فروش انواع ماینر

دستگاه های مایونز
تولید بیت کویت
فروش انواع دستگاه های ماینر و تابلو برق
m20
m21s
t17
t2tz
t1
m2v2
t3
E10.1
کلیه دستگاه ها موجود است ارزان تر از همه جا
نصب و راه اندازی و پشتیبانی و تجهیزات جانبی
فروش باکس ،ماینر و تابلو برق و فوم های سایلنت اکاستیک

آیا این روز ها در دنیای دیجیتال شما هم از کسانی هستید که اسم ماینر را شنیده اید؟ اگر این اسم را شنیده اید و قصد تحقیق و مطالعه درباره این موضوع و اصل و چیستی این دستگاه دارید ما را دنبال کنید زیرا ما در این قصد داریم شما را با این اصل و پدیده آشنا کنیم و سپس مجموعه ماینر برای یاری و کمک به شما آماده است.

ارز دیجیتال

ابتدا لازم است اگرچه مختصر و کوتاه اما با ارز دیجیتال آشنا شوید.

ارز دیجیتال نوع خاصی از پول دیجیتال است که پایه بر علم رمزنگاری دارد و نام دیگر آن نیز رمز ارز و یا به لاتین  Cryptocurrency است و شاید لازم و جذاب است بدانید که ارزهای دیجیتال ماهیتی غیر ممرکز دارند در واقع یعنی هیچ نهاد، گروه یا سازمانی آنرا کنترل نمی کند و در انتقال ارز های دیجیتال به افراد دیگر کاملا بدون واسطه یعنی حتی بدون واسطه ای به نام حساب بانکی و… می توانید عمل کنید و انتقال را صورت دهید.

فعالان این زمینه کاملا با این موضوع آشنا هستند که در کنار تمام مزایایی که ارز های دیجیتال و این حرفه دارند تراکنش های این زمینه کاملا غیر قابل برگشت و برگشت ناپذیر می باشند و در واقع اگر به اشتباه تراکنشی را صورت دهید تنها راه بازگشت این تراکنش رضایت شخصی فرد مقابل و بازگشت دادن این تراکنش توسط خود شخص است.

ماینر چیست؟

حال که تا حدودی با ارز های دیجیتال آشنا شدید به بخش اصلی موضوع خود می پردازیم.

امروز و اینجا قصد داریم شما را با ماینر آشنا کنیم تا بتوانید با پرداخت هزینه مناسب و به اندازه، برای خود با دانش نسبت به این موضوع دستگاه مناسبی را خریداری کنید و استفاده کنید.

ماینر دستگاهی است شامل یک مدار مجتمع مشخص و معین برای کاربری مشخص، معین و خاص در واقع این دستگاه در انواع خود برای استخراج نوع خاصی از ارز دیجیتال ساخته و پرداخته می شود برای مثال یک ماینر بی کوین( از انواع ارزهای دیجیتال که در قسمت قبل به توضیح آن پرداختیم) تنها توانایی استخراج بیت کوین را دارد.

دستگاه های ماینر و یا دستگاه های خانگی؟

اگر درذهن خود و یا در جامعه کاری و یا حتی در تحقیقات خود در مورد این دستگاه با این سوال مواجه شدید که دستگاه ماینر در این حرفه بهتر است و یا استفاده از cpu معمولی روی دستگاه ها جالب است بدانید در ابتدا و قبل از گسترش این کار به این صورت از cpu های معمولی استفاده می شد و آن زمان بسیار مناسب بود اما با گذشت سالیان و گسترش کار دیگر استفاده از آن با توجه به مشکلات و هزینه هایی که بوجود می آورد برای کارکنان نه تنها سودآور نبود بلکه مناسب و به صرفه نیز نبود از همین رو به سمت ماینر ها و شروع کار با این دستگاه ها آمدند.

چگونه برای خود دستگاه ماینر تهیه کنیم؟

تا اینجا با این اطلاعاتی که بدست آوردید اگر قصد دارید که این دستگاه را خریداری کنید بدانید مجموعه ما برای فروش ماینر آن هم بصورت کاملا مطمئن به شما آماده است.

فروش انواع ماینر

ارز دیجیتال

استخراج بیت کوین

فایر ماینینگ استخراج ارز دیجیتال

ماینر چیست؟

ماینینگ