فروش ماشین آلات صنایع غدایی

شاید کمتر کسی وقتی که از یک ماده خوراکی یا شیمیایی استفاده می کند ، به این فکر بیافتد که این مواد چگونه ساخته شده اند ؟ چه پروسه ای را طی کرده اند و توسط چه دستگاه هایی تولید شده اند ؟ ما در این متن شما را با ماشین آلات صنایع غذایی و شیمیایی شرکت پارس کندری آشنا خواهیم کرد .

شرکت پارس کندری سال هاست که اقدام به ساخت و  فروش ماشین آلات صنایع غدایی  می پردازد ؛ این بار شرکت پس از ساخت ماشین آلات صنایع غذایی اقدام به فروش ماشین آلات صنایع غدایی کرده است . این ماشین آلات در اندازه ها و ظرفیت های متفاوت و البته  دلخواه شما وجود دارند و ساخته شده اند و آماده بکار گیری در خط تولید شما هستند .

هم چنین شرکت پارس کندری علاوه بر فروش ماشین آلات صنایع غذایی اقدام به ساخت نوع دیگری از ماشین آلات کرده که این دستگاه ها  ماشین آلات شیمیایی نام دارند ؛ جهت استفاده در تولید مواد شیمیایی و … و شما صاحبان تولید و کارخانه ها ، می توانید به وسیله این ماشین آلات با کیفیت و دارای استاندارد های بین المللی ، با خیال راحت تولید مواد شیمیایی را در خط تولید کارخانه خود به راه بیاندازید ؛ بدون این که نگران باشید این دستگاه ها به زودی فرسایش خواهند یافت یا عمر کمی خواهند داشت ؛ با وجود این دستگاه ها ، یعنی ماشین آلات صنایع غذایی و هم چنین ماشین آلات شیمیایی شرکت پارس کندری ، شما دیگر مجبور نیستید دائما در حال تعمیر یا تعویض ماشین آلات کارخانه خود باشید

خصوصیات ماشین آلات صنایع غذایی و شیمیایی

ماشین آلات صنایع غذایی و شیمیایی از قطعات بسیار محکم و با کیفت و استاندارد تعبیه و ساخته شده اند  و شما با تهیه این ماشین آلات خواهید دید که خط تولید شما چه سرعتی خواهد گرفت و کسب و کار شما تا چه اندازه رونق خواهد یافت .

همچنین شرکت پارس کندری علاوه بر تولید ماشین آلات صنایع غذایی و شیمیایی در ساخت انواع بسیاری از دستگاه ها و مخزن های عظیم فعالیت دارد که این دستگاه ها عبارتند از : مخازن تحت خلاء ، مخازن استیل ، مخزن های بزرگ حمل  شیر  ، مخزن شکلات ، مخزن ذخیره روغن ، مخزن آب و … .

ماشین آلات صنایع غذایی  تولید شده در شرکت پارس کندری خود در چند دسته طبقه بندی می شوند که این دسته ها عبارتند از : ماشین آلات عمل آوری مواد غذایی ، ماشین آلات بسته بندی مواد غذایی ، ماشین آلات پر کن مواد غذایی ، ماشین آلات حمل مواد غذایی ، ماشین آلات ذخیره مواد غذایی و… ؛ همچنین شرکت علاوه بر تولید این ماشین آلات سنگین و عظیم اقدام به تولید قطعات و بخش های جانبی دستگاه ها نیز کرده است ، تا در مواقع لزوم ، صاحبان خط تولید به دنبال یافتن این قطعات ، دچار زحمت نشوند واز خود شرکت سازنده دستگاه ها ،این قطعات را تهیه کنند  .

شرکت پارس کندری بیش از سی سال است که در زمینه تولید مخازن بزرگ مواد غذایی ، شیمیایی ، دارویی و … فعالیت دارد و هم چنین اقدام به فروش و صادر کردن این دستگاه ها به کشور های عضو اتحادیه اروپا کرده است .

فروش ماشین آلات صنایع غدایی

خصوصیات ماشین آلات صنایع غذایی و شیمیایی

تعمیر و بازسازی خط تولید

ساخت ماشین آلات شیمیایی در تهران

ساخت مخازن استیل

سازنده ماشین آلات صنعتی

فروش ماشین آلات صنایع غذایی

نصب و راه اندازی خط تولید