فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی در بانه

قوانین و شرایط ارسال کالا:

1-خدمات پس از فروش
مشتریان بانه بیز ! در صورت تمایل شما میتوانید کالای مورد نظر خود را با دادن هزینه ای اضافی گارانتی شرکتی کنید برای این منظور باید حتما به صورت تلفنی همکاران فروشگاه بانه بیزرا مطلع کنید تا همراه با ارسال سفارش شما دفترچه گارانتی با مهر شرکتی ارسال گردد.
مشتری زمانی که کالا را سالم از پیک تحویل گرفت باید با شماره روی دفترچه گارانتی تماس بگیرد و نماینده شرکت گارانتی را مطلع کند که دفترچه توسط شرکت تایید وگارانتی شروع شود.(توجه: بابت نصب هزینه ای به شرکت گارانتی پرداخت نمی شود و کاملا رایگان است
-هزینه ی ایاب وذهاب دریافت میشود) در حال حاضر گارانتی برای ال ای دی ولباس شویی و ظرفشویی و کولر گازی انجام میگیرد.

2- شرایط برگشت کالا
در فروشگاه بانه بیز زمانی مشتری سفارش را سالم تحویل گرفت مبلغ کالا تسویه میشود. در صورتی که کالای سفارش داده شده مطابق با مشخصات داخل سایت و یا سفارش داده شده نبود ویا کالا معیوب باشد و یا مشکل فنی داشته باشد مشتری میتواند کالا را با هماهنگی بامدیریت فروشگاه برگشت بزند و مدیریت فروشگاه کالای سالم را مجدد برای وی ارسال می کند که در اینصورت هزینه ی برگشت و تعویض کالا به عهده ی فروشگاه خواهد بود .
3- روش های بازپرداخت وجه
در صورتی که مشتری کالایی را سفارش داده ولی ارسال انجام نگرفته باشد مشتری میتواند درخواست لغو سفارش کند و وجه واریزی به حساب مشتری برگشت داده میشود ولی اگر کالا ارسال شد و هزینه ارسال به پیک پرداخت شده باشد ،هزینه ارسال برای مشتری برگشت داه نخواهد شد.
توجه: در صورتی که مشتری کالا را سالم تحویل گرفت و مبلغ کالا را با پیک تسویه کرد و بعدا مشتری از خریدش پشیمان شد،امکان برگشت کالا و باز پرداخت وجه وجود ندارد

فروش یخچال و فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی، یخچال یکی از کالا های مهم و اساسی است که در همه ی خانه ها وجود دارد و عدم نبود آن باعث ایجاد مشکلات بزرگی در زندگی ها میشود.

اگر زوج در حال ازدواج باشید یکی از وسایل و لوازم خانگی که اولین لحظه به ذهن شما میرسد قطعا یخچال است که عدم نبود آن شما را دچار نگرانی هایی خواهد کرد.

دیگر نگران نباشید فروش یخچال و فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی با شماست.

فروش یخچال و فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی با هدفی بالا و کمک به خانواده های ایرانی پا به میدان گذاشته تا در این امر شما را یاری کند.

نکات کلیدی در مورد خرید یخچال

اگر زوج با سلیقه و حساسی در خرید هستید حتما در خرید یخچال باید به نکات مهم آن علاوه بر قیمت که ضروری و مهم است نیز توجه کرد مثل: میتوانید جدول مشخصات فنی مدل های گوناگون و مختلف را با هم مقایسه و بررسی کنید و به نکات مهم دیگر همچون  ظرفیت داخلی، میزان مصرف انرژی دستگاه، ابعاد یخچال و همچنین تعداد طبقات و کشوها توجه کرد که این عوامل میتواند شما را در یک انتخاب رضایت بخش کمک کند.

فروش یخچال و فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی چگونه است؟؟؟

 حال باید برای خرید یخچال به کجا مراجعه کرد؟؟؟

بله باید خرید را از جایی مناسب بدون هیچ واسطه ای خرید. پس باید چه کرد؟؟؟ برای اینکار میتوان از سایت اینترنتی بانه biz که بدون هیچ واسطه ای است و قیمت واقعی کالا را به مشتری می دهد استفاده کرد که تنها با چند کلیک میتوان دریافت کرد که در مورد آن و نیز روش آن سخن خواهیم گفت.

قیمت و انواع یخچال ها در سایت بانه biz (فروش یخچال و فروشگاه اینترنتی لوازم خانگییخچال ها بر اساس نوع و ویژگی های خود به دسته های مختلفی تقسیم می شوند.

یخچال ها دو گونه اند: یخچال معمولی و یخچال تمام فریزر

که یخچال های معمولی نیز انواع مختلفی همراه با فریزر یا بدون فریزر می باشد.

قیمت یخچال ها بسیار زیاد شده و خرید آن به قیمت اصلی کار مشکلی است اما سایت اینترنتی بانه biz (فروش یخچال و فروشگاه اینترنتی لوازم خانگیاین راه را حل کرده است و شما به راحتی خرید خود را انجام داده و این سایت اینترنتی با ارسال رایگان محصولات خود در 24 ساعت شما را از اطمینان کامل برخوردار می کند و نگرانی ها شما را از لحاظ قیمت و اطمینان اصالت کالا بر طرف می کند.

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی در بانه

پخش لوازم خانگی

خدمات پس از فروش کالا

معتبرترین فروشگاه لوازم خانگی