فروش انواع ماشین آلات فرمینگ

مجموعه ایران فرمینگ، بهترین سازنده انواع ماشین آلات فرمینگ در ایران، با مشاوره توسط کارشناسان مجرب و پرسنل حرفه ای در این زمینه، آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد. ساخت انواع ماشین آلات فرمینگ در این مجموعه با دستگاه های پیشرفته و زیر نظر متخصصان خبره انجام می شود. فروش انواع ماشین آلات فرمینگ، مانند فرمینگ سینوسی، فرمینگ شادولاین، فرمینگ عرشه فولادی و… در مجموعه ایران فرمینگ با بهترین قیمت، کیفیت بالا، مطابق با استانداردهای ملی و همچنین به صورت حضوری و غیر حضوری و ثبت سفارش امکان پذیر است. در واقع ورق های فولادی با استفاده از انواع عملیات فرمینگ و ماشین آلات فرمینگ، فرم می گیرند. این عملیات بر روی انواع ورق های فلزی مانند ورق های گالوانیزه، استیل، آلومینیوم و… قابل اجرا است. ساخت انواع ماشین آلات فرمینگ به منظور فرم دهی شیت یا ورق بر روی شافت هایی به وسیله یاتاقان ها یا دروازه هایی مهار شده انجام می شود و با این عملیات ورق ها فرم می گیرند.

ساخت و فروش ماشین آلات فرمینگ

در مجموعه ایران فرمینگ، ساخت انواع ماشین آلات فرمینگ برای ورق های مختلف با اشکال متفاوت انجام می شود. دستگاه های فرمینگ ذوزنقه، سینوسی، شادولاین، سینوسی ریز و عرشه فولادی در ابعاد در این مجموعه طراحی و ساخته می شوند. دستگاه فرمینگ سینوسی؛ یکی از قدیمی ترین فرم هایی که برای ورق های فلزی از آن استفاده می شود، کرکره سینوسی می باشد. در این نوع دستگاه، ورق ها به صورت موج دار ساخته می شوند و در سقف شیروانی و یا سقف های کاذب مورد استفاده قرار می گیرند. ساخت انواع ماشین آلات فرمینگ طرح سینوسی به منظور ساخت ورق های گالوانیزه رنگی و گالوانیزه ساده و بدون رنگ انجام می شود. دستگاه های فرمینگ ساخت مجموعه ایران فرمینگ، دارای طول 8 متر بوده و قابل حمل با تریلی می باشد.  دستگاه فرمینگ ذوزنقه؛ در فروش انواع ماشین آلات فرمینگ، دستگاه هایی با شکل دهی ذوزنقه در بازار موجود هستند که در عرض ورق مورد نظر، موج های مربع شکلی به وجود می آورد. ورق تولید شده با این دستگاه دارای مقاومت بالایی نسبت به انواع دیگر ورق ها است. دستگاه های فرمینگ ذوزنقه تولید شرکت ایران فرمینگ، دارای ابعادی با طول 10 متر و عرض 70/1 می باشد و به منظور تولید ورق هایی رولی با عرض 1000 و 1250 سانتیمتر ساخته می شوند. دستگاه فرمینگ سینوسی ریز؛ به وسیله این دستگاه ورق هایی از جنس فلز گالوانیزه و… ساخته می شوند که دارای کرکره هایی هستند و دنده های کرکره ای آن نزدیک به هم و ریزتر از نوع سینوسی ساده است. از این نوع ورق نیز برای پوشش دهی سقف شیروانی برای مکان های مختلف مانند کارگاه ها استفاده می شود. دستگاه سینوسی ریز ساخته شده توسط ایران فرمینگ، دارای ظرافت و حساسیت بیشتری نسبت به سایر دستگاه ها است. در این دستگاه تنها می توان رول های عرض یک متر را به صورت دنده ریز طراحی کرد. همچنین از ویژگی های این دستگاه فرمینگ، دارا بودن 22 دروازه طولی همراه با ورق 65 میلیمتر می باشد. دستگاه فرمینگ عرشه فولادی؛ شرکت ایران فرمینگ سازنده جدیدترین دستگاه های فرمینگ با طرح ورق عرشه فولادی می باشد. از ویژگی های مهم این نوع دستگاه، تولید ورق هایی با برجستگی و آج است که به آن نک می گویند. در واقع این آج ها بین ورق و بتن سقف مورد نظر قرار می گیرند. میزان برجستگی ها بستگی به نوع سفارش خریدار دارد. دستگاه فرمینگ شادولاین؛ ساخت انواع ماشین آلات فرمینگ به روش شادولاین در مجموعه ایران فرمینگ با بالاترین کیفیت و بازدهی زیاد انجام می شود. این طرح شبیه ذوزنقه بوده و از طرح های موجدار و زیبا می باشد. استفاده از این نوع ورق ها برای سقف ساختمان، سقف و دیواره سوله ها، ساخت خانه های پیش ساخته و… بسیار کاربردی بوده و طرفداران زیادی دارد. دستگاه تولید کننده طرح شادولاین دارای 11 دروازه یا یاتاقان به همراه شفت اصلی ترانس می باشد.

مزایای استفاده و ساخت انواع ماشین آلات فرمینگ

ساخت و فروش ماشین آلات فرمینگ دارای مزایای زیادی نسبت به روش های قدیمی ساخت انواع ورق است که باعث شده تا مورد استقبال بسیاری قرار گرفت. انجام روش هایی مانند پرس برک، نورد، خم کن و… و تولید انواع ورق با استفاده از انواع ماشین آلات فرمینگ با سرعت زیادی انجام می شود. همچنین محصولات و ورق های تولیدی با این دستگاه ها به صورت کاملا یکنواخت و با کیفیت بوده و نیاز به اپراتور مستقیم نیز ندارد. به همین دلیل هزینه های مربوط به استخدام نیرو نیز کاهش می یابد. بنابراین ساخت انواع ماشین آلات فرمینگ بسیار پر سود بوده و کاربرد فراوانی دارد.انجام و تولید ورق با ماشین آلات فرمینگ با دو روش سرد و گرم انجام می شود. ورق هایی که دارای ضخامت پایین هستند با استفاده از روش سرد و ورق های ضخامت بالا با روش گرم تولید می شوند.

ساخت انواع ماشین آلات فرمینگ

بهترین سازنده انواع ماشین آلات فرمینگ

ساخت و فروش ماشین آلات فرمینگ