فروش پمپ هیدرولیک عزیزی

پمپ هیدرولیک عزیزی، به عنوان یک ابزار، توان مکانیکی یا الکتریکی که توسط احتراق داخلی و موتورهای الکتریکی و سایر منابع تامین قدرت، تامین می شوند را به هیدرولیکی تبدیل می کند. در واقع یکی از اساسی ترین قسمت های هر سیستم هیدرولیک که تاثیر بسیار زیادی بر روی عملکرد سیستم هیدرولیک می گذارد، پمپ آن می باشد و می توان از آن به عنوان قلب سیستم هیدرولیک یاد کرد. پمپ هیدرولیک عزیزی قابلیت این را دارد که با تولید جریان روغن و با توجه به فشاری که بار مقاوم به وجود می آورد، بدون کاهش، تولید دبی را ادامه دهد. (پمپ قابلیت تولید سیستم فشار را ندارد). پمپ با افزایش انرژی سیال در یک سیکل پنوماتیکی یا هیدرولیکی سبب بهبودی کار در مکان مورد نیاز می شود. پمپ هیدرولیک با توجه به فشار اتمسفر ایجاد شده در خلا نسبی و عملکردی که دارد، سبب حرکت سیال به سمت مجرای ورودی شده و از این طریق سیال می تواند به سایر قسمت های هیدرولیکی رانده شود. حجم روغن پرفشاری که به مدار هیدرولیکی تحویل داده می شود به موارد زیر بستگی دارد:

  • در هر دور و با توجه به تعداد دور پمپ، چه میزان از حجم سیال جابجا شده است.
  • ظرفیتی که پمپ دارد (با واحد لیتر بر دقیقه یا گالن بر دقیقه، ظرفیت پمپ را بیان می کنند)

تعیین دبی و فشار، دو تا از فاکتورهای اصلی در انتخاب پمپ هیدرولیک می باشند که باید به آن ها توجه داشته باشید. پرکاربردترین پمپ هیدرولیک عزیزی، پمپ های جابجایی مثبت می باشند. این دسته از پمپ های هیدرولیک، برای سیستم های فشار بالا بسیار مناسب می باشند و دارای بازده خوبی هستند. دبی سیال خروجی در این پمپ ها به صورت مستقیم با سرعت محور ورودی، تناسب دارد. در مواردی که مجرای خروجی مسدود بود، به منظور آسیب ندیدن پمپ، از استفاده آن خودداری نمایید. پمپ هیدرولیک عزیزی با جابجایی مثبت، دارای انواع مختلفی می باشد که به موارد زیر تقسیم بندی می شوند:

  • پمپ های هیدرولیک پیستونی شعاعی و محوری:

از مزیت پمپ های هیدرولیک پیستونی می توان به قابلیت تعمیر و فشار بالا اشاره کرد. پمپ هیدرولیک پیستونی به دو دسته شعاعی و محوری تقسیم می شود. این پمپ ها تنوع زیادی در شیرآلات و دبی ثابت و متغیر دارند (مثل شیرهای دستی یا شیرهای برقی). پمپ هیدرولیک عزیزی یکی از با کیفیت ترین پمپ های هیدرولیکی می باشد و می تواند کمک بسیار زیادی به شما در این زمینه کند.

  • پمپ های هیدرولیک دنده ای خارجی و داخلی:

این نوع از پمپ ها معمولا دارای صدای زیادی می باشند و نبود خدمات تعمیر باعث شده که از آن ها به عنوان پمپ یکبار مصرف نام ببرند. پمپ های هیدرولیک دنده ای خارجی و داخلی، دسترس پذیر می باشند و قیمت مناسبی که دارند باعث شده درصنایع مختلف کاربردهای فراوانی داشته باشند. پمپ هیدرولیک عزیزی، این نوع از پمپ های هیدرولیک را به فروش می رساند.

  • پمپ های هیدرولیک کارتریجی (پره ای):

پمپ های هیدرولیک کارتریجی را می توان به دو دسته دبی ثابت و دبی متغیر تقسیم بندی کرد. از این پمپ ها معمولا به منظور کنترل و تامین قدرت مورد نیاز و انتقال سیال استفاده می کنند. پمپ هیدرولیک عزیزی یکی از مناسب ترین و با کیفیت ترین پمپ های هیدرولیک کارتریجی به شمار می رود.

پمپ هیدرولیک عزیزی در انواع مختلف به فروش می رسد و می تواند یکی از مناسب ترین گزینه های برای خرید پمپ هیدرولیک باشد. کیفیت و کارایی عالی این پمپ ها سبب متمایزشدن آن شده است و شما می توانید با خرید هر یک از پمپ های هیدرولیک عزیزی با قیمت مناسب، از مزایای آن بهره مند شوید.

 

بیل مکانیکی:

یکی از ماشین آلات سنگین راه سازی، مهندسی و عمران بیل مکانیکی می باشد که دارای بازوی مفصلی، چرخ لاستیکی یا زنجیر در زیر خود، کابین گردان و باکت است. در موارد مختلف مثل خاک برداری، گود برداری، حفاری کانال، حمل مواد، اجسام و … از بیل مکانیکی استفاده می شود. دیزل، معروف ترین و پر مصرف ترین نوع بیل مکانیکی می باشد. این ماشین آلات قابلیت نصب پیکور (چکش) به جای باکت را دارند. زمانی که از چکش هیدرولیکی یا پنوماتیک استفاده می شود، بیل مکانیکی می تواند به آسانی حجم ها و سطوح های سنگی و بتنی را تخریب نماید.

بیل مکانیکی

فروش پمپ هیدرولیک عزیزی