فروش ممبران 8 اینچ صنعتی وممبران دریایی 8 اینچ فیلمتک درقم | شرکت تصفیه آب بین‌المللی پدیده طلایی

 

گروه صنعتی پشتیبان صنعت آب با مدیریت طلایی و  رمضانی در سال ۱۳۸۶ فعالیت حرفه ای خود را در صنعت تصفیه آب گسترش داده و در طول سالهای اخیر صدها پروژه بزرگ در سراسر ایران عزیزمان و کشور های همسایه از جمله عراق ،عمان افغانستان .ترکیه ..داشته ایم
گروه فنی مهندسی پشتیبان صنعت آب با نام تجاری شرکت تصفیه آب بین المللی پدیده طلایی قوی و قدرتمند در تامین خدمات تصفیه آب و فاضلاب از قبیل فروش قطعات ساخت و پشتیبانی دستگاهای ابشیرین کن صنعتی در تمام ساعات شبانه روز در خدمت شما مشتریان عزیز هست .با شما بزرگ شدیم و در کنارتان هستیم.

 

ممبران 8 اینچ

تصفیه آب صنعتی به دلیل نیاز به حذف ناخالصی‌ها و املاح آب، استفاده از ممبران RO (Reverse Osmosis Membrane) یا همان ممبران اسمز معکوس امری بسیار متداول است و امروزه ممبران یکی از اصلی‌ترین و پرکاربردترین تجهیزات تصفیه آب صنعتی به شمار می‌رود. ممبران آب شیرین کن فقط به بعضی از مواد محلول در آب اجازه عبور می‌دهد و مانع عبور بسیاری از ناخالصی‌ها و املاح آب می‌شود. به دلیل کاربرد گسترده ممبران RO (مانند تصفیه آب‌های زیرزمینی، آب رودخانه‌ها، دریاچه‌ها و آب دریا)، ممبران تصفیه آب صنعتی در ظرفیت‌های متنوع و در دو نوع متداول ممبران لب شور و ممبران دریایی عرضه می‌شود. انتخاب نوع ممبران اسمز معکوس در یک دستگاه آب شیرین کن به نوع آلاینده‌های موجود در آب، میزان آلودگی و نیز ظرفیت مدنظر برای تولید آب تصفیه شده بستگی دارد. ممبران تصفیه آب معمولا در دو سایز ممبران ۴ اینچ و ممبران ۸ اینچ ارائه می‌شود.

 

ممبران 8 اینچ

ممبران 8 اینچ فیلمتک آمریکایی

ممبران دریایی 8 اینچ فیلمتک filmtec

ممبران 8 اینچ دریایی

قیمت خرید ممبران 8 اینچ

ساخت وفروش ممبران صنعتی