طب سنتی در غرب تهران 

این کلینیک یکی از تخصصی ترین کلینیک های منطقه غرب تهران است. تمامی درمانگر ها افراد متخصص و دارای مدارک عالی تحصیلی هستند که می توانند به شما در درمان بیماری خود کمک کنند. در این کلینیک با استفاده از علم گیاهان دارویی بسیاری از بیماری ها بدون هیچ عوارض جانبی درمان می شوند. حجامت درمانی نیز یکی از روش های طب سنتی است که باعث تصفیه شدن خون و تمام اعضای بدن می گردد. با مراجعه به کلینیک سلطانیان تمام داروهای شیمیایی و عوارض جانبی آنها را فراموش کنید. برای تمام بیماری ها، درمانی در دامان طبیعت وجود دارد.

کلینیک طب سنتی و مزاج شناسی

بیشتر درمان های موجود در کلینیک طب سنتی بر اساس مزاج شناسی است. در طب سنتی بر این امر معتقد هستند که مزاج تمامی افراد با یکدیگر متفاوت است و دلیل بیشتر بیماری ها نداشتن اطلاع از مزاج است. برای هر مزاجی رژیم غذایی خاصی وجود دارد که با اصلاح تغذیه می توان به درمان بیماری پرداخت.

طب سنتی یک روش درمانی و پیشگیری است که ریشه در ایران قدیم و اسلام دارد. قبل از پیشرفت علم پزشکی، طبیبان ماهری در ایران زمین وجود داشتند که با استفاده از علم گیاه شناسی و غیره مشغول طبابت می شدند و در درمان بیماران خود نیز موفق بودند.

امروزه با پیشرفت سریع تکنولوژی و علم پزشکی روش های خوب و مناسبی برای درمان یافت شده، با وجود علم پزشکی باز هم طب سنتی کارایی خود را حفظ نموده است. بسیاری از افراد با به کارگیری این علم بدون استفاده از هیچ داروی شیمیایی درمان شده اند. اگر به دنبال یک درمان طبیعی هستید طب سنتی بهترین انتخاب خواهد بود.

طب سنتی در غرب تهران

کلینیک طب سنتی و مزاج شناسی

بهترین کلینیک طب سنتی

حجامت غرب تهران

طب سنتی در غرب تهران

ماساژ غرب تهرا ن