فروش محصولات اتوماسیون صنعتی

تا به حال فکر کرده اید، اما تاریخچه لوازم برقی اتوماسیون صنعتی چیست و چه تغییراتی در دنیای تکنولوژی انجام داده است؟ فروش محصولات اتوماسیون صنعتی چه تاثیری بر فرایند تولید و ارائه خدمات صنعتی دارد؟محصولات اتوماسیون صنعتی در صنعت تولید سیستم های هیدرولیک و پنوماتیک و روباط های مدرن تکامل یافته است. بیشتر اهداف این دستگاه ها، افزایش سرعت تولید و کاهش هزینه نیروی کار است. در همین راستا تولید محصولات با کیفیت و کاهش هزینه های تولید در دستور کار قرار گرفت.

تاریخچه محصولات اتوماسیون صنعتی

از سال 1930، ژاپن رهبر اصلی فروش محصولات اتوماسیون صنعتی بود. شرکتی در ژاپن برای اولین بار نخستین میکرو سوئیچ، رله حفاظتی و تایمر الکتریکی را ایجاد کرد و بر زبان خاص و عام افتاد. در پی آن، بقیه جهان جذب این فرایند شده و استفاده از محصولات اتوماسیون صنعتی را در اولویت قرار دادند.

پس از سرو صداهایی که این دستگاه های صنعتی در دنیا راه انداخت؛ بین سالهای 1939 و 1945 در جنگ جهانی دوم، اتوماسیون صنعتی بسیاری در هواپیماهای جنگنده، تولید صنایع دستی، کارخانه ها، کشتی های جنگی و مخازن مورد استفاده قرار گرفت و دنیا را دستخوش تغییراتی کرد.

اما ژاپن به کار خود ادامه داد و برنامه های جدیدی برای این صنعت نوشت. از این رو، ژاپن به رهبری اتوماسیون صنعتی در جهان تبدیل شد.

اکنون کارخانه های خودروسازی در دنیا به نام های هوندا، تویوتا و نیسان از باکیفیت ترین دستگاه اتوماسیون صنعتی استفاده کرده و پرفروش ترین اتومبیل های را به فروش می رسانند.

شرکت تکنو زیمنس نمایندگی اصلی محصولات اتوماسیون صنعتی

شرکت تکنو زیمنس یکی از معروف ترین شرکت های ایران در زمینه فروش محصولات اتوماسیون صنعتی، قصد دارد بهترین دستگاه های اتوماسیون در دنیا را به شما عزیزان ارائه دهد.

مجموعه ما، بهترین دستگاه های زیمنس را در انواع مختلف را به شما فروخته تا بتوانید در سیستم و صنایعی مانند صنایع پلاستیک، بسته بندی، مواد غذایی، صنعت خودرو، مهندسی مکانیک، صنعت آشامیدنی و مهندسی کلی کارخانجات مورد استفاده قرار دهید و بهترین خدمات را به مشتری ها ارائه کنید. نکته قابل تامل در مورد این دستگاه ها کیفیت و صرفه جویی در زمان و هزینه شماست.

فروش محصولات اتوماسیون صنعتی

تاریخچه محصولات اتوماسیون صنعتی

شرکت تکنو زیمنس نمایندگی اصلی محصولات اتوماسیون صنعتی

دستگاه های اتوماسیون صنعتی