آسیاب پلاستیک چراغی

آسیاب پلاستیک در واقع یک خردکن همه کاره است که برای ضایعات پلاستیکی استفاده می شود. وظیفه یک اسیاب پلاستیک این مورد است که ضایعات پلاستیکی که توسط یک شخص فیزیکی به داخل آن ریخته می شود را به قطعات ریز که البته سایز این قطعات قابل تغییر و تنظیم است، تبدیل نماید.

آسیاب پلاستیک چراغی چیست ؟

بازیافت مواد و به خصوص پلاستیک ها همواره جز صنایعی می باشد که به اقتصاد یک کشور در راستا تولید ملی و تهیه مایحتاج اولیه کارخانجات کمک شایانی می نماید. ابتدایی ترین نوع اسیاب پلاستیک، استفاده از یک خردکن همه کاره می باشد که بتوان قطعات پلاستیک را به بخش ها و قطعات ریز تری تبدیل نمود. بسیاری از افراد تفاوت آنچنانی برای انواع اسیاب پلاستیک در نظر نمی گیرند اما در عمل بازدهی موارد مختلف، متفاوت می باشد.

به صورت کلی در انتخاب یک اسیاب پلاستیک یا خردکن همه کاره می بایست به موارد زیر دقت نمود:

  1. ظرفیت دستگاه اسیاب پلاستیک
  2. اندازه دهنه
  3. جنس تیغه دستگاه آسیاب: در رابطه با جنس تیغه خردکن همه کاره می بایست این مهم را عنوان نمود که با توجه به سختی و نرمی ضایعات لازم است تا تیغه مناسبی برای اسیاب پلاستیک در نظر گرفت.
  4. جنس بدنه دستگاه: جنس بدنه در انتقال صدا به بیرون نقش بسزایی دارد. از طرف دیگر اسیاب پلاستیک ها همواره باید دارای کاورهای ایمنی باشند که میزان صدمات را به  حداقل برسانند.
  5. موارد کاربرد دستگاه خردکن همه کاره (گونی، پلاستیک، سبد، مواد پلی اتیلن و …): طراحی دقیق اسیاب پلاستیک منجر می شود تا توانایی آن جهت بازیافت هر نوع پلاستیک با هر نوع مقاومتی افزایش یابد.
  6. انواع دستگاه اسیاب پلاستیک (آسیاب پلاستیک چراغی، چکشی و …)

هم اکنون بروز ترین نوع آسیاب پلاستیکی که به بازار عرضه شده است، با نام آسیاب پلاستیک چراغی شناخته می شود که از لحاظ بازدهی نسبت به سایرین در رده بالاتری قرار دارد.

آسیاب پلاستیک چراغی چه ویژگی هایی دارد ؟

شرکت مهندسی آسیا نوع جدید از خردکن همه کاره با عنوان آسیاب پلاستیک چراغی ارائه نموده است که مورد تایید فعالان این حرفه قرار گرفته است. یکی از تفاوت این اسیاب پلاستیک با سایر انواع دیگر دارد، این مورد است که  در صورت افتادن جسم فلزی به درون این اسیاب پلاستیک، تیغه های آن به بیرون پرتاب نمی شوند لذا خسارت های جانی به حداقل می رسد.

آسیاب پلاستیک چراغی شرکت مهندسی آسیا به دلیل بدنه قوی میزان سر و صداهای تولید شده را به حداقل رسانده است. از طرفی دیگر به دلیل جنس مرغوب تیغه ها، میزان خاک ایجاد شده در زمان خرد شدن اجسام را کاهش می دهد.

به صورت کلی هر اندازه قدرت و توان موتور یک خردکن همه کاره افزایش یابد با ظرفیت بالاتری می تواند ضایعات پلاستیکی را خرد نماید.

کارشناسان فنی شرکت مهندسی آسیا در خدمت مشتریان گرامی می باشند تا در زمینه خرید انواع مختلف اسیاب پلاستیک (آسیاب پلاستیک چراغی، چکشی، ناخنی و غیره) مشاوره به  صورت حضوری و تلفنی ارائه دهند.  تجربه در ارائه اسیاب پلاستیک منجر شده است تا شرکت مهندسی آسیا به یکی از برترین شرکت های خردکن همه کاره در ایران تبدیل شود و هزینه های ناشی از بازیافت مواد را تا حد زیادی کاهش دهد.

آسیاب پلاستیک چراغی

آسیاب پلاستیک

بازیافت پلاستیک

خردکن همه کاره