فروش هیدرازین هیدرات 55 درصد

هیدرازین هیدرات 55 درصد بایر آلمان و آرکما فرانسه توسط شرکت صنعت گستر خورنگان تامین میگردد اینشرکت  وارد کننده هیدرازین هیدرات بایر آلمان و آرکمای فرانسه می باشد. واردات هیدرازین هیدرات با خلوص 35% و 55% و 80% تولید 2022 میلادی پذیرفته می شود.
نام کالا: HYDRAZINE HYDRATE 35%, 55%, 80%
CAS NO:302-01-2
فرمول شیمیایی: N2H4,H2O
بسته بندی: بشکه 200 کیلوگرمی
شرایط تحویل کالا: در گمرکات ایران یا بصورت ترخیص شده
شرایط پرداخت: اقساطی
جهت استعلام قیمت باشماره های مذکور تماس بگیرید.

هیدرازین هیدرات چیست

تهیه­ ی مواد شیمیایی و ترکیبات اولیه، یکی از دغدغه­ های شرکت­های صنعتی است. شرکت صنعت گستر خورنگان به عنوان وارد کننده مواد شیمیایی اولیه صنایع، آماده تامین مواد مختلف صنعتی که از جمله آن­ها فروش هیدرازین هیدرات 55 درصد به کارخانه­ها و شرکت­های صنعتی می­باشد. این شرکت به منظور فروش هیدرازین هیدرات 55 درصد، شناخته­ شده ­­ترین برند­های هیدرازین هیدرات در جهان را انتخاب می­کند که بهترین کیفیت و کمترین میزان ناخالصی را داشته باشند. شرکت صنعت گستر خورنگان با در نظر گرفتن رضایت مشتریان به عنوان هدف اصلی، سعی داشته تا در زمینه­ی فروش هیدرازین هیدرات 55 درصد نیز تمام شرایط و حساسیت ­های لازم را اعمال کند.

از این ماده برای بسیاری از کاربردهای صنعتی از جمله تهیه کف پلیمر، کاتالیزر پلیمریزاسیون، سموم دفع آفات و گاز مورد استفاده در کیسه‌های هوا استفاده می‌شود. چندین داروی مهم بر پایه هیدرازین و مشتقات آن استوار است. هیدرازین همچنین در سوخت‌های مختلف راکت، در نیروگاه‌ها، در سنتز ارگانیک و در سلول‌های سوختی به عنوان یک جایگزین ایمن‌تر برای هیدروژن استفاده می‌شود. شرکت صنعت گستر خورنگان با تامین و فروش هیدرازین هیدرات 55 درصد می تواند به این نیاز صنایع پاسخ دهد و ما قصد داریم با فروش هیدرازین هیدرات 55 درصد نقشی هرچند کوچک در چرخه صنایع کشور عزیزمان داشته باشیم.

نحوه تولید هیدرازین هیدرات

هیدرازین در چند گام از استون، آمونیاک و هیدروژن ­پراکسید طی چرخه­ای موسوم به چرخه­ی Atofina-PCUK

به دست می‌آید. نخست استون و آمونیاک با هم واکنش می‌دهند تا ایمین به دست آید که با اکسید کردن آن به کمک هیدروژن پراکسید، اگزادیرین به دست می‌آید. این حلقه­ی سه عضوی که دارای کربن، اکسیژن و نیتروژن می‌باشد، از راه آمونیوکافت که دو اتم نیتروژن را به هم پیوند می‌دهد به هیدرازون دگرگون تبدیل می‌شود. هیدرازون با چند برابر استون واکنش داده و آذین به دست می‌آید که با آبکافتکردن آن می‌توان هیدرازین به دست آورد. در این گام استون دوباره آزاد می‌شود.

ویژگی­های هیدرازین هیدرات

یک ترکیب شیمیایی معدنی با فرمول N2H4 است که یک مایع بی‌رنگ، قابل اشتعال و سمی است و بویی مشابه بوی آمونیاک دارد. این ترکیب یک باز فعال بسیار واکنش‌پذیر است و دارای چگالی 1/1 گرم­ بر سانتی­متر مکعب و دمای ذوب 2 درجه‌ی سانتی گراد و دمای جوش 114 درجه‌ی سانتی گراد است. هیدرازینها به گروهی از مواد آلی اطلاق می شوند که با جایگزینی یک یا چند اتم هیدروژن در هیدرازین توسط یک گروه آلی حاصل می شوند.

کاربردهای هیدرازین هیدرات

به چند مورد از کاربردهای این ماده می پردازیم:

  • برای کاتالیزر واکنش های بسپارسازی(پلیمر کردن).
  • ساخت اسپاندکس(گونه‌ای از کاموای پلاستیکی) از فیبرها.
  • حذف اکسیژن در دیگ‌های بخار و جلوگیری از خوردگی لوله‌های دیگ بخار. در بویلر تا اکسیژن حل شده را کاهش وpH را کنترل می‌کند و در ساخت فم هم کاربردهایی دارد.
  • سوخت موشک(هیدرازین درجنگ جهانی دوم تحت خانواده مواد ب-اشتوف به عنوان سوخت موشک به کار رفت. در آن موشک هیدرات هیدرازین همراه با متانول به کار رفته بود.) و فرآورده‌های تنباکو
  • در ترکیب با سایر مواد شیمیایی به عنوان علف کش، حشره کش و قارچ کش عمل می­نماید. در کل از ترکیبات هیدرازین در دفع آفات مختلف کشاورزی استفاده می­گردد.

فروش هیدرازین هیدرات 55 درصد

فروش هیدرازین هیدرات 55 درصد توسط شرکت صنعت گستر خورنگان با بهترین کیفیت و برترین برندها انجام می شود. این شرکت سعی دارد تا با فروش هیدرازین هیدرات 55 درصد با کیفیت، گامی در راستای تامین نیاز و رضایت مشتریان عزیز به این گونه مواد شیمیایی بردارد.

فروش هیدرازین هیدرات 55 درصد

کاربردهای هیدرازین هیدرات

ویژگی­های هیدرازین هیدرات

نحوه تولید هیدرازین هیدرات

هیدرازین هیدرات چیست

تولید هیدرازین هیدرات

واردات هیدرازین هیدرات

هیدرازین  55 درصد

هیدرازین هیدرات 55 درصد

هیدرازین هیدرات چگونه تولید میشود