمك بگيرند. كارشناسان انديشه نو در اين زمينه به شما كمك فراواني مي كنند.

اجرای عایق سقف در تهران

انجام پروژه عایق کف

فروش پنل صدا تهران