فروش ست مهر و موم

‎ساخت انواع مهر موم هاي لاكچري و فانتزي در سريعترين زمان ممكن و ظرافت فوق حرفه اي
مهر موم با كيفت و متريال درجه يك در ٢ سايز ٢٥-٣٠ ميليمتر
——————————————————
مناسب براي بسته بندي هاي خاص و نامه هاي خاص نامه هاي محرمانه و لاكچري قابل اجرا و سفارش به صورت بيضي و مربع و مستطيل
——————————————————
ثبت لوگو و طرح دلخواه شما
هر شخص و هر برندي بايد يك مهر خاص داشته باشه
——————————————————
ثبت سفارش و اطلاع از قيمت واتس آپ و دايركت در خدمت
دوستان هستم
——————————————————
@Laser.engraving21  @Laser_hak
‏‎حكاكي حاج منصور با مديريت
( سهيل شاهسون )
٠٩١٢١٣٠٥١٩٦-٦٦٨٠٤٦٨٤-٠٢١
مجموعه ما در ساعات كاري پاسخگوي سوالات به صورت آنلاين و تلفني هستيم
—————————————————
‏‎ست كامل مهر و موم
١) مهر برنجي با طرح دلخواه شما
٢) دسته چوبي
٣) موم رنگ ٢ عدد
٤) قاشقك
٥) شمع وارمر

در مجموعه حکاکی حاج منصور فروش ست مهر و موم در انواع مختلف و با قیمت های متنوع صورت می گیرد. ست مهر و موم می تواند یک هدیه بسیار لوکس و زیبا برای مخاطب شما باشد و هر کسی را غافلگیر می کند. مجموعه حکاکی حاج منصور با تولید انواع ست مهر و موم در رنگ های مختلف، کیفیت های متنوع و قیمت های متفاوت، توانسته تا نیاز تمامی افراد را برطرف سازد به آن ها یک پک هدیه بی نظیر پیشنهاد دهد. در فروش ست مهر و موم شما یک جعبه بسیار لوکس با طراحی بی نظیر و بعضاً با طراحی سفارشی را می توانید تهیه کنید. محتویات جعبه شامل موم های لوکس قاشقک ذوب کننده موم، مهر حکاکی شده با طرح دلخواه شما و شمع های کوچک می باشد که برای حرارت دادن به قاشقک مورد استفاده قرار می گیرند. اگر شما خانوم هستید و نمی دانید برای همسر خود چه هدیه ای تهیه کنید یا اینکه بسیاری از هدایا را برای او تهیه کرده ‌اید و به دنبال انتخاب یک هدیه ی غیر منتظره برای غافلگیر کردن مخاطبتان می باشید. ما به شما ست مهر و موم مجموعه حاج منصور را پیشنهاد می کنیم. مجموعه حاج منصور با فروش ست مهر و موم و با استفاده از دستگاه های پیشرفته توانسته است تا بهترین حکاکی ها را بر روی مواد مختلف به بهترین نحو و با ظرافت بسیار بالا انجام دهد تا شما بتوانید یک هدیه ی هنری، دقیق، ظریف، لوکس، نفیس و بسیار متفاوت را به مخاطب خود هدیه دهید

چگونگی ساخت مهر و فروش ست مهر و موم:

فرایند ساخت مهر اصلاً کار سختی نیست اما نیاز به هنر و ظرافت خاصی دارد و خیلی از قسمت ‌های انجام این کار هنری نیازمند ابزار آلات پیشرفته است. این ابزار آلات با حکاکی عمیق در انواع مواد می‌ توانند آثار هنری شما را جاودانه کنند. مجموعه حکاکی حاج منصور با فروش ست مهر و موم و با دستگاه های لیزر عمیق روی تمام فلزات اعم از آلومینیوم، فولاد، برنج، مس و غیره می ‌تواند آثار هنری بی نظیری را خلق کند و تا ده ها سال شما را از داشتن هدیه ای بی نظیر بهره مند سازد. فرایند لیزر و حکاکی روی انواع مواد مختلف یک عمل بسیار تخصصی است که توسط ابزار آلات پیشرفته امروزی ممکن شده است؛ به طور مثال حکاکی روی چوب نباید منجر به سوختن آن شود؛ درحالیکه دستگاه های لیزر از دمای حرارت بسیار بالا برای لیزر مواد استفاده می کنند. تنظیم درجه لیزر و فاصله تیوپ لیزر از سطح مورد حکاکی قرار گرفته یک کار تخصصی است که توسط متخصصان موجود در مرکز حکاکی حاج منصور با دقت بسیار بالا و به درستی انجام می ‌شود و به همین خاطر است که فروش ست مهر و موم در این مجموعه بسیار رونق دارد. ست مهر و موم یک هدیه ی بسیار خاص است که نیازمند این مورد است تا خریداران نهایت دقت و ظرافت و کیفیت را در این محصول ببینند و مجموعه ما توانسته است این نیاز را مرتفع سازد.

محتویات جعبه هدیه مهر و موم و فروش ست مهر و موم:

محصولاتی که در جعبه هدیه ست مهر و موم موجود است. شامل: یک قاشقک، چند موم لوکس یا شیشه های پر از قرص های رنگی موم، چند شمع عطری برای داغ کردن قاشقک کوچک برای ذوب کردن موم و خود مهر فلزی می باشد. اکثر مهر هایی که تولید می ‌شوند برای فروش سر مهر از جنس فلز می باشد که دسته چوبی بلندی دارد برای اینکه شما به راحتی بتوانید آن را در دست تان نگه دارید. دسته چوبی تراش خورده و جلا داده شده به همراه سر مهر فلزی حکاکی شده، ظاهری بسیار زیبا را به این نوع مهر ها می بخشد. حکاکی که روی این نوع مهر ها انجام می شود بسیار خاص و با ظرافت خواهد بود و هیچ گونه آسیبی به آن در طول سالیان دراز نخواهد رسید. حکاکی که توسط دستگاه لیزر روی این نوع مهر ها انجام می شود، بسیار عمیق و دقیق بوده و طرح مشتری را با ظرافت هر چه تمام تر روی مهر حک می کند. خیلی از مشتری ها ترجیح می دهند که خودشان برای طرح مهر شان، نقشی را ارسال کنند اما مجموعه ما می تواند بنا به نظر مشتری برای او طراحی مورد نظر را نیز انجام دهد و در صورت مورد پسند واقع شدن توسط مشتریان، آن نقش را روی سطح مهر حک کند.

لیزر عمیق روی تمام فلزات اعم از آلومینیوم فولاد برنج مس