تعمیرات و فروش لوازم یدکی پرینتر

شرکت پرسا سیستم با سابق 10 ساله و بهره گیری از کادر متخصص و امکانات و تجهیزات پیشرفته نسبت به ارائه خدمات و عرضه محصولات (کامپیوتر ، پرینتر ، ماشینهای اداری) برای مشتریان اقدام به تشکیل گروه فروش و خدمات ویژه پس از فروش نموده است .

لذا شرکت این امکان را ایجاد می کند که در کمال سهولت ، وقت کم و اطمینان خاطر از خریدی مطمئن همراه با سرویس و خدمات پس از فروش برخوردار شوید

تیم تخصصی پرسا سیستم با ارائه کارت گارانتی و همچنین اعزام تعمیرکار در محل در خدمت شما می باشد.

استفاده از دستگاه پرینتر که یکی از تجهیزات جانبی کامپیوتر می باشد در بسیاری از مکان ها نظیر ادارات، مدارس، دانشگاه ها، شرکت ها و … رواج زیادی پیدا کرده است. این دستگاه پر کاربرد در انواع برندهای معتبر نظیر سونی، سامسونگ، اچ پی، کانن و …وجود دارد؛ که پس از مدتی استفاده نیازمند تعویض قطعات برای عملکرد بهتر می باشد. قطعات مصرفی پرینتر در بیشتر فروشگاه ها وجود دارد ولی قطعات دستگاه در شرکت های تعمیرات و فروش لوازم یدکی مخصوص پرینتر وجود دارد که در زیر بیشتر با نحوه فروش این لوازم آشنا می شویم.

چگونگی تعمیرات و فروش لوازم یدکی مخصوص پرینتر

تعمیرات و فروش لوازم یدکی مخصوص پرینتر برای انواع برندهای موجود در بازار امکان پذیر است و فروش قطعات با کیفیت عالی و اورجینال انجام می شود. شرکت پرسا سیستم یکی از تأمین کننده گان قطعات پرینتر می باشد. این شرکت که سال‌ها در زمینه عرضه ماشین های اداری فعالیت می کند مفتخر است تمامی لوازم جانبی انواع پرینترها نظیر لیزری، جوهر افشان و سوزنی را تأمین کند و برای تمامی خدمات خود گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می دهد.

تجربه چندین ساله شرکت پرسا سیستم به مشتریان این امکان را می دهد که قطعات یدکی و مواد مصرفی پرینترها و ماشین های اداری را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تهیه کنند و در صورت نیاز قطعه ی خراب شده را تعمیر کند.

چرا تعمیرات و فروش لوازم یدکی مخصوص پرینتر اهمیت دارد؟

تعمیرات و فروش لوازم یدکی مخصوص پرینتر از هر برندی که باشد از لحاظ عملکرد تفاوت چندانی ندارد و تفاوت تنها در کیفیت ساخت قطعات است. به طور کلی تعمیرات و فروش قطعات یدکی چاپگر به دو دسته لوازم مصرفی و قطعات یدکی تقسیم بندی می شود. لوازم یدکی مصرفی شامل کارتریج های لیزری و جوهر افشان، درام، تونر و چیپ می باشد و لوازم یدکی قطعاتی نظیر بلید، دکتر بلید، برد فرمتر، برد تغذیه، بوش، غلتک تحویل، فیلم فیوزینگ، فوم رولر، فیوزر، چرخ دنده، هیت المنت، هات رولر، لیزر اسکنر، مگنت، پیکاپ، پرس رولر، سپریشن پد و ترنیفور رولر می باشد.

آیا تعمیرات و فروش لوازم یدکی مخصوص پرینتر به صورت اینترنتی امکان پذیر است؟

امروزه بیشتر افراد به جای اتلاف وقت و گشتن به دنبال تعمیرات و فروش لوازم یدکی مخصوص پرینتر ترجیح می دهند در کوتاه‌ترین زمان، ساده ترین راه را امتحان کنند. فروشگاه های اینترنتی معتبری در زمینه فروش و تعمیر قطعات یدکی چاپگر فعالیت می کنند که با مراجعه به آن‌ها قطعه مورد نظر را با توجه به برند پرینتر خود انتخاب و خریداری کنید. خرید آنلاین این امکان را به شما می دهد تا با انواع لوازم با مشخصات و قیمت آن آشنا شوید و در نهایت اقدام به خرید کنید.

قیمت تعمیرات و فروش لوازم یدکی مخصوص پرینتر

پرینتر یکی از دستگاه هایی است که در بیشتر ادارات و سازمان ها ضروری می باشد و حتی ممکن است در یک سازمان از چندین دستگاه استفاده شود. قیمت تعمیرات و فروش لوازم یدکی مخصوص پرینتر با توجه به نوع قطعه و مصرفی بودن لوازم متفاوت است. لوازم مصرفی به دلیل استفاده مداوم تقریباً از قیمت مناسبی برخوردارند. اصل بودن قطعه و وارداتی بودن بیشتر قطعات نیز بر قیمت آن تأثیر می گذارد ولی چون قطعات اصل از گارانتی و طول عمر بیشتری برخوردارند و به دستگاه آسیبی وارد نمی کنند بهتر است قطعات اصلی را بر سایر قطعات ترجیح دهید.

تعمیرات و فروش لوازم یدکی پرینتر

اعزام تعمیرکار در محل

تعمیر پرینتر

لوازم جانبی پرینتر