تولیدکننده فیلتر هپا و فیلتر کیسه ای

شرکت پال تهویه البرز از سال 1388 با کادری مجرب از مهندسین و مشاورین ایرانی فعالیت خودرا در جهت بهبود هوابی تنفسی در مراکز بهداشتی وصنعتی آغاز کرد و تاکنون توانسته با بیش از صد مرکز بهداشتی و درمانی صنعتی و شیمیایی کشور همکاری کند .
ما مفتخریم به اینکه جزو معدود شرکتهای فعال در زمینه تولید فیلتر های صنعتی هستیم که از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز جهت ساخت و تست فیلتر های هوا استفاده می کنیم . از جمله دیگر تولیدات ما می توان به فیلتر های اسپیلت و فنکوئل نیز اشاره کرد. تولیدکننده فیلتر هپا و فیلتر کیسه‌ای در راستای نیاز شدید بازار وارد گود شده است؛ بازار صنایع مختلفی که از دستگاه‌هایی استفاده می‌کنند که با مکش هوا سروکار دارند و وقتی سخن از مکش هوا است وجود فیلتر هوا غیر قابل چشم پوشی می­باشد، فیلتر هوای که کارایی بالا داشته باشد.

 کارایی بالا برای یک فیلتر در چند جهت قابل‌بررسی است؛

  • یک فیلتر هوا کارا ازلحاظ فنی سطح مقطع خوبی برای فیلتراسیون و تصفیه هوا دارد.
  •  قابلیت جذب  ذرات بسیار ریز همراه هوا را دارد.
  •  درصد بالایی را جذب می‌کند.
  •  اجازه عبور هوا تصفیه‌شده را می‌دهد.

تمامی این مواردی که ذکر شد باید در هنگام خرید انواع  فیلتر هوا  موردبررسی قرار گیرد.

معرفی تولیدکننده فیلتر هپا و فیلتر کیسه‌ای اصل

تولیدکننده فیلتر هپا و فیلتر کیسه‌ای و همچنین فیلتر پلیتد زیادی در سایت‌های مختلف  به شما معرفی می­شوند و شما با انواع تولیدکنندگان و فروشندگان این سه نوع فیلتر مواجه هستید که هرکدام ادعای عرضه بهترین فیلتر کارا را برای شما دارند؛ اما دنیای تبلیغات چیزی نیست که بدون بررسی ادعاهای فروشندگان به شما کمک کند تصمیمات درستی اتخاذ کنید و برای دستگاه خود بهترین نمونه را تهیه نمایید.

اول‌ازهمه باید بگوییم هر سه نوع فیلتری که در بالا ذکر کردیم به‌شرط اینکه به‌صورت استاندارد و با دقت ساخته شوند، مواد اولیه خوبی برای آن‌ها تولیدکننده فیلتر هپا. فیلتر کیسه‌ای و فیلتر پلیتد در نظر گرفته باشد کارتان را  به بهترین نحو ممکن راه خواهد انداخت.

همه‌چیز به ساختار این سه نوع فیلتر بستگی دارد و به تولیدکننده فیلتر هپا و فیلتر کیسه‌ای و فیلتر پلیتد آن که باید کار خود را صادقانه و در بهترین کیفیت عرضه کند.

شما به‌عنوان فعال صنعتی و یا تولیدکننده وسایلی که به فیلتر هوا نیاز دارند یا فعال حوزه پزشکی و آزمایشگاهی با مقایسه درست انتخاب کنید؛ اگر برای شما کیفیت کارتان بسیار مهم باشد اول مقایسه کیفیت و بعد مقایسه قیمت‌ها تعیین‌کننده خواهد بود؛ بنابراین لطفاً با رعایت این اصول از بهترین تولیدکننده فیلتر هپا. فیلتر کیسه‌ای و فیلتر پلیتد حمایت کنید. هر خرید شما از بهترین تولیدکننده داخلی یعنی فروش بیشتر و روشن ماندن چراغ کارگاهی بیشتر و پربرکت شدن سفره هم‌وطنان بیشتر.

قرار نیست همیشه کالاهای خارجی بهترین باشند گاهی یک تولیدکننده داخلی باوجدان و باغیرت و اصیل می‌تواند  شمارا مجاب کند بهترین تولیدکننده فیلتر هپا و فیلتر کیسه‌ای و فیلتر پلیتد وطنی است.

بهترین تولیدکننده فیلتر هپا و فیلتر کیسه‌ای 

تولیدکننده فیلتر هپا و فیلتر کیسه‌ای  و فیلتر پلیتد سه نوع فیلتری هستند که ذرات ریز را هم برای  شما تصفیه می‌کنند. خالی از لطف نیست به عملکرد این سه نوع فیلتر اشاره‌ مختصری کنیم تا در هنگام خرید، محصولات  شرکت پال تهویه البرز را به‌راحتی با محصولات شرکت‌های دیگر مقایسه کنید.

  • فیلتر هپا یکی از بهترین‌های حوزه تصفیه هوا است  که از فایبرگلاس و پوشال و یا حصیر ساخته می‌شود، این فیلتر با توجه به سطح مقطعی که فراهم می‌کند ذرات میکرون با قطری کمتر از 0.3 میکرون را هم جذب ‌کند؛ اما هوا به‌خوبی عبور می‌نماید، این فیلتر نسبت به بقیه دیرتر مسدود می‌گردد.
  • تولیدکننده فیلتر هپا. فیلتر کیسه‌ای و فیلتر پلیتد فیلتر هوای کیسه‌ای را نیز باراندمان بالا وارد بازار می‌کند تا ذراتی با قطر حدود یک میکرون  را باراندمان پالایش 95درصد جذب کند.
  • در میان انواع فیلتر هوایی که شرکت پال تهویه البرز تولید می‌کند؛ فیلتر پلیتد یا پانل به‌عنوان پیش فیلتری است که باقدرت ربایش بالا برای آلاینده‌هایی مانند گردوغبار اتمسفر  به فیلترهای هپا و کیسه‌ای کمک می­کند عمر بیشتری کنند.

امید است چرخ شما همراه چرخ ما بچرخد و چراغ همه روشن باشد.

تولیدکننده فیلتر هپا و فیلتر کیسه ای

معرفی تولیدکننده فیلتر هپا و فیلتر کیسه‌ای اصل

کارایی بالا برای یک فیلتر در چند جهت قابل‌بررسی است

تولیدکننده فیلتر هپا

فیلتر کیسه ای