فروش بیگ بگ و جامبو

فروش بیگ بگ و جامبو به عنوان یکی از لوازم ضروری و مهم برای بسته بندی محصولات مورد توجه قرار می گیرد. مجموعه بسپار پیشه ورنا در زمینه فروش و عرضه جامبوبگ فعالیت می کند. شرکت بسپار پیشه ورنا از سابقه طولانی در زمینه فروش بیگ بگ و جامبو برخوردار است. فروش نایلون صنعتی از دیگر خدمات ارائه شده در بسپار پیشه ورنا است. تمام این خدمات در جهت رضایت مشتری انجام می شود. عرضه نایلون صنعتی در مجموعه بسپار پیشه ورنا با کیفیت اصلی و عالی انجام می گیرد.

فواید بهره مندی از فروش بیگ بگ و جامبو

بیگ بگ ها با حجم و اندازه های مختلف عرضه می شوند. فروش بیگ بگ و جامبو برای حمل وسایل و محصولات مختلف مدنظر قرار می گیرد. کیسه های بیگ بگ می تواند برای حمل 500 گرم تا 2000 کیلوگرم مورد استفاده باشد. به همین خاطر بیشتر مدیران و صاحبان شرکت تمایل دارند از فروش بیگ بگ و جامبو بهره مند شوند. کیسه های بیگ بگ می توانند برای حجمی برابر با 3 متر مکعب نیز کارایی داشته باشند. فروش و عرضه جامبوبگ برای حمل مواد پودری و خشک مورد استفاده است. بسیاری از افراد همواره به دنبال پیدا کردن کیسه مناسب برای حمل مواد پولکی، پودری و خشک هستند. با جامبوبگ می توان مواد جامد و خشک پودری را به راحتی حمل و جا به جا کرد. برای حمل کیسه های جامبوبگ از لیفتراک یا جرثقیل استفاده می شود. لیفتراک می تواند این کیسه ها را به سمت بالا حمل کند.فروش بیگ بگ و جامبو برای ذخیره سازی و انبارداری بسیار مورد توجه است. این کیسه ها می توانند برای ذخیره سازی مواد مختلف کارایی داشته باشند. فروش بیگ بگ و جامبو در قیمت مناسبی انجام می شود. در واقع این کیسه ها منعطف می تواند گزینه بسیار مناسبی به جای سایر تجهیزات بسته بندی باشد.

بسته بندی اصولی با جامبوبگ

کمتر اتفاق می افتد که این کیسه ها در حین حمل دچار پارگی شوند. مواد فله ای برای بسته بندی نیاز به تجهیزات استاندارد دارند. قطعاً برای بسته بندی های خشک نمی توان از هر نوع تجهیزاتی کمک گرفت. برای انتخاب تجهیزات مناسب باید نکات مهم و استاندارد حمل مواد غذایی را مدنظر قرار داد. فروش بیگ بگ و جامبو می تواند برای حمل برنج مورد توجه باشد. این کیسه ها متناسب با میزان بار هماهنگ می گردند. این موضوع به خاصیت کشسانی جامبوبگ مربوط می گردد. تمام این ویژگی ها می تواند حمل آسان و بدون دردسر بار را در کارخانه، کارگاه، انبار مواد غذایی، آشپزخانه های مختلف و فروشگاه مواد غذایی فراهم آورد. بیشتر صاحبان فروشگاه و انبار از بسته بندی نامناسب مواد غذایی گله مند هستند. فروش بیگ بگ و جامبو توانسته تا حد زیادی بسته بندی استاندارد را در مکان های مختلف فراهم آورد و از رطوبت زدگی، کثیفی و … کیسه مواد غذایی جلوگیری نماید.

کاربرد جامبو

از جامبوبگ می توان برای حمل دارو، مواد غذایی، مواد معدنی، کود شیمیایی، عناصر و مواد شیمیایی، سیمان، محصولات فله ای و … کمک گرفت. تمام افراد در حین حمل مواد مختلف بهایمنی بسته بندی فکر می کنند. برای بسته بندی ایمن باید از فروش بیگ بگ و جامبو بهره مند شد. فروش بیگ بگ و جامبو از نظر استحکام و جنس با هم تفاوت دارند. برخی از این کیسه های جامبو با پارچه های بدون لمینت و برخی با پارچه های لمینت دار عرضه می شوند. لایه نایلون درونی جامبو می تواند برای استحکام بیگ بگ مورد توجه قرار بگیرد.

فروش نایلون صنعتی

 در حال حاضر بهره مندی از فروش نایلون صنعتی رواج بسیاری پیدا کرده است. قیمت نایلون صنعتی بسیار مناسب بوده و همین موضوع باعث شده تا افراد بسیاری برای حمل مواد مختلف از نایلون صنعتی بهره مند شوند. همان طور که از نامش پیداست نایلون صنعتی به روش صنعتی تولید شده و برای مصارف صنعتی و ساختمانی کارایی دارد. از نایلون صنعتی برای حمل موادشیمیایی، کود کشاورزی، خاک، متریال کارگاه و کارخانه، مصالح ساختمانی و … استفاده می شود. عرضه نایلون صنعتی با استحکام قابل توجهی انجام می شود. این نایلون ها می توانند وزن سنگین و بار زیاد را تحمل کنند. فروش بیگ بگ و جامبو تنوع زیادی در مصرف دارد.

فروش و عرضه جامبوبگ

فروش نایلون صنعتی

عرضه نایلون صنعتی

قیمت نایلون صنعتی