فروش و اجرای انواع کفپوش ودیوار پوش و قرنیز | گروه صنعتي ویستا

استفاده از انواع کفپوش ها و دیوارپوش ها در طرح های مختلف ، جهت طراحی داخلی با توجه به نوع کاربری در راستای افزایش آسایش،بهره‌وری و عملکرد افراد از اهمیت بالایی برخوردار است. با استفاده از انواع دیوارپوش ها، کف‌پوش ها، سقف کاذب و پارتیشن در طرح‌‌ها و رنگ‌های مختلف، می‌توان ، محیطی مناسب پدید آورد.

برای نصب پارکت چوبی ابتدا باید عملیات زیرسازی، برای ایجاد سطحی صاف انجام پذیرد. برای این کار ترکیب سیمان، پودر سنگ و چسب بتن می تواند گزینه خوبی باشد….

بعد از انجام زیرسازی، نوبت به نصب پارکت ها می رسد. سپس در مرحله آخر به اجرای قرنیز دور کار می پردازیم. جنس قرنیزها از چوب یا ام دی اف و رویه اچ پی ال است. شاید این سوال برای شما نیز ، پیش بیاید که تفاوت کفپوش و پارکت در چیست؟

به طور کلی می توان گفت این دو تفاوت زیادی با هم ندارند. تنها اختلاف آن ها در مواد سازنده آن ها می باشد، چرا که در ساخت پارکت از چوب استفاده می شود و این باعث تفاوت آن ها با کف پوش می شود.کفپوش های لمینت، در جهت رفع مشکلانی که پارکت های چوبی داشتند، ساخته شده اند. عمر این نوع کف پوش ها نزدیک به سی سال است. لمینت ها از الیاف فشرده چوب یا اچ دی اف ساخته شده اند.

پارکت لمینت ، شباهت زیادی به پارکت چوبی دارد ولی در ساخت آن مستقیما از چوب درختان استفاده نشده است. لمینت ها، متشکل از چهار لایه هستند. لایه اصلی در ساخت کفپوش لمینت، اچ دی اف می باشد.

لایه دیگر، لایه دکوراتیو طرح چوب می باشد که روی آن از یک لایه لمینت استفاده می شود. روش نصب لمینت ها به این گونه است که، لمینت ها در هم قفل می شوند و در زیر آن ها لایه ای از جنس فوم قرار می گیرد.

تعویض کف پوش های لمینت، کار بسیار ساده ای است. این گونه کفپوش ها به نسبت پارکت های چوبی از قیمت مناسب تری برخوردار هستند.

از معایب کفپوش لمینت، می توان به تمیز کردن آن اشاره نمود، زیرا نفوذ رطوبت یا آلودگی به زیر آن ها به راحتی صورت نگرفته و تمیز کردن آن ها کار دشواری می باشد. علاوه بر آن گرم شدن هوا باعث انبساط این کف پوش ها می شود که در طولانی مدت می تواند به کفپوش آسیب برساند.

فروش واجرای کفپوش pvc

لمینیت . پارکت . قرنیز pvc

قرنیز MDF دیوارپوش و سقف مجازی و تایل …..تهران و شهرستان

1.درب و پنجره uPVC

2.درب و پنجره آلومینیوم ترمال برک و نرمال

3.درب و پنجره و نرده و حفاظ استیل

4.شیشه سکوریت و لمینت و دوجداره

5.توری پلیسه یا اکاردونی

6.کفپوش و دیوارپوش و قرنیز

7.تولید واجرای نرده وحفاظ استیل

8.فروش واجرای انواع کفپوش و دیوار پوش وقرنیز

9.آیینه پازلی

10.انواع پرده کرکره شیشه دو جداره