فروش انواع صندلی های اداری

در میان وسایل اداری، صندلی اداری یکی از مهمترین وسایلی است که یک کارمند و یا فردی که کار دفتری انجام می دهد باید به آن توجه خاصی داشته باشد. چرا که ساعات زیادی را روی آن سپری کرده و باید از ویژگی ها و استاندارد آن اطمینان داشته باشد. برای فروش انواع صندلی های اداری باید به ویژگی های مختلف آن دقت کافی را داشت.

شرکت فراز دامان آرتین، یکی از شرکت های تولیدکننده انواع صندلی های اداری و مدیریتی و همچنین صندلی های ناهار خوری است. این شرکت با به کارگیری نیروی انسانی ماهر، سابقه ای بالا در تولید این نوع صندلی ها و اطمینان از کیفیت بالای تولیدات خود، آماده خدمت رسانی به مشتریان است.

یکی از مهمترین ویژگی های صندلی اداری، راحتی و انعطاف پذیری آن است. وقتی فردی بیشتر ساعت روز را قرار است روی این نوع از صندلی سپری کند، باید یک صندلی راحت و با کیفیت برای او فراهم شود. همچنین این نوع صندلی باید انعطاف پذیری مناسبی داشته باشد تا کیفیت عملکردهای اداری بالا رود.

همچنین از دیگر ویژگی هایی که برای فروش انواع صندلی های اداری مورد توجه است، تنظیم پذیر بودن و قابلیت چرخان بودن آن است. همه افراد قد یکسانی ندارند بنابراین باید با توجه به میزان کوتاه و بلندی قد و همچنین طرز نشستن خود، بتوانند صندلی را تنظیم کنند. چرخان بودن صندلی اداری نیز باعث می شود تا فرد در محیط کار بتواند راحت تر حرکت کند.

صندلی نامناسب برای کارمندان، به دلیل نشستن طولانی مدت بر روی آن، باعث آسیب به ستون فقرات و کمر و پهلو می شود.

فروش انواع صندلی های اداری و صندلی مدیریت

یکی از انواع صندلی های اداری که بسیار پرطرفدار است، صندلی مدیریت می باشد. این نوع صندلی نسبت به انواع دیگر، بزرگ و بلند هستند و نیاز به فضای بیشتری دارند. در واقع برای فروش صندلی مدیریت، بایستی به ظاهر و فرم این نوع صندلی توجه ویژه ای کرد.

این نوع صندلی می تواند در ظاهر فضای کار نیز تاثیر گذار باشد. برای مثال انتخاب صندلی مدیریت با طراحی خاص و گران به مراجعین نشان می دهد که کسب و کار مورد نظر خاص و لوکس است. بنابراین برای فروش صندلی مدیریت باید به سلیقه و شخصیت کاری خود و این که مدیر یک مجموعه نماینده و نشان دهنده تمام آن مجموعه است، دقت کنید.

یکی دیگر از صندلی هایی که در بازار فروش انواع صندلی های اداری تاثیر گذار است و می تواند به عنوان صندلی مدیریتی نیز استفاده شود، صندلی ارگونومیک است. این نوع صندلی برای نشستن طولانی مدت و برای کسانی که از درد ستون فقرات و کمر رنج می برند، بسیار مناسب است. صندلی را می توان با توجه به شیب زانوها، عمق و ارتفاع مناسب صندلی و پشتیبان کمر تنظیم کرد. این نوع نسبت به انواع دیگر صندلی ها قیمت بالاتری دارد.

صندلی های کنفرانسی نوعی دیگر از صندلی های اداری هستند که به آن صندلی هیئت مدیره نیز گفته می شود. این صندلی برای میزهای کنفرانس و جلسات مناسب بوده و قابلیت تنظیمات کمتری نسبت به انواع دیگر صندلی ها دارد. این به دلیل آن است که مدت زمان نشستن روی صندلی کنفرانسی بسیار کمتر از سایر صندلی های اداری می باشد.

صندلی اجرایی نوعی از صندلی ادارای است که دارای روکش چرم می باشد و در بازار فروش انواع صندلی های اداری بسیار گران تر از سایر صندلی ها می باشد. به همین دلیل اغلب به عنوان صندلی مدیریتی مورد استفاده قرار می گیرد.

نوع دیگری از صندلی اداری وجود دارد که به عنوان صندلی مش شناخته می شود. این نوع صندلی از پارچه های خالص ساخته شده و باعث گردش هوا در نشیمن و پشت صندلی شده و باعث گرمی و عرق کردن فرد نمی شود.

 

فروش انواع صندلی های اداری و انواع صندلی های ناهار خوری

علاوه بر فروش انواع صندلی های اداری، باید به انواع صندلی های ناهار خوری نیز دقت کرد. این نوع صندلی ها دارای اشکال، انواع و ساختارهای متفاوتی هستند. همچنین در انتخاب نوع صندلی ناهار خوری باید به سبک صندلی ها و متناسب بودن آن با محیط خانه و همچنین آشپزخانه دقت کرد.

انواع صندلی های ناهار خوری در محیط خانه معمولا میان نشیمن و آشپزخانه قرار می گیرد. بنابراین سبک و رنگ صندلی ها باید با محیط خانه و آشپزخانه متناسب باشد. همچنین صندلی ها می توانند با مبل های تک نفره در منزل هماهنگ باشند.

این نوع صندلی ها می توانند در جنس های مختلفی از قبیل، پلاستیکی، فلزی، چوبی و ام دی اف و همچنین در سبک های مدرن و کلاسیک تولید شوند.

برای خرید و انتخاب میز و صندلی ناهار خوری باید به استاندارد بودن ارتفاع میز نسبت به صندلی ها دقت کرد. همچنین صندلی ها باید طوری باشند که تمام اعضای خانواده برای صرف غذا روی آن احساس راحتی داشته باشند. میز و صندلی غذا خوری با توجه به ابعاد و فضای خانه مورد نظر، می توانند به صورت 4، 6، 8، 12 نفره و… تولید شوند.

 فروش انواع صندلی های اداری

فروش انواع صندلی های اداری و انواع صندلی های ناهار خوری

فروش انواع صندلی های اداری و صندلی مدیریت