آسیاب پلاستیک چراغی

یکی از صنایع مهم و سودآور در دنیا که از آن به عنوان صنعت طلای کثیف یاد می شود ، صنعت بازیافت پلاستیک است که با توجه به وجود میزان بالای ضایعات پلاستیکی همواره مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. ساده ترین و مهمترین نوع بازیافت، بازیافت با آسیاب پلاستیک یا دستگاه آسیاب خردکن می باشد که طی آن محصولات پلاستیکی مثل بطری ، سبد و … صرفا با یک دستگاه آسیاب پلاستیک به قطعات یکنواخت و کوچکی خرد می شوند. معمولا کسانی که وارد صنعت بازیافت می شوند آُسیاب را دستگاه ساده ای می دانند که فقط کارکردن آن برای راه اندازی خط کافیست ، درصورتی که برای داشتن بهترین راندمان کاری در یک خط بازیافت استفاده از دستگاه آسیاب خردکن یا دستگاه بازیافت با پارامترهای استاندار می باشد.

ویژگی های یک دستگاه آسیاب خرد کن باکیفیت :

  • طراحی مناسب
  • وزن مناسب

اگر دستگاه سبک باشد عملیات خرد شدن به درستی انجام نمی شود

  • قدرت موتور با ظرفیت بالا

هرچقدر قدرت موتور بالاتر باشد میزان باری که زیر آسیاب می ماند کاهش یافته و در نهایت ظرفیت تولید بالاتر می رود

  • طراحی مناسب ، جنس و تعداد تیغه ها

طراحی مناسب ، کیفیت و جنس تیغه یکی از عوامل اصلی در افزایش میزان تولید پرک می باشد.تیغه های دستگاه آسیاب خرد کن معمولا دارای انواع متفاوتی از جمله فولاد فنر، اسپیکا و …می باشد که هرکدام ویژگی و مواردمصرفی خاص خود را دارند. گفتنیست اکثر دستگاه های بازیافت دارای 2 تا 4 عدد تیغه ثابت و 3 تا 6 تیغه متحرک می باشند .

  • ایمنی بالای دستگاه

با توجه به مصرف بالای انرژی در دستگاه بازیافت درصورتی که سطح ایمنی پایین باشد می تواند باعث ایجاد خسارت های جبران ناپذیر جانی و مالی گردد.

آسیاب پلاستیک چراغی با سال ها تجربه در زمینه تولید دستگاه آسیاب خرد  کن و دستگاه بازیافت همواره در ارائه محصولات باکیفیت و استاندارد گام مهمی در این عرصه برداشته است . همچنین کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره به خریداران عزیز به امید تصمیم گیری بهتر و موفقیت در این عرصه می باشند.

آسیاب پلاستیک چراغی

دستگاه بازیافت

دستگاه پلاستیک خرد کن

همه چیز خرد کن