طراحی وساخت کابینت آشپزخانه در یزد | مجتمع کابینت آشپزخانه

مجتمع کابینت ماهان با ۲۰ سال تجربه ی کاری در طراحی، ساخت و اجرای انواع کابینت، کمد دیواری، تی وی وال و دکوراسیون داخلی در استان یزد و توابع می باشد.

۱- کابینت MDF : پر طرفدارترین نوع کابینت در بین اقشار مختلف جامعه با توجه به قیمت و تنوع رنگی آن می باشد. کابینتی با مغزی از جنس ورق MDF و روکش ملامینه می باشد.

تنوع رنگ در این نوع کابینت بسیار زیاد است.

۲- کابینت های گلاس: نوعی MDF است که با روکش PVC براق و با تنوع رنگی بالا ، یکی از پرکاربردترین جنس ها در بازار کابینت ایران شناخته شده است که دو نوع براق و مات دارد.

۳- کابینت ممبران: کابینت های ممبران از نظر زیبایی شناسی، بسیار پرکاربرد می باشند و از لحاظ جنس به دلیل چسب و روکش ضد آب مقاومت بالایی در برابر حرارت و رطوبت می تواند داشته باشد.

کلاسیک، نئو‌کلاسیک، مدرن

۴- کابینت نئو کلاسیک: ترکیبی از کابینت مدرن و کلاسیک می باشد که به دو صورت رنگ و روکش PVC قابل اجراست و از رنگ های ساده ی سرد و ملایم استفاده می شود.

۵- کابینت روکش چوب : این کابینت ظاهری شبیه به کابینت چوبی دارد اما با این تفاوت که روکش چوب نازک روی MDF خام پرس می شود و قیمت مناسب تری نسبت به کابینت چوبی دارد.

۶- کابینت انزو: متریال اصلی کابینت انزو ، ورق MDF است که به دو صورت روکش و رنگ قابل اجرا می باشد. این نوع سبک کابینت بیشتر به رنگ سفید اجرا شده که ضخامت آن می‌تواند تا ۴۸ میلی متر باشد.

۷- کابینت چوبی: لوکس ترین و مجلل ترین نوع کابینت می باشدو به دلیل استفاده از متریال طبیعی و هنر دست استاد کار ، بسیار جذاب و سلطنتی است و در صنعت کابینت از گذشته تا کنون مورد استقبال زیادی می باشد

مجموعه مجتمع کابینت ماهان با شرایط استثنایی در خدمت دوستداران کابینت های به روز ودکوراسیون داخلی میباشد

09133546384

کابینت MDF

کابینت های گلاس

کابینت ممبران

کابینت نئو کلاسیک

کابینت روکش چوب

کابینت انزو

کابینت چوبی

تولید و اجرای انواع کابینت در یزد

تولید کننده ی انواع کمد دیواری در یزد

طراحی و اجرای انواع کابینت های MDF در طرح و مدل های مختلف

طراحی و تولید کابینت های ممبران در یزد

طراحی و تولید کابینت های گلاس در یزد

طراحی و تولید کابینت چوب و روکش چوب در یزد

طراحی و تولید انزو در یزد

طراحی و تولید کابینت نئو کلاسیک در یزد

طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه در یزد

ساخت کابینت آشپزخانه در یزد

ساخت انواع دکوراسیون در یزد

ساخت انواع کابینت های به روز در یزد