فروش قطعات استوک کوماتسو

شرکت سنگین مکانیک جنوب؛ با حسن شهرت و تجربه ی بسیار زیادی که در عرضه و فروش قطعات ماشین آلات کوماتسو ، دارد یکی از شناخته شده ترین مجموعه های بسیار فعال و معتبر در حوزه ی فروش قطعات استوک کوماتسو، این شرکت ژاپنی سازنده ی ماشین آلات سنگین راه سازی و صنعتی و همینطور سیستم های بسیار مرغوب دیگر از جمله پیکور های بسیار با کیفیت، چکش های مدرن و تقریبا تمام ابزار آلات صنعتی درجه یک ژاپنی ، در کشور است .

این مجموعه که تجربه ای وزین را با خود به یدک می کشد، از معدود مجموعه هایی است که در سالیان اخیر، که کشور به علت تحریم های اقتصادی و وارداتی، توان وارد نمودن قطعات اصلی و نو و دست اول شرکت عظیم کوماتسو را ندارد، توانسته با اعتبار بسیار زیادی که در این حوزه دارد ، یکی از بزرگ ترین مجموعه های قطعات کوماتسو را گرد آوری نماید و با فروش قطعات استوک کوماتسو به صنعتگران کشور، کمک شایانی به صنعت کشور ، در سال های اخیر نماید .

علت محبوبیت ماشین آلات کوماتسو و اهمیت فروش قطعات استوک کوماتسو در زمان فعلی :

شرکت کوماتسوی ژاپن یکی از معدود شرکت های طراحی و ساخت و فروش انواع ماشین آلات و ابزار آلات صنعتی بسیار مدرن، در کل جهان به حساب می آید . این شرکت بسیار معروف و مشهور ، برخی از ماشین آلات خود را از زمان قدیم، با گرفتن هزینه ی لایسنس تولید آنها در ایران، به ایران واگذار کرده است ، و برخی از دستگاه ها و ماشین آلات این شرکت طبق این تفاهم نامه ، از پیش از انقلاب  در ایران تولید می شده و به نوعی کوماتسو یکی از پلتفرم های اصلی شاکله ی ماشین آلات صنعتی ایران است .

البته نباید از این غافل شد که نه تنها ایران ، بلکه بسیاری از کشورهای جهان به علت مرغوبیت بالای سیستم های کوماتسو، از محصولات این شرکت استقبال بسیار زیادی کرده اند .

اما طی سال های اخیر و با تحریم های اقتصادی که در کشور به وجود آمده فروش قطعات استوک کوماتسو، هم به امری تقریبا نایاب و کمیاب تبدیل شده است و هم اینکه برخی از افراد سودجو، با ارائه ی قطعات نامرغوب ، فروش قطعات استوک کوماتسو در کشور را ، برای کارفرمایان و پیمانکاران، هم هزینه بر کرده اند و هم با فروش قطعات استوک کوماتسو نامرغوب، که عمر زیادی از آنها گذشته اشت، صنعت کشور را دچار اختلال کرده اند .

شرکت سنگین مکانیک جنوب ، یکی از مطمئن ترین مجموعه های فروش قطعات استوک کوماتسو :

فروش قطعات استوک کوماتسو در مجموعه ما، همواره با ضمانت اصل بودن و مرغوب بودن صورت گرفته است و به همین علت است که مشتریان ما استقبال بی نظیری از فروش قطعات کوماتسو از جانب مجموعه نموده اند .

به عنوان یکی از شرکت های خدوم صنعتی کشور ، به شما عزیزان توصیه می کنیم که فروش قطعات کوماتسو را، تنها از طریق فروشندگان معتبر، تهیه نمایید . چرا که در صورت خرید قطعات استوک کوماتسو از جانب برخی سودجویان، که قطعات تقریبا تقلبی و با راندمان کار بسیار پایین را به بازار، روانه کرده اند، تهیه قطعات کوماتسو به امری مشکل بدل شده است و فروش قطعات کوماتسو ، را با نیرنگ ها و حیله هایی که این دلالان در فروش قطعات استوک کوماتسو به کار می برند، به موضوعی بغرنج تبدیل نموده است .

فروش قطعات استوک کوماتسو

سنگین مکانیک جنوب

فروش قطعات استوک کوماتسو