تولید و عرضه انواع مش و توری

گروه فولاد صنعت  افتخار دارد در زمینه تولید و توزیع انواع و اقسام آهن آلات و مصنوعات فلزی در خدمت شرکت های عمرانی،پیمانکاران،انبوه سازان و کارخانجات تولیدی می باشد. همچنین این گروه در حال حاضر در برخی از پروژه های پالایشگاهی،پتروشیمی،انبوه سازی،پروژه های عمرانی و … در حال همکاری با بخش های دولتی و خصوصی می باشد.
خدمات ما: تولید و عرضه انواع : شبکه های پیش جوش فولادی (مش) ، انواع سیم مفتول و توری ، گریتینگ ، سیم خاردار ، فروش توری جوشی،توری مرغی ،توری پرسی ،توری حصاری خرپای فلزی استاندار  ، پنل سه بعدی گابیون ، رابیتس و انواع آهن آلات

تولید و عرضه انواع مش و توری

تولید و عرضه انواع مش و توری در شرکت فولاد صنعت واقع در تهران انجام می گیرد. شرکت فولاد صنعت علاوه بر تولید و عرضه انواع مش و توری در زمینه آهن آلات مصنوعی و فلزی برای شرکت های ساختمانی و عمرانی و یا کارخانجاتی که به این نوع وسایل فلزی احتیاج دارند. وسایل مورد نیازشان مانند سیم خاردار، سیم مفتول، رابیتس، توری جوشی،  و … را تولید می کند.

تولید و عرضه انواع مش و توری به چه صورت است؟

شرکت فولاد صنعت یکی از برترین و با کیفیت ترین شرکت ها در زمینه تولید و عرضه انواع مش و توری و انواع و سایر مصنوعات فلزی  است. این شرکت سعی دارد تمامی محصولات خود از جمله تولید و عرضه انواع مش و توری را با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه  و به همراه تنوع بسیار زیاد متناسب با پیشرفت تکنولوژی در اختیار متقاضیان مصنوعات فلزی قرار دهد. محصولات تولیدی این شرکت مورد استفاده در شرکت های معماری، عمرانی، انبوه سازان، کارخانه ها و در پروژه های پتروشیمی، پالایشگاهی، و …. قرار می گیرد. توری انواع مختلفی دارد که هر کدام از آنها مورد استفاده در یک مکان خاص قرار می گیرد. انواع توری به این شرح است. توری پرسی، توری حصاری، توری سرندی رولی، توری سرندی ابعادی، توری مرغی، توری فرنگی. توری پرسی در مواری مانند حصار بندی، تولید زغال سنگ در معادن، مش بندی و … مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد توری حصاری که به آن فنس هم می گویند. در حصار کشی مکان هایی مانند زمین های کشاورزی، فرودگاه ها، سالن ها و …. است. این محصولات فلزی جایگزین موارد سنتی دیوار کشی یا حصار کشی مانند سنگ و چوب شده است که قابلیت انعطاف بالاتر و کیفیت بهتر در مقابل تغییرات آب و هوایی و اقلیمی را دارند. توری سرندی رولی محصول دیگری از این شرکت است که همان طور که از نام آن مشخص است به صورت رولی است و بیشترین کارکرد را  در سرندهای ایستاده ساختمان دارد. توری سرندی ابعادی در سرند شن و ماسه و کارخانه ها و ساخت قفس برای حیوانات و …. استفاده می شود و این مدل از توری در مکان های زیادی مورد استفاده است. توری مرغی در اندازه و مدل بسیار تنوع دارد و  دارای موارد به کارگیری متعددی نیز هست. توری فرنگی برای سیمان کاری، در باغ ها و مزارع استفاده می شود و می توان گفت شرکت فولاد صنعت یکی از متنوع ترین شرکت ها در زمینه تولید و عرضه انواع مش و توری است که در مورد مش در قسمت بعد توضیح می دهیم.

تولید و  عرضه انواع: شبکه های پیش جوش فولادی(مش)، انواع سیم مفتول و توری

تولید و عرضه انواع شبکه های پیش و جوش فولادی(مش)، انواع سیم مفتول و توری در شرکت فولاد صنعت انجام می شود. تولید و عرضه انواع مش و توری در این شرکت به بهترین نحو صورت می گیرد. شبکه پیش جوش فولادی یا مش یک مدل از توری است. که از مربع یا مستطیل با جنس میلگردهایی که با دستگاه جوش به یکدیگر متصل شده اند. از مش برای جلوگیری از ریزش خاک در گود برداری ها افزایش مقاومت و پیشگیری در ترک در سازه ها و … استفاده می شود که استفاده از مش در این موارد از مدرن ترین و رایج ترین روش ها است. انواع سیم مفتول از دیگر موارد فلزی است که در شرکت فولاد صنعت علاوه بر تولید و عرضه انواع مش و توری انجام می گیرد.

تولید و عرضه انواع مش و توری

تولید و  عرضه انواع: شبکه های پیش جوش فولادی(مش)، انواع سیم مفتول و توری

تولید و عرضه انواع مش و توری به چه صورت است

تولید و عرضه انواع مش و توری

انواع سیم مفتول و توری

پنل سه بعدی گابیون

رابیتس و انواع آهن آلات

سیم خاردار

شبکه های پیش جوش فولادی

عرضه انواع مش و توری

فروش توری جوشی

گریتینگ