فروش و عرضه آهن در کرج

فروش تيرآهن فايكو درکرج
فروش تيرآهن اهواز درکرج
فروش تيرآهن ١٤ اصفهان درکرج

فروش مستقیم آهن در کرج
فروش و عرضه آهن در کرج
عرضه کننده آهن در کرج

فروش آهن آلات سمت کرج
فروش آهن محدوده کرج
فروش عمده آهن درکرج
فروش عمده آهن آلات در کرج

فروشگاه  انواع آهن آلات ساختمانی در کرج و حومه

فروشگاه عزتی یکی از مهم ترین فروشگاه انواع آهن آلات ساختمانی، میلگرد، تیر­آهن در کرج و حومه می باشد که انواع آهن آلات ساختمانی، میلگرد، تیر آهن، ناودانی، نبشی و ورق با اندازه های مختلف مخصوصاً اندازه تیرآهن های ۱۲ متری و لانه زنبوری با قطر ۸ تا ۳۰ که بیشترین کاربرد را در صنعت ساختمان سازی دارد در آن فروشگاه عرضه می شود. محصولات آهن آلات ساختمانی در کرج و حومه از بیشتر کارخانجات داخلی تأمین می شود که می توانید اطلاعات دقیقی از وزن و مشخصات آهن آلات داشته باشید و آنها را با هم مقایسه کنید.

مشخصات آهن آلات ساختمانی در کرج و حومه

در فروشگاه عزتی انواع تیرآهن و میلگرد مثل تیرآهن اصفهان، تیرآهن فایکو، میلگرد پرشین، میلگرد ابهر سیادن، میلگرد میانه و میلگرد نیشابور عرضه می گردد. محصولات آهن آلات ساختمانی در کرج و حومه فروشگاه عزتی شامل محصولات تیرآهن (IPE)، ستونی (IPE)، ناودانی 6 و 12 متری، میلگرد 12 متری، سپری، پروفیل دو میل در نمره و وزن های سبک و سنگین مختلف قابل دسترسی است.

تیرآهن (IPE):

تیرآهن IPE که طبق استاندارد اروپا تولید می شود ساختاری نیمه پهن دارد و به لحاظ هندسی دارای دو بال افقی و یک جان عمودی می باشد که ارتفاع استاندارد آن  80 تا 600 میلی متر است. تیرآهن IPE که جزو مهم­ترین آهن­آلات ساختمانی در کرج و حومه می­باشد در پوشش سقف ها و پل های لانه زنبوری استفاده می شود که موارد استفاده آن در ساختمان به صورت ستون، خرپا و نعل درگاه می باشد.

ناودانی:

ناودانی یکی از پروفیل های U شکل بسیار پرکاربرد در صنعت است که مقطع فولادی شکل دارد و سطح مقطع آن از یک جان افقی و دو بال عمودی تشکیل شده است. از ناودانی فروشگاه عزتی آهن آلات ساختمانی در کرج و حومه به دلیل شکل مناسب آن در پروژه های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد که قاب و پایه های بکار برده شده در اسکلت ماشین آلات، کامیون، ترمیم بناهای معماری و تجهیزات ساخت و ساز مناسب است.

میلگرد:

امروزه میلگرد در همه ی قسمت های ساختمان استفاده می شود که یکی از پرکاربردترین مصالح به کار رفته در سازه ها است. معمولاً برای استحکام ساختمان ها از بتن استفاده می شود، اگرچه بتن مقاومت بالایی در برابر نیروهای فشاری دارد با این حال بتن در در برابر نیروهای کششی و چرخشی نمی تواند مقاومت کند از این رو از میلگرد برای حفاظت ساختمان استفاده می شود که مانع از ترک خوردن و شکستن بتن می­شود. میلگرد در اندازه های مختلف یکی از محصولات آهن آلات ساختمانی در کرج و حومه می باشد.

سپری:

از سپری آهنی یا پروفیل T با ضخامت 9/0 و 5/2 میلیمتر جهت ساخت انواع درب و پنجره، اسکلت گلخانه ها، سقف های شیشه ای، اتصالات پل ها به ستون ها، ساخت سازه های فلزی در صنعت و ساختمان سازی استفاده می شود. سپری در فروشگاه عزتی آهن آلات ساختمانی در کرج و حومه موجود می باشد.

پروفیل:

پروفیل جز پرمصرفترین مواردی است که در ساختمان سازی، راه سازی و صنعت بسیار پرکاربرد می باشد که جهت پوشش سقف سوله ها، ساخت پایه میز و صندلی، ساخت کرکره های مغازه و در صنعت خودروسازی استفاده می شود.

آدرس: فروشگاه عزتی از بزرگترین فروشگاه های آهن آلات ساختمانی در کرج و حومه می باشد که در آدرس شهر کرج، بعد از پل هوایی حصارک، بازار بزرگ آهن کمالشهر، پلاک 15 غربی واقع شده است.

فروش و عرضه آهن در کرج

عرضه کننده  آهن در کرج

فروش آهن اصفهان در کرج

فروش آهن محدوده کرج

فروش عمده آهن آلات در کرج