فروش انواع سیم و کابل 

کابل ابزار دقیق در سیستم پردازش داده‌ها و کنترل پروسه کاربرد دارد و  در فضای باز و یا بصورت دفن در زمین نصب می شود.کابل ابزار دقیق در سیستم‌های دیجیتال و جهت ارتباط بین شیرهای برقی سلنوئیدی بیشتر مورد استفاده می شود.

ساتم الکتریک یک شرکت تولیدی و توزیعی انواع سیم و کابل ها می باشد. محصولات این شرکت در سه دسته فشار ضعیف ، فشار متوسط و فشار قوی است.

محصولات فشار ضعیف شامل کابل افشان، کابل مفتولی، کابل آلومینیومی، کابل سرب دار، کابل ابزار دقیق، کابل نسوز و کابل کواکسیال می باشد.

محصولات فشار متوسط عبارت است از کابل مسی و کابل آلومینیومی.

محصولات فشار قوی هم کابل مسی و آلومینیومی می باشد.

این شرکت آماده عقد قرارداد با انواع کارخانجات و شرکت ها می باشد. ساتم الکتریک با سابقه ای درخشان آماده توزیع انواع محصولات به سراسر ایران است.

کابل ابزار دقیق چیست و چه کارایی دارد؟

این کابل وسیله ای دقیق برای سیستم های دیجیتالی است کی می توان آن را در فضای باز و یا زیر زمین نصب کرد. این کابل به دلیل کیفیت عالی و کاربرد زیاد طرفداران زیادی را داراست.

شرکت ساتم الکتریک با به کارگیری کارشناسان و مهندسان حرفه ای و ماهر در این زمینه و همچنین توسط دستگاه های پیشرفته مشغول تولید انواع کابل و سیم می باشد.

مشتریان عزیز می توانند کالاهای مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش داده و تهیه نمایند. شرکت ساتم الکتریک محصولات خود را در سریع ترین زمان ممکن به سراسر ایران ارسال می نماید. انواع کابل های با کیفیت و استاندارد را از ساتم الکتریک تهیه نمایید. رضایت شما مشتری عزیز هدف اصلی ساتم الکتریک می باشد. برای تهیه کابل ابزار دقیق و انواع دیگر کابل ها ی فشار ضعیف و متوسط و قوی با ما همراه باشید.

فروش انواع سیم و کابل 

کابل ابزار دقیق چیست و چه کارایی دارد؟

انواع سیم و کابل 

کابل زره دار

کابل آلومینیوم

کابل ابزار دقیق  در سیستم های دیجیتال

کابل سربدار

کابل kv20

کابلهای افشان